Course Outline

Ενότητα 1: Κατανόηση του εαυτού μας και των άλλων

    Τι μας κάνει να συμπεριφερόμαστε όπως συμπεριφερόμαστε; Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ποια μέρη αυτής της συμπεριφοράς είναι αποδεκτά – απαιτείται από τον ρόλο μας στην επιχείρηση – και ποια μέρη δεν είναι αποδεκτά; Ανατροφοδότηση: πώς μας βλέπουν και πώς σχετίζονται οι άλλοι μαζί μας;

Ενότητα 2: Communication

    Πώς επικοινωνούμε με τους άλλους; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα των διαφόρων μέσων επικοινωνίας; Τι εννοούμε με τον όρο Αποτελεσματικό Communication και πώς το επιτυγχάνουμε; Τα αντίστοιχα στυλ σκέψης και μάθησης και πώς μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινή μας εργασία

Ενότητα 3: Συναισθηματική Νοημοσύνη

    Τα συναισθήματα και οι συνέπειές τους Η σημασία της κατανόησης του «EQ» μας (σε αντίθεση με το πιο τυπικό IQ) Τα πέντε στάδια του μοντέλου Συναισθηματικής Νοημοσύνης του Goleman: Self-Awareness Self-Management Motivation Empathy Social Skills

Ενότητα 4: Αντιπροσωπεία

    Τι είναι η αντιπροσωπεία; Τα στάδια της αντιπροσωπείας

Ενότητα 5: Συναλλακτική Ανάλυση

    Γιατί ενεργούμε / αντιδρούμε με συγκεκριμένο τρόπο σε συναδέλφους και πελάτες; Πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε σχέσεις με συναδέλφους και πελάτες; Ποια είναι τα οφέλη του «True Rapport» στις σχέσεις μεταξύpersonal μας;

Ενότητα 6: Ενδιαφερόμενοι Management

    Ικανοποιώντας τα ενδιαφερόμενα μέρη Ανάλυση ενδιαφερομένων μερών: εσωτερικοί και εξωτερικοί ενδιαφερόμενοι

Ενότητα 7: Αντιμετώπιση της Αλλαγής

    Οι 9 βασικές αρχές αλλαγής Οι συναισθηματικές αντιδράσεις στην αλλαγή Αντίσταση στην αλλαγή – και τα οφέλη της αντίστασης

Ενότητα 8: Χειρισμός σύγκρουσης

    Τι προκαλεί τη σύγκρουση; Οι φάσεις του χειρισμού της σύγκρουσης Κατανόηση της σύγκρουσης Κατανόηση της θέσης σας/του άλλου στη σύγκρουση Επίλυση της σύγκρουσης
Οι πέντε τρόποι χειρισμού συγκρούσεων του Kilmann – και πώς να τις εφαρμόσετε
  • Γεφυρώνοντας το κενό
  •   21 Hours
     

    Number of participants


    Starts

    Ends


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Testimonials (2)

    Related Courses

    Personal Efficiency and Managing Meetings

      7 Hours

    Hosting Online Meetings

      7 Hours

    Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

      14 Hours

    People and Team Management

      21 Hours

    Business Communication Skills

      35 Hours

    Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

      14 Hours

    Business English for Non-Native Speakers

      14 Hours

    Communication and Teamwork

      7 Hours

    Assertiveness

      7 Hours

    Customer Care Strategy

      21 Hours

    Related Categories