Course Outline

Κατανοώντας τον εαυτό μας και τους άλλους

    Κατανοώντας ότι όταν ζητάμε από άλλους να παρευρεθούν σε μια συνάντηση, τους επιβάλλουμε τη λίστα των προτεραιοτήτων μας Τι μας κάνει να συμπεριφερόμαστε όπως κάνουμε; Γνωρίζουμε πώς η συμπεριφορά μας επηρεάζει τους άλλους: ανταποκρίνονται πάντα με τον τρόπο που τους θέλουμε και με τον τρόπο που θα έπρεπε; Αν όχι, γιατί όχι…;

Η Διαδικασία Διαχείρισης Συναντήσεων

    Γιατί είναι απαραίτητη μια συνάντηση; ποιες είναι οι εναλλακτικές; είναι προτιμότερη κάποια από τις εναλλακτικές; Η διαδικασία κλήσης, διαχείρισης και προετοιμασίας για συσκέψεις: Δημιουργία ουσιαστικής ατζέντας που καλύπτει τους στόχους της συνάντησης, τα θέματα που πρέπει να καλυφθούν και τους προτεινόμενους χρόνους Πρόσκληση μόνο των κατάλληλων ατόμων – και κανένας άλλος Διαχείριση της συνάντησης: επιτρέποντας μόνο σχετικές συνεισφορές (αλλά προσέχοντας να διαφοροποιήσετε μεταξύ σχετικών και άσχετων) τήρηση της ημερήσιας διάταξης· τήρηση του χρόνου Δημιουργία αποτελεσμάτων: όχι απαραίτητα λεπτομερή πρακτικά, αλλά, τουλάχιστον, σημεία ενεργειών Οργάνωση συνεδριάσεων παρακολούθησης

Συμμετοχή σε Συναντήσεις

    Χρειάζεται να παρακολουθώ όλες τις συναντήσεις στις οποίες είμαι προσκεκλημένος; Πώς αποφασίζω αν (ή όχι) θα παρευρεθώ σε συναντήσεις; Τι δικαιολογίες έχω για την άρνηση συμμετοχής; Τι άλλο επιτρέπεται να κάνω κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης που σχετίζεται με τους συμμετέχοντες, το θέμα που συζητείται και τους χρόνους;

Άλλα θέματα προσωπικής αποτελεσματικότητας και χρόνου Management

    Θέτοντας στόχους – personal και επαγγελματικούς – και τήρηση αυτών Προτεραιότητα εργασίας Πώς μπορώ να αποφασίσω τι πρέπει να γίνει; Πώς δίνω προτεραιότητα σε αυτές τις δραστηριότητες;
Χρόνος που επιβάλλεται από εργαζόμενους: το προσωπικό και οι συνάδελφοί μου εργάζονται για μένα ή εργάζομαι για αυτούς…;
  • Time Bandits: τι άλλο μου κλέβει χρόνο και τι μπορώ να κάνω για αυτό; E-mail
  • Τηλεφωνικές κλήσεις
  • Απρόβλεπτες διακοπές
  • Δραστηριότητες μετατόπισης: αναβλητικότητα…
  • Αλλα πράγματα…
  • Αποτελεσματική αντιπροσωπεία
  • Assertiveness: αναζήτηση συμβιβασμού. μαθαίνοντας να λέμε «όχι» αποτελεσματικά
      7 Hours

    Number of participants



    Price per participant

    Testimonials (6)

    Related Courses

    Hosting Online Meetings

      7 Hours

    Business Communication Skills

      35 Hours

    Business English for Non-Native Speakers

      14 Hours

    Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

      14 Hours

    Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

      14 Hours

    People and Team Management

      21 Hours

    Communication and Teamwork

      7 Hours

    Related Categories