Course Outline

Εισαγωγή

    Veeva Commercial Cloud ως απρόσκοπτα ολοκληρωμένη λύση Veeva CRM εναντίον Salesforce

Επισκόπηση του Veeva Engagement

    Veeva Πολυκαναλικό CRM Veeva Ψηφιακά συμβάντα Veeva Ευθυγράμμιση

Εργασία με Veeva Πολυκαναλικό CRM

    Αλληλεπίδραση με πελάτες Ευθυγράμμιση πόρων που αντιμετωπίζουν πελάτες Ευθυγράμμιση αλληλεπιδράσεων Διαχείριση παραγγελιών Ρύθμιση οπτικοποιήσεων Παρακολούθηση απόδοσης

Διαχείριση συμβάντων με Veeva Ψηφιακά συμβάντα

    Εργασία με δεδομένα συμβάντων Δημιουργία στρατηγικής συμβάντων Ρύθμιση εικονικών, ζωντανών και υβριδικών εκδηλώσεων Διασφάλιση επίβλεψης, ελέγχου και συμμόρφωσης

Σχεδιασμός και εκτέλεση πωλήσεων με Veeva Align

    Ευθυγράμμιση περιοχών Διαχείριση καταλόγων Συλλογή σχολίων από το πεδίο Σχεδιασμός στοχευμένων δραστηριοτήτων

Περίληψη και Συμπέρασμα

Requirements

  • Εμπειρία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων
  • Κατανόηση των ροών εργασίας της ομάδας πωλήσεων

Ακροατήριο

  • διαχειριστές λογαριασμών
  • Διευθυντές πωλήσεων και μέλη της ομάδας
  • Διευθυντές και εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών
 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (5)

Related Courses

Customer Relationship Management (CRM)

7 Hours

Odoo for Developers

21 Hours

Related Categories