Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Κατανοώντας τον εαυτό μας και τους άλλους
- Τι μας κάνει να συμπεριφερόμαστε όπως συμπεριφερόμαστε; Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ποια μέρη αυτής της συμπεριφοράς είναι αποδεκτά – απαιτείται από τον ρόλο μας στην επιχείρηση – και ποια μέρη δεν είναι αποδεκτά; Πώς μπορούμε να «προσαρμόσουμε» τη συμπεριφορά μας για να αποτρέψουμε τα αίτια της σύγκρουσης ή να εκτονώσουμε τις συγκρούσεις που προκαλούνται από άλλους; Τι εννοούμε με τον όρο Αποτελεσματικό Communication σε πιθανές και πραγματικές καταστάσεις σύγκρουσης;
Συναισθηματική νοημοσύνη
- Τα συναισθήματα και οι συνέπειές τους τόσο στη δημιουργία όσο και στην αντιμετώπιση της σύγκρουσης Η σημασία της κατανόησης του «EQ» μας (σε αντίθεση με το πιο τυπικό IQ) Τα πέντε στάδια του μοντέλου Συναισθηματικής Νοημοσύνης του Goleman: Self-Awareness Self-Management Motivation Empathy Social Δεξιότητες
Συναλλακτική Ανάλυση
- Γιατί ενεργούμε / αντιδρούμε με συγκεκριμένο τρόπο σε συναδέλφους και πελάτες; Πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε σχέσεις με συναδέλφους και πελάτες; Ποια είναι τα οφέλη του «True Rapport» στις σχέσεις μεταξύpersonal μας;
Πελάτης και Ενδιαφερόμενοι Management
- Ικανοποιητική ανάλυση ενδιαφερομένων μερών: εσωτερικοί και εξωτερικοί ενδιαφερόμενοι φορείς Αντιμετώπιση συγκρούσεων στις αλληλεπιδράσεις πελατών ή/και ενδιαφερομένων
Assertiveness
- Επιθετικός v Διεκδικητικός v Υποτακτική Οφέλη της διεκδικητικής συμπεριφοράς
Αντιμετώπιση
- The Confrontational Model – Fierce Conversations The PRO Model: ένα πρότυπο για τον σχεδιασμό και την επιτυχή ανάληψη σκληρών συνομιλιών
Χειρισμός σύγκρουσης
- Τι προκαλεί τη σύγκρουση; Οι φάσεις του χειρισμού της σύγκρουσης Κατανόηση της σύγκρουσης Κατανόηση της θέσης σας/του άλλου στη σύγκρουση Επίλυση της σύγκρουσης
14 Hours
Testimonials (5)
Η καλύτερη εκπαίδευση που έχω παρακολουθήσει πρόσφατα, ουσιαστική, μεγάλη δόση γνώσεων, λύσεων και συστάσεων.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Course - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
δυνατότητα ανοιχτής συζήτησης για τα θέματα που συζητήθηκαν
Zuzanna - LKQ Polska Sp. z o. o.
Course - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Course - Handling Conflict with Confidence
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Course - Handling Conflict with Confidence
short & to the point