Course Outline

QA/CI

    Τι είναι το QA; Τι είναι το CI Το κόστος ανάπτυξης λογισμικού, ανακατασκευής και διόρθωσης σφαλμάτων Προσδιορισμός και κατανόηση του έργου Κέρδος για τον οργανισμό

DDD

    Ανάπτυξη λογισμικού με βάση επιχειρηματικές απαιτήσεις, υποθέσεις DDD Προβλήματα επικοινωνίας IT-Business Domain Model

Βέλτιστες πρακτικές

    Αρχή KISS και πρότυπα κωδικοποίησης DRY Δημιουργία επαναχρησιμοποιήσιμου κώδικα μέσω OOP και μοτίβων σχεδίασης Προσδιορισμός και μείωση κυκλωματικής πολυπλοκότητας

Μετρήσεις λογισμικού

    Μέθοδος βάρους ανά τάξη Απόκριση για κλάση Βάθος κληρονομικότητας Σύζευξη δέντρων μεταξύ αντικειμένων Έλλειψη συνοχής μεθόδων Αριθμός παιδιών Κυκλοματική πολυπλοκότητα Κατηγορία μετρικών Μοντέλο Μετρικές Μετρήσεις για χρήση

Software Testing

    Τι, πότε και πώς να δοκιμάσετε; Η μέθοδος του "λευκού κουτιού" και του "μαύρου κουτιού" Ο ρόλος των δοκιμών στις ευέλικτες μεθοδολογίες TDD μόνο μια πιθανή αύξηση στο κόστος του έργου Δοκιμή μονάδας Δοκιμές συμπεριφοράς Λειτουργικές δοκιμές

Αναπαράσταση

    Τι είναι το refactoring; Τεχνολογία χρέους Κωδικός μυρωδιάς Refactoring patterns

Documentation

    Ο ρόλος της τεκμηρίωσης στις ευέλικτες μεθοδολογίες Τι να τεκμηριώσετε; Τύποι τεκμηρίωσης Documentation και ευέλικτες μεθοδολογίες, ή μπορείτε να καλέσετε (Λογισμικό εργασίας μέσω ολοκληρωμένης τεκμηρίωσης); Standard XMI Αυτόματη δημιουργία τεκμηρίωσης

Εργαλεία και Περιβάλλον CI

    Εργαλεία και Περιβάλλον CI

Agile και CI/QA

    Σχεδιασμός και σταδιακή ανάπτυξη Αγκαλιάζοντας την αλλαγή Σύντομα στάδια Διεπιστημονική ομάδα Extreme Programming, Αναθεώρηση κώδικα Άτομα και αλληλεπιδράσεις σε διαδικασίες και εργαλεία

Αθροιση

    Ερωτήσεις Συζήτησης Πώς ξεκινάτε τη διαδικασία υλοποίησης;

Εισαγωγή στη δοκιμή

    Λειτουργικές δοκιμές Δοκιμή παλινδρόμησης Δοκιμές UAT Δοκιμές μονάδας Δοκιμές χρηστικότητας Μη λειτουργικές δοκιμές Δοκιμή απόδοσης Δοκιμή φορτίου Δοκιμή καταπόνησης Δοκιμή εμποτισμού

Δοκιμή ή όχι

    Ποιος λαμβάνει αποφάσεις για το τι θα δοκιμάσει; Το κόστος της δοκιμής άσχετων πραγμάτων Υπολογισμός απόδοσης επένδυσης (ROI) (τι γίνεται αν κάτι αποτύχει ανάλυση) Ο ρόλος του Υπεύθυνου Δοκιμών

Η διαδικασία της δοκιμής

    Η δοκιμή είναι μια διαδικασία και μια στρατηγική Προσδιορισμός αναγκών δοκιμών Συγκέντρωση απαιτήσεων (περιπτώσεις χρήσης, ιστορίες χρηστών) Οριοθέτηση εύρους (επιλογή και ιεράρχηση σεναρίων) Σχεδιασμός δοκιμών Προετοιμασία δεδομένων Προετοιμασία περιβάλλοντος Δημιουργία ή καταγραφή δοκιμών Εκτέλεση της δοκιμής Ανάλυση και εκθέσεις Συμπεράσματα και βελτίωση Πότε να πούμε "stop "

Κάτοχος προϊόντος και Δοκιμές

    Ο εκπρόσωπος του πελάτη και η προτεραιότητα δοκιμής Προτεραιότητα δοκιμών Συγγραφή αποτελεσματικών ιστοριών για Κριτήρια αποδοχής UAT Άσκηση της ομάδας για την παραγωγή των απαιτήσεων των πελατών και τη σύνταξη ιστοριών με βάση τις απαιτήσεις και τη δημιουργία δοκιμών
  28 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (1)

Related Courses

Continuous Integration with Jenkins and Maven

  21 Hours

Jenkins for .Net Continuous Integration (CI)

  14 Hours

Jenkins 2: Building CI/CD Pipelines

  14 Hours

Related Categories