Course Outline

============== Ημέρα 01 ======================

Εισαγωγή

    Γιατί BDD; BDD ως επέκταση του Agile Ατζέντα για την Ημέρα 01

Εφαρμογή BDD σε διαφορετικά στάδια του κύκλου ανάπτυξης λογισμικού

    Πριν την ανάπτυξη Κατά την ανάπτυξη Μετά την ανάπτυξη

Μια γλώσσα για να τους κυβερνά όλους

    Μηχανικοί και μη μηχανικοί μιλούν διαφορετικές γλώσσες Γεφυρώνοντας το χάσμα μέσω του BDD Μια προεπισκόπηση της γλώσσας BDD: Gherkin

Οι διαφορετικοί ρόλοι του BDD

    Το BDD ως απαιτήσεις προϊόντος (για τον ιδιοκτήτη του προϊόντος) Το BDD ως κριτήρια αποδοχής (για προγραμματιστές) Το BDD ως δοκιμαστικές περιπτώσεις (για τους δοκιμαστές) Το BDD ως περιγραφή του προϊόντος (για άλλους ενδιαφερόμενους)

Επιστροφή στο Agile: Όλα ξεκινούν με τις ιστορίες χρηστών

    Επισκόπηση του κύκλου ανάπτυξης Agile Ο ρόλος των Ιστοριών χρήστη στην ανάπτυξη Agile

Συνεδρία Q&A και συζήτηση

Κουίζ

Δημιουργία Go ιστορίας χρήστη

    Χρήση της σωστής γλώσσας Ρόλος, Δράση, Αποτέλεσμα
Ένα δείγμα ιστορίας χρήστη
  • Δραστηριότητα - Γράφοντας μια ιστορία χρήστη
  • Γράψτε την πρώτη σας ιστορία χρήστη - ατομική δραστηριότητα Στερεώστε τις ιστορίες χρήστη - ομαδική δραστηριότητα Παράδοση της ιστορίας χρήστη σας - ομαδική δραστηριότητα

      Ιστορίες χρηστών σε πραγματικά έργα

    Δυναμική ομάδας Εργαλεία και τεχνικές Ιστορίες χρηστών στον κύκλο ανάπτυξης λογισμικού

      Προς το BDD

    Επέκταση της ιστορίας χρήστη Εισαγωγή του αρχείου δυνατοτήτων Αποτύπωση της αναμενόμενης συμπεριφοράς του λογισμικού Φανταστείτε πώς φαίνεται η "απροσδόκητη" συμπεριφορά

      Δημιουργία ενός Good Feature File

    Χρήση της σωστής γλώσσας (Gherkin) Δίνεται, Πότε, Τότε

      Ένα δείγμα αρχείου δυνατοτήτων
    Δραστηριότητα - Σύνταξη αρχείου δυνατοτήτων - ΜΕΡΟΣ 01
  • Σύνταξη του πρώτου σας αρχείου δυνατοτήτων - μεμονωμένη δραστηριότητα Ενότητα σενάριο ενότητας δυνατοτήτων
  • Αυξάνοντας το αρχείο λειτουργιών σας - ομαδική δραστηριότητα

      Παράδοση του αρχείου δυνατοτήτων - ομαδική δραστηριότητα
    Αρχεία δυνατοτήτων σε πραγματικά έργα
  • Δυναμική ομάδας Εργαλεία και τεχνικές Ιστορίες χρηστών στον κύκλο ανάπτυξης λογισμικού
  • Συνεδρία Q&A και συζήτηση
  • Κουίζ

      Ρύθμιση του περιβάλλοντος σας

    Κάνοντας το Gherkin όμορφο Η χαρά της παραγωγικότητας

    Δραστηριότητα - Σύνταξη αρχείου δυνατοτήτων - ΜΕΡΟΣ 02

    Σύνταξη του αρχείου δυνατοτήτων σας - μεμονωμένη δραστηριότητα Μεταβίβαση πολλών ορισμάτων στην ενότητα Περίγραμμα σεναρίου

      Αυξάνοντας το αρχείο λειτουργιών σας - ομαδική δραστηριότητα

    Παράδοση του αρχείου δυνατοτήτων - ομαδική δραστηριότητα

      Συνεδρία Q&A και συζήτηση
    Κουίζ
  • Τελευταία σχόλια
  • ============== Ημέρα 02 ======================
  • Εισαγωγή

    Ανακεφαλαίωση της Ατζέντας της προηγούμενης ημέρας για την Ημέρα 02

    Το δικό σας προϊόν - Μια ενδοσκόπηση

    Περιγραφή του προϊόντος σας Σχεδιάζοντας μια εικόνα του προϊόντος σας

    Επέκταση της κάλυψης δοκιμής

      Ευχρηστία των διαδικασιών του συστήματος Business απαιτήσεις Business

    Δραστηριότητα - Σύνταξη αρχείου δυνατοτήτων - ΜΕΡΟΣ 03

      Σύνταξη του αρχείου λειτουργιών σας - μεμονωμένη δραστηριότητα Ενότητα Παραδείγματα Επαναχρησιμοποίηση δεδομένων και σεναρίων Οργάνωση λειτουργιών και σεναρίων με ετικέτες

    Αυξάνοντας το αρχείο λειτουργιών σας - ομαδική δραστηριότητα

      Παράδοση του αρχείου δυνατοτήτων - ομαδική δραστηριότητα

    Συνεδρία Q&A και συζήτηση

      Κουίζ
    Το αρχείο δυνατοτήτων - Τι να αφήσετε έξω
  • Τι να αφήσετε στους μηχανικούς Λειτουργικότητα χαμηλού επιπέδου (δοκιμές μονάδων) Εξαντλητική λειτουργικότητα πολλαπλών στοιχείων (ενσωμάτωση και δοκιμή API)
  • Συνεδρία Q&A και συζήτηση
  • Κουίζ

    Το δικό σας προϊόν - Μια ενδοσκόπηση

    Πόσο χρησιμοποιήσιμο είναι το προϊόν σας; Πόσο χρησιμοποιήσιμο είναι το προϊόν σας σε εξωτερικούς χρήστες;

      Communication με άτομα εκτός της ομάδας σας

    Τελευταία σχόλια

    Requirements

    • Κατανόηση των εννοιών των απαιτήσεων χρήστη
    • Διακριτικό μάτι για την καλοσύνη του λογισμικού και τις ανεπάρκειες λογισμικού, από την οπτική γωνία του τελικού χρήστη
    • Programming και δεν απαιτείται εμπειρία δοκιμών

    Ακροατήριο

    • Ιδιοκτήτες και διαχειριστές προϊόντων
    • Business αναλυτές
    • Χειροκίνητοι δοκιμαστές
    • Τελικοί χρήστες ενός προϊόντος ή συστήματος λογισμικού
    • Μη μηχανικοί και μη κωδικοποιητές που εμπλέκονται στο σχεδιασμό προϊόντων
      14 Hours

    Number of participants



    Price per participant

    Testimonials (10)

    Related Courses

    Serenity BDD for Automated Acceptance Tests

      7 Hours

    Behat: Behavior Driven Development (BDD) with PHP

      14 Hours

    JBehave: BDD with Java

      7 Hours

    Cucumber: Implementing BDD with Java

      7 Hours

    Iridium: Cucumber and Selenium Based Testing

      7 Hours

    Robot Framework: Keyword Driven Acceptance Testing

      14 Hours

    Related Categories