Course Outline

Τι είναι το Communication

    Communication στυλ Communication ροή Καδράρισμα συνομιλιών Μη λεκτική επικοινωνία Ορισμοί & αρχές Γραπτή επικοινωνία Τηλεφωνικές δεξιότητες

Άσκηση/Μελέτη περίπτωσης

Κατανόηση Communication

    Τι κάνει έναν επιτυχημένο επικοινωνιακό Τα χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου επικοινωνητή Καθορισμός της πειθούς και της επιρροής Αυτοπεποίθηση, αυτοπεποίθηση και διεκδικητικότητα Στυλ ώθησης και έλξης Πλαισιώνει την επικοινωνία

Άσκηση/Μελέτη περίπτωσης

Communication Στυλ

    Επιλέξτε από μια σειρά από στυλ επικοινωνίας ανάλογα με την κατάσταση Μάθετε να απαντάτε, αντί να αντιδράτε Ανοιχτές, κύριες και κλειστές ερωτήσεις Η τεχνική διοχέτευσης Κατανόηση των αξιών Τεχνικές αμφισβήτησης για την κατανόηση των αξιών και τη δημιουργία σχέσεων

Άσκηση/Μελέτη περίπτωσης

Υπερνίκηση της αντίστασης

    Τι προκαλεί την αντίσταση Πώς να αντιμετωπίσετε την αντίσταση Ένας πρακτικός οδηγός με έξι βήματα Αντιμετώπιση συγκρούσεων Χειρισμός δύσκολων καταστάσεων χωρίς συναισθήματα Παρουσιάστε την υπόθεσή σας με αντίκτυπο, λαμβάνοντας υπόψη τις αξίες των άλλων

Άσκηση/Μελέτη περίπτωσης

Κακή Communication

    Παραδείγματα και γιατί συμβαίνει αυτό τόσο συχνά The Ladder of Inference Top down, Bottom Up ή 360 μοιρών Συνεργατικό εναντίον δικτατορικό Επιλογή του καλύτερου στυλ και κατανόηση του τι κάνει αυτό το "καλύτερο"

Άσκηση/Μελέτη περίπτωσης

Βάζοντας τα όλα μαζί

    Σχόλια Ερωτήσεις και ακρόαση Θέτοντας ισχυρές ερωτήσεις Διαδώστε το βασικό μήνυμα Πραγματοποίηση αποτελεσματικών αιτημάτων Υποσχέσεις – ευλογία ή κατάρα; Πώς να βελτιώσετε τις δεξιότητες επικοινωνίας στο μέλλον

Άσκηση/Μελέτη περίπτωσης

Η τέχνη και η δεξιότητα της πειθούς

Κατανόηση της πειθούς

    Τι είναι αυτό που κάνει έναν επιτυχημένο πειστή; Οι ιδιότητες ενός επιτυχημένου πείθου Επηρεάζοντας και πείθοντας, όχι χειραγώγηση Καθορισμός πειθούς και επιρροής Αρχές αποτελεσματικής επιρροής Αυτοπεποίθηση, Αυτοπεποίθηση & Assertiveness Τι εννοούμε με τον όρο ώθηση και έλξη στυλ πειθούς Η ψυχολογία της πειθούς – τα βασικά

Παράδειγμα/Άσκηση

Προετοιμασία να πείσει

    Οικοδόμηση εμπιστοσύνης Θεωρία "Mocking Bird" Μη λεκτική επικοινωνία Οικοδόμηση εμπιστοσύνης και σχέσης Ανακάλυψη τι θέλουν ή χρειάζονται οι άλλοι - ακρόαση και αμφισβήτηση Αντίληψη - πώς αντιλαμβάνεστε τις καταστάσεις και πώς μπορεί να σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι

Παράδειγμα/Άσκηση

Εξερευνήστε τι θέλουν οι άλλοι

    Θέτοντας ξεκάθαρους στόχους σχετικά με το εύρος της πώλησης θέλετε να ξεκινήσετε Αποτελεσματικές τεχνικές αμφισβήτησης Συνειδητοποιήστε τις αξίες και τα κίνητρα των άλλων Ακονίστε τις ακουστικές σας δεξιότητες και ξεπεράστε τα εμπόδια στην ενεργητική ακρόαση Η αναγνώριση των μεμονωμένων «φίλτρων» και πώς να τα ξεπεράσετε Η δύναμη της θετικής σκέψης – προετοιμασία για τη συζήτηση πειθούς

Παράδειγμα/Άσκηση

Communication Στυλ

    Επιλέξτε από μια σειρά από στυλ επικοινωνίας ανάλογα με την κατάσταση Μάθετε να απαντάτε αντί να αντιδράτε Ανοιχτές, κύριες και κλειστές ερωτήσεις. Η τεχνική της ερώτησης χοάνης. Κατανόηση των αξιών και πώς να πείσετε γύρω από αυτές τις τεχνικές ερωτήσεων να κατανοήσουν τις αξίες και να οικοδομήσουν σχέσεις

Παράδειγμα/Άσκηση

Ξεπεράστε την αντίσταση

    Επιλέξτε ένα από τα έξι επίπεδα αυτοπεποίθησης, χωρίς να διακυβεύετε τις αξίες των άλλων Εφαρμόστε ένα πρακτικό μοντέλο επιρροής 6 βημάτων Χρησιμοποιώντας το FAB για να ταιριάξετε τις ανάγκες που συγκεντρώθηκαν από τους πελάτες Αντιμετώπιση συγκρούσεων – χειρισμός δύσκολων καταστάσεων χωρίς συναισθήματα Παρουσιάζοντας την υπόθεσή σας με αντίκτυπο, λαμβάνοντας τις αξίες άλλων υπόψη

Παράδειγμα/Άσκηση

Διατυπώστε την υπόθεσή σας πειστικά

    Παρουσίαση στο σωστό στάδιο. Υιοθετήστε στρατηγικές που λειτουργούν για εσάς Δηλώστε την υπόθεσή σας κατηγορηματικά και πειστικά. Γνωρίζοντας το κοινό Συγκέντρωση περιεχομένου Ο κανόνας 10/80/10 για τη δομή της παρουσίασης Παροχή παρουσίασης

Παράδειγμα/Άσκηση

Χειρισμός αντιρρήσεων

    Εντοπισμός αντιρρήσεων που συναντώνται συχνά. Η προκατάληψη των ενστάσεων. Ανάπτυξη κατάλληλων απαντήσεων.

Παράδειγμα/Άσκηση

Διαπραγματευτικές Δεξιότητες για Finance Επαγγελματίες

Εισαγωγές

    Η διαδικασία της διαπραγμάτευσης Στόχοι στη διαπραγμάτευση Communication Δεξιότητες του αποτελεσματικού διαπραγματευτή Αξιολόγηση πληροφοριών Καθορισμός των παραμέτρων Ποιο είναι το αποτέλεσμα "win-win"

Μελέτη περίπτωσης/Σημείο συζήτησης

Τα «συμφέροντα»

    Ενδιαφέροντα Η διαφορά μεταξύ θέσεων και συμφερόντων Προσδιορισμός και ιεράρχηση των ενδιαφερόντων σας Συνήθη λάθη κατά τον χειρισμό συμφερόντων Πότε είναι καλή ιδέα η διαπραγμάτευση; Τα στοιχεία μιας αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης

Μελέτη περίπτωσης/Σημείο συζήτησης

Οι «Επιλογές»

    Δημιουργία και αξιολόγηση πιθανών επιλογών Προσδιορισμός του ιδανικού αποτελέσματος Συνήθη σφάλματα κατά τη δημιουργία επιλογών

Μελέτη περίπτωσης/Σημείο συζήτησης

Κατανόηση των αποτελεσμάτων των διαπραγματεύσεων

    Αξιολογήστε τις επιλογές Πού πιστεύετε ότι θα τελειώσει Υπάρχει «νίκη» ή θα ήταν καλύτερος ένας συμβιβασμός Θέστε ξεκάθαρους στόχους Να είστε έτοιμοι να χάσετε όταν είναι λογικό

Μελέτη περίπτωσης/Σημείο συζήτησης

Η Διαπραγματευτική Διαδικασία

    Υποβολή προτάσεων και παροχή και λήψη παραχωρήσεων Ξεπερνώντας το αδιέξοδο Συμφωνία λύσης Κατανόηση του ρόλου του διαπραγματευτή Βασικά στάδια της διαδικασίας Παροχή πληροφοριών Ανάγνωση σημάτων Κατάρτιση σχεδίου. Επανεξέταση υποθέσεων Εργασία κατά τη διάρκεια της διαδικασίας συνάντησης/συζήτησης Εξέταση για την ανάπτυξη κατανόησης Επίτευξη συμφωνίας

Μελέτη περίπτωσης/Σημείο συζήτησης

Προκλήσεις

    Διαφορετικοί τύποι ανθρώπων Προσεγγίσεις συμπεριφοράς και γλώσσα του σώματος Αδιέξοδα, στάση και παραχωρήσεις κόλπα, παγίδες και τακτικές Πότε και πού να διαπραγματευτείτε – Electron Τα μέσα ic δεν είναι ιδανικά

Ζωντανή πρακτική

    Συνοπτική περιγραφή προσομοιώσεων

Presentation Skills για Επαγγελματίες Οικονομικών

The Essentials - The Presenter - You

    Εκτέλεση των «ουσιωδών ελέγχων» Παρουσίαση της «σωστή» εικόνας Χρήση των λέξεων, του τόνου και της γλώσσας του σώματός σας Εργασία με τις ιδιότητες της φωνής σας Αναγνώριση και υπέρβαση των νεύρων Χρήση τεχνικών χαλάρωσης Χρήση τρόπων και χειρονομιών για ενίσχυση του αντίκτυπου Οι ιδιότητες ενός επιτυχημένου παρουσιαστή

Παράδειγμα/Άσκηση

Τα βασικά – Το υλικό – Τι Go θέλεις να πεις

    Εκτέλεση ανάλυσης αναγκών Σύνταξη του βασικού περιγράμματος Έρευνα, γραφή και επεξεργασία Καθιέρωση σαφούς σκοπού Χρήση επιτυχημένων τεχνικών συλλογής πληροφοριών Επιλογή της καλύτερης διαδρομής μέσω του υλικού σας Προσδιορισμός των βασικών σημείων Δημιουργία δυνατών ανοιγμάτων και κλεισίματος Γνωρίζοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των διαφορετικών οπτικών βοηθημάτων. , τολμηρό και λαμπρό

Παράδειγμα/Άσκηση

Τα βασικά – Το κοινό – Σε ποιον θα το πείτε

    Γνωρίζοντας το κοινό σας για να αναπτύξετε παρουσιάσεις που ελκυστικές Χτίστε σχέσεις Λάβετε και κρατάτε στο πλευρό σας Εργασία με ερωτήσεις Χειρισμός δύσκολων ανθρώπων Κατανόηση της δυναμικής της ομάδας

Παράδειγμα/Άσκηση

Επόμενο Βήμα – Μέθοδοι Παράδοσης

    Βασικές μέθοδοι Προηγμένες μέθοδοι Βασικά κριτήρια που πρέπει να ληφθούν υπόψη Επιλέξτε από μια σειρά από στυλ επικοινωνίας ανάλογα με την κατάσταση Ακρόαση και ακοή: Δεν είναι το ίδιο πράγμα Υποβολή ερωτήσεων Επικοινωνία με δύναμη

Παράδειγμα/Άσκηση

Επόμενο βήμα – Communication Δεξιότητες

    Τι εννοούμε με τον όρο Communication Προετοιμασία πνευματικών τεχνικών σωματικής χαλάρωσης Εμφάνιση με αυτοπεποίθηση μπροστά στο πλήθος Μη λεκτική Communication Δεξιότητες Γλώσσα του σώματος Τα σήματα που στέλνετε στους άλλους Δεν είναι ΤΙ λέτε, είναι ΠΩΣ το λέτε Παρουσιάζοντας την περίπτωσή σας με επίπτωση,

Παράδειγμα/Άσκηση

Τελειοποίηση των δεξιοτήτων σας

    Κάντε τους να γελάσουν λίγο Κάντε τους μια ερώτηση Ενθαρρυντική συζήτηση Αντιμετώπιση ερωτήσεων Δημιουργία φανταστικών flip charts Δημιουργία συναρπαστικών PowerPoint Παρουσιάσεις WOW το κοινό σας Ζωντανά βίντεο και εκπληκτικός ήχος

Παράδειγμα/Άσκηση

Τι είναι η Διαμεσολάβηση

    Ορισμός σχολικού βιβλίου Η διαμεσολάβηση στην πράξη Goεπιτυχία και κακή διαμεσολάβηση Μια ανάλυση SWOT Οι στόχοι της διαμεσολάβησης Επίτευξη ενός συμβιβασμού WinWin – είναι αυτό πάντα δυνατό Καλύπτοντας το χάσμα μεταξύ αποφυγής και επίσημης δράσης

Άσκηση/Μελέτη περίπτωσης

Κατανόηση της Διαμεσολάβησης

    Οι αρχές της Διαμεσολάβησης Τι μπορεί να πετύχει. Πότε είναι κατάλληλο Υπάρχει κάποια στιγμή που η διαμεσολάβηση είναι ακατάλληλη Λήψη στρατηγικής προσέγγισης Εναλλακτικές πρακτικές επίλυσης διαφορών Πολιτικές ανθρώπινου δυναμικού: βοήθεια ή παρεμπόδιση σε καταστάσεις σύγκρουσης

Άσκηση/Μελέτη περίπτωσης

Προετοιμασία για Διαμεσολάβηση

    Βασικές δεξιότητες. Κρίσιμες συζητήσεις Κατανόηση γιατί οι άνθρωποι συμπεριφέρονται όπως συμπεριφέρονται σε σύγκρουση Ποια είναι τα ζητήματα Υπάρχει συμβιβασμός Λιγότερο χειρότερο αποτέλεσμα BATNA/WATNA Ρύθμιση των παραμέτρων

Άσκηση/Μελέτη περίπτωσης

Μεσολάβηση

    Δόμηση της διαδικασίας Δημιουργία «ασφαλούς» περιβάλλοντος Οικοδόμηση σχέσης και εμπιστοσύνης Διατήρηση αμεροληψίας Βοηθήστε με το win-win Αντιμετώπιση καταστροφικών συγκρούσεων Αντιμετώπιση αδιεξόδου Συμμετοχή ανθεκτικών ατόμων με εποικοδομητικό τρόπο Κλείσιμο της διαμεσολάβησης Επιβεβαίωση του αποτελέσματος Επιλογή εναλλακτικών μηχανισμών παρακολούθησης και επανεξέτασης

Άσκηση/Μελέτη περίπτωσης

 35 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (5)

Related Courses

Personal Efficiency and Managing Meetings

7 Hours

Hosting Online Meetings

7 Hours

Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

14 Hours

People and Team Management

21 Hours

Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

14 Hours

Business English for Non-Native Speakers

14 Hours

Communication and Teamwork

7 Hours

Assertiveness

7 Hours

Customer Care Strategy

21 Hours

Related Categories