Course Outline

Βασικές έννοιες και θέματα

    Τι είναι το SOA; Τι είδους αρχιτεκτονικό στυλ να επιλέξετε; Το στυλ "pipe and filter" Περιορισμοί στους τύπους δεδομένων Ο κύκλος ζωής ανάπτυξης Παροχή κατάλληλου επιπέδου αφαίρεσης Βασικά θέματα που αντιμετωπίζονται στο RUP για SOA

Αναγνώριση και προδιαγραφές υπηρεσίας

    Κατασκευή μοντέλου υπηρεσίας Υπηρεσίες που ορίζονται από το WSDL Ανάπτυξη προδιαγραφών υπηρεσιών Καθορισμός παρόχων υπηρεσιών Προσδιορισμός της ευαισθησίας μιας υπηρεσίας Προδιαγραφές συμπεριφοράς Προδιαγραφές πολιτικής Καθορισμός υποψήφιων υπηρεσιών Υπηρεσίες ανακατασκευής

Διαχείριση χαρτοφυλακίου υπηρεσιών

    Εφαρμογές ως δυναμικές οντότητες Ένα χαρτοφυλάκιο διαθέσιμων δυνατοτήτων Χρονική δέσμευση διαδικασίας δέσμευση χρόνου εκτέλεσης WSDL, XSD και WS-Πολιτική Η διαδικασία διαχείρισης χαρτοφυλακίου υπηρεσιών Διαμόρφωση SLA για μια υπηρεσία Ιστού

Λύσεις προσανατολισμένων στις υπηρεσίες κατάτμησης

    Διαχείριση των μοντέλων Κατηγοριοποίηση των στοιχείων Διαφορετικοί ενδιαφερόμενοι που εξετάζουν το μοντέλο Χρήση πακέτων Αναπαράσταση προβολών στο μοντέλο Σύνθετη δομή από UML 2.0 Χρήση "τμημάτων" και "συνδετήρες" Διαμερισμός των διαχειριζόμενων υπηρεσιών

Νέες και ενημερωμένες οδηγίες

    Διαχείριση συνημμένων μηνυμάτων Σχεδιασμός μηνυμάτων Διασφάλιση της συνέπειας του σχήματος μηνυμάτων Ενθυλάκωση δεδομένων υπηρεσίας Σχήμα δεδομένων σχέσεων - όρια υπηρεσίας Διαμεσολάβηση υπηρεσίας Διαχείριση κράτους Τα πλεονεκτήματα των κρατικών υπηρεσιών και των υπηρεσιών χωρίς πολιτεία Διαχείριση κατάστασης πόρων Go από τις υπηρεσίες στα στοιχεία υπηρεσίας Το παραδοσιακό μοντέλο σχεδίασης/υλοποίησης

Σχεδιασμός με επίκεντρο το μήνυμα

    Εστίαση στον τομέα της υπηρεσίας Μηχανική τομέα Εφαρμογή αντικειμενοστρεφούς ανάλυσης και σχεδίασης Παραγωγή μοντέλων υψηλής επαναχρησιμοποίησης Η παραδοσιακή αρένα επιχείρησης-προς-επιχειρείν Τυποποίηση EDI Υβριδικό μήνυμα και προσέγγιση με επίκεντρο την υπηρεσία Χρήση ανάλυση περιπτώσεων Απαιτήσεις τεκμηρίωσης Χρήση μοντέλων επιχειρηματικής διαδικασίας Μη λειτουργικές απαιτήσεις Οι απαιτήσεις βάση δεδομένων

Σχεδιασμός με επίκεντρο τις υπηρεσίες

    Έκθεση λειτουργιών που αναμένονται από την επιχείρηση Έκθεση λειτουργιών παρόχων υπηρεσιών Δημιουργία διαισθητικών διεπαφών υπηρεσιών Μοντελοποίηση με επίκεντρο την υπηρεσία Προσέγγιση με γνώμονα την περίπτωση Κατανόηση των αναγκών των φορέων Οι στόχοι του έργου - από επιχειρηματική σκοπιά Συμμετοχή του αρχιτέκτονα λογισμικού Πληροφορίες πολιτικής, που απαιτούνται από τους καταναλωτές υπηρεσιών Ο ρόλος του επιχειρησιακού στελέχους Αλληλεπίδραση με το σύστημα υποστήριξης Σύνδεση της υπηρεσίας στο μοντέλο υλοποίησης Βελτίωση του μοντέλου υπηρεσίας Αντιμετώπιση προβλημάτων απόδοσης

Collaboration-κεντρική σχεδίαση

    Συνεργαζόμενες υπηρεσίες Προβολή διαδικασιών των υπηρεσιών Παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο Εκπλήρωση ρόλων στη συνεργασία Διαδικασίες ανταλλαγής συνεργατών (PIPs) Πρότυπα OAGIS Νοοτροπία με επίκεντρο τη διαδικασία Οι δραστηριότητες «Black box» «business vs. IT» Καθορισμός βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs) Έκδοση και δημοσίευση μοντέλου Παραγωγή μετρήσεων για την παρακολούθηση Γλώσσα χορογραφίας Γλώσσα εκτέλεσης επιχειρηματικής διαδικασίας (BPEL) Παρακολούθηση των υπηρεσιών

Τι είναι το SOA Governance;

    Συμμόρφωση με πρότυπα ή νόμους Διαχείριση αλλαγών Διασφάλιση ποιότητας υπηρεσιών Διαχείριση του χαρτοφυλακίου υπηρεσιών Διαχείριση του κύκλου ζωής των υπηρεσιών Χρήση πολιτικών περιορισμού συμπεριφοράς Παρακολούθηση απόδοσης υπηρεσιών

Το θέμα SOA Governance

    Governance που εμφανίζεται ως πρωτοβουλίες SOA Ένα δυναμικό περιβάλλον για υπηρεσίες αλληλεπίδρασης Ενθάρρυνση της επαναχρησιμοποίησης υπηρεσιών Έλεγχος του τρόπου με τον οποίο οι υπηρεσίες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους

SOA Governance Στάδια

    Πρώτον: συνειδητοποίηση ότι απαιτείται διακυβέρνηση Δεύτερον: διακυβέρνηση βελτίωση της εκτέλεσης των επιχειρήσεων Τρίτον: ανάμειξη τεχνολογίας και αλλαγές στη συμπεριφορά Τέταρτον: επιλογή και εφαρμογή τεχνολογίας

Υπηρεσία Management

    Προοπτική χρόνου σχεδίασης Προοπτική χρόνου εκτέλεσης Αποθετήριο υπηρεσίας για επαναχρησιμοποίηση Υπηρεσίες που περιέχονται σε ετερογενείς πλατφόρμες Υπηρεσία-εικονικοποίηση για διαχείριση χρόνου εκτέλεσης υπηρεσιών

Κρίσιμα στοιχεία διακυβέρνησης

    Υπηρεσία μητρώου υπηρεσιών και αποθετήριο περιουσιακών στοιχείων Δημιουργία "Κέντρου SOA of Excellence" Εστίαση στην καθιέρωση οργανωτικών κατευθυντήριων γραμμών SOA Η οργανωτική ωριμότητα Συμφωνημένες πολιτικές διακυβέρνησης

SOA Governance εργαλεία

    Παρακολούθηση γεγονότων σε πραγματικό χρόνο Αποτυχίες σε ένα πλαίσιο BSM Όργανα σε επίπεδο υπηρεσίας Σύνδεση σε λειτουργικά συστήματα διαχείρισης Εικονικοποίηση ως δυνατότητα διαχωρισμού λογικής διακυβέρνησης/υπηρεσίας Εικονικοποίηση υπηρεσίας που διαχειρίζεται το επιχειρησιακό προσωπικό

Ανάπτυξη βασικής διακυβέρνησης SOA

    Γιατί η στοίβα τεχνολογίας SOA έχει γίνει πολύπλοκη Ανάμειξη μεταξύ COTS και εσωτερικών υπηρεσιών Δικαιολογώντας εξωτερικούς συμβούλους για να βοηθήσουν Καταλάβουμε σε ποια επιχείρηση είμαστε πραγματικά

Ρόλοι και ευθύνες που εμπλέκονται στο SOA Governance

    Ίδρυση ενός κέντρου Excel SOA Σχεδιασμός και βοήθεια σε επίπεδο επιχείρησης στην εκτέλεση Οι ρόλοι του αρχιτέκτονα SOA/αρχιτέκτονα διακυβέρνησης Επίλυση πιθανών συγκρουόμενων συμφερόντων Διασφάλιση της τήρησης των κατευθυντήριων γραμμών διακυβέρνησης

Εμπόδια στη διακυβέρνηση SOA

    Μη συνειδητοποίηση της ανάγκης για διακυβέρνηση Έλλειψη Go τεχνολογιών διακυβέρνησης Έλλειψη εικονικοποιήσεων υπηρεσίας

Κατάσταση χρηστής διακυβέρνησης

    Αλληλεπίδραση με εξωτερικά μέρη Διαχείριση των επιχειρηματικών κανόνων και των κανονισμών BRE mgmt για χρηστή διακυβέρνηση Το αποθετήριο συμφωνιών Προληπτική ενσωμάτωση της διακυβέρνησης στην επιχείρηση Goδιακυβέρνηση μέσω δράσης και όχι με δήλωση Παρακολούθηση SLA για τον καθορισμό τιμών υψηλής ποιότητας

Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας

    Ξεκινήστε να σκέφτεστε νωρίς τη διακυβέρνηση Προβολή της διακυβέρνησης ως κινούμενος στόχος Διαχείριση πολιτικών ως οντότητες με τους δικούς τους κύκλους ζωής Επιλέξτε μια τεχνολογική πλατφόρμα Η πλατφόρμα θα πρέπει να καλύπτει άμεσες ανάγκες διακυβέρνησης Μελλοντική υποστήριξη ως κλίμακες υποδομής SOA Επιβολή συμφωνιών σε επίπεδο υπηρεσιών

Requirements

Εμπειρία στον σχεδιασμό λογισμικού

  21 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Testimonials (3)

Related Courses

Mule: Integrating Your Applications

  14 Hours

SOA Governance

  14 Hours

SOA for Architects and Managers Overview

  14 Hours

Service-Oriented Architecture: Strategy, Technology and Methodology

  35 Hours

Systems and Service Architecture - Microservices Architecture

  14 Hours

Related Categories