Course Outline

Κατανοώντας τον εαυτό μας και τους άλλους

    Τι μας κάνει να συμπεριφερόμαστε όπως συμπεριφερόμαστε; Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ποια μέρη αυτής της συμπεριφοράς είναι αποδεκτά – απαιτείται από τον ρόλο μας στην επιχείρηση – και ποια μέρη δεν είναι αποδεκτά; Πώς μπορούμε να «προσαρμόσουμε» τη συμπεριφορά μας για να αποτρέψουμε τα αίτια της σύγκρουσης ή να εκτονώσουμε τις συγκρούσεις που προκαλούνται από άλλους; Τι εννοούμε με τον όρο Αποτελεσματικό Communication σε πιθανές και πραγματικές καταστάσεις σύγκρουσης;

Συναισθηματική νοημοσύνη

    Τα συναισθήματα και οι συνέπειές τους τόσο στη δημιουργία όσο και στην αντιμετώπιση της σύγκρουσης Η σημασία της κατανόησης του «EQ» μας (σε αντίθεση με το πιο τυπικό IQ) Τα πέντε στάδια του μοντέλου Συναισθηματικής Νοημοσύνης του Goleman: Self-Awareness Self-Management Motivation Empathy Social Δεξιότητες

Συναλλακτική Ανάλυση

    Γιατί ενεργούμε / αντιδρούμε με συγκεκριμένο τρόπο σε συναδέλφους και πελάτες; Πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε σχέσεις με συναδέλφους και πελάτες; Ποια είναι τα οφέλη του «True Rapport» στις σχέσεις μεταξύpersonal μας;

Πελάτης και Ενδιαφερόμενοι Management

    Ικανοποιητική ανάλυση ενδιαφερομένων μερών: εσωτερικοί και εξωτερικοί ενδιαφερόμενοι φορείς Αντιμετώπιση συγκρούσεων στις αλληλεπιδράσεις πελατών ή/και ενδιαφερομένων

Assertiveness

    Επιθετικός v Διεκδικητικός v Υποτακτική Οφέλη της διεκδικητικής συμπεριφοράς

Αντιμετώπιση

    The Confrontational Model – Fierce Conversations The PRO Model: ένα πρότυπο για τον σχεδιασμό και την επιτυχή ανάληψη σκληρών συνομιλιών

Χειρισμός σύγκρουσης

    Τι προκαλεί τη σύγκρουση; Οι φάσεις του χειρισμού της σύγκρουσης Κατανόηση της σύγκρουσης Κατανόηση της θέσης σας/του άλλου στη σύγκρουση Επίλυση της σύγκρουσης
Οι πέντε τρόποι χειρισμού συγκρούσεων του Kilmann – και πώς να τις εφαρμόσετε
  • Γεφυρώνοντας το κενό
  •  14 Hours

    Number of participants



    Price per participant

    Testimonials (5)

    Related Courses

    Assertiveness

    7 Hours

    People and Team Management

    21 Hours

    Business Communication Skills

    35 Hours

    Management and Team Development

    7 Hours

    Managing Remote Teams

    7 Hours

    Business Modeling for an Agile Enterprise

    14 Hours

    Related Categories