Course Outline
Εισαγωγή Μαθήματος
- Σημασία των διαδικασιών, Ευκινησία και ο ρόλος του Ιδιοκτήτη Διαδικασίας
Βασικά στοιχεία σχεδίασης διαδικασίας
- The Elements of a Process Process Owner Responsibilities Process sponsorship Process Resources Σχεδιασμός και βελτίωση διαδικασίας Διαχείριση διαδικασίας Επίγνωση διαδικασίας
Γνώσεις, δεξιότητες και ιδιότητες κατόχου διαδικασίας
Επιλογή κατόχου διεργασίας
Σχετικοί ρόλοι
- Process Manager Global Process Owner Value Ρόλοι κατόχου ροής μιας υπηρεσίας Management Office (SMO)
Τα χαρακτηριστικά μιας Agile διαδικασίας
Agile Βασικά στοιχεία
- Τι είναι το Agile; Το Agile Μανιφέστο Γιατί Agile Τα έργα είναι επιτυχημένα
Scrum Βασικά στοιχεία
- Scrum Ρόλοι, τεχνουργήματα και γεγονότα Scrum Πυλώνες Scrum με λίγα λόγια Scrum, Kanban, ή και τα δύο;
Agile Service Management Βασικά στοιχεία
- Agile Service Management Value Agile Service Management Ρόλοι, τεχνουργήματα και συμβάντα Χαρακτηριστικά μιας ευέλικτης διαδικασίας Δύο όψεις της ευκίνητης υπηρεσίας Management Agile Process Design Βελτίωση ευέλικτης διαδικασίας
Agile Σχεδιασμός διαδικασίας
- Δημιουργία και συμπλήρωση μιας διαδικασίας Backlog Personas Ιστορίες χρηστών Θέματα Epics
Ευθυγράμμιση διαδικασιών με στρατηγικά Go als CSI Sprints και Plan-Do-Check-Act Sustaining Improvements Αξιολόγηση ωριμότητας διαδικασίας Βελτιώσεις διαδικασίας υλοποίησης Συνεργασία με διευθυντές γραμμής Ξεπερνώντας την αντίσταση στην αλλαγή
- Αξία μέτρησης
Επίδειξη αξίας Δείκτες απόδοσης κορυφαίας και καθυστέρησης Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας και βασικοί δείκτες απόδοσης Συμφωνίες επιπέδου υπηρεσίας και συμφωνίες λειτουργικού επιπέδου Διενέργεια αξιολογήσεων μέτρησης Επικοινωνία απόδοσης
- Εργαλεία και Τεχνολογίες Βελτίωσης Διαδικασιών
Ξεκινώντας
Προκλήσεις και κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας
Πρόσθετες Πηγές Πληροφοριών
Προετοιμασίες Εξετάσεων
Απαιτήσεις εξετάσεων, στάθμιση ερωτήσεων και λίστα ορολογίας Δείγμα ανασκόπησης εξέτασης
Requirements
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
- Ολοκλήρωση εργασιών πριν την τάξη
- Εξοικείωση με Scrum, υπηρεσίες πληροφορικής και πληροφορικής
ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ
Το κοινό-στόχος για το μάθημα CAPO είναι:
- Ιδιοκτήτες διεργασιών
- Διευθυντές διαδικασιών
- Εργαζόμενοι και διευθυντές υπεύθυνοι για το σχεδιασμό, τον επανασχεδιασμό ή τη βελτίωση των διαδικασιών
- Σύμβουλοι που καθοδηγούν τους πελάτες τους μέσω πρωτοβουλιών βελτίωσης διαδικασιών
- Όποιος είναι υπεύθυνος για:
- Διαχείριση απαιτήσεων που σχετίζονται με τη διαδικασία
- Διασφάλιση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών
- Μεγιστοποίηση της αξίας των διαδικασιών
Testimonials (4)
The insights from Scrum and how they can be adapted to the work the do.
Andile - RGA Americas Reinsurance Company, Ltd., South Africa Branch
Course - Agile Project Management with Scrum
ο τρόπος με τον οποίο ο εκπαιδευτής εξήγησε τη μεθοδολογία και αμέσως προχώρησε σε παραδείγματα χρήσης της
Antonio
Course - Scrum for Managers and Executives
Machine Translated
Υπήρξε ευρεία κάλυψη πολλών θεμάτων. Αυτό ενθάρρυνε τη δική μας συζήτηση εσωτερικά
Pierre - Seebyte
Course - Agile Software Testing
Machine Translated
Ο εκπαιδευτής είναι πολύ γνώστης του θέματος και μπορεί να παρέχει παραδείγματα πραγματικού κόσμου μέσω της εμπειρίας του.
Nouf
Course - Agile Software Testing with Continuous Integration
Machine Translated