Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Εισαγωγή
- Σύντομη ιστορία της διαδικασίας Η προοπτική της διαδικασίας Διαχείριση διαδικασίας Ανάλυση και σχεδίαση μοντελοποίησης Business Process Management πλαίσιο Business Process Management Αρχιτεκτονική επιχειρησιακών διαδικασιών συστημάτων (BPMS)
BPM Στρατηγικές Εφαρμογής
- BPM Πρόταση αξίας Η BPM Κοινότητα Γιατί να αυτοματοποιηθεί το BPM; Τοπολογία μιας αρχιτεκτονικής αναφοράς SOA BPM Επισκόπηση προμηθευτών Τοποθέτηση εργαλείων BPM
Ευθυγράμμιση IT και Business
- BPM vs BPMS Πότε να επιλέξετε ένα BPMS IT και η επιχείρηση πρέπει να συνεργάζονται χέρι-χέρι Αντιστοίχιση της σωστής τεχνολογίας στο πρόβλημά σας Υιοθέτηση ενός μοντέλου ανάπτυξης Επισκόπηση ενός συστήματος BPM Όροι και έννοιες
Κατανόηση Βασικών Εννοιών και Αρχιτεκτονικής
- Μοντελοποίηση Διαδικασιών Ανάλυση Διαδικασίας Σχεδιασμός Διαδικασίας Στοιχεία και δομή μιας Επιχειρηματικής Διαδικασίας BPMS Management Βασικές δεξιότητες, ρόλοι και ευθύνες προγραμματισμού
Goδιαχείριση και επιχειρηματική στρατηγική
- Το παρελθόν: δεδομένα/λειτουργίες έναντι αντικειμένων και υπηρεσιών Το μέλλον: βασική επιχειρησιακή λογική έναντι ελέγχου διαδικασιών Συνέπειες σχεδιασμού για αρχιτέκτονες Ευθυγράμμιση του Business και IT Ο ρόλος του Business Διαχείριση Ο ρόλος του Business Αναλυτές κανόνων
Μοντελοποίηση μιας διαδικασίας με BPMN
- Η προστιθέμενη αξία του BPMN Composability και βασικές υπηρεσίες Προώθηση μιας σταδιακής και επαναληπτικής προσέγγισης Γιατί πρέπει Use Case να οδηγήσουν το έργο; Δήλωση ιδιοτήτων μηνυμάτων Χρήση συνόλων συσχέτισης Αναπτύξτε μια σύνθετη παράλληλη εκτέλεση δραστηριοτήτων Σχεδιασμός BPMN ταυτόχρονης υλοποίησης από προμηθευτές Παράδειγμα: Microsoft XLANG
Αντιμετώπιση σφαλμάτων και εξαίρεση Management
- Καθορισμός συμβάντων Διαμόρφωση χρονικών ορίων Χειρισμός σφαλμάτων Αντιστάθμιση εξαιρέσεων σύλληψης Management
Business Rules
- Κίνητρα για BR Βασικές έννοιες Μοντέλο ωριμότητας κανόνων (KPI RMM™) Αρχές KPI STEP™ Νέοι ρόλοι επιχείρησης και I/T Η εστίαση της επιχείρησης στους επιχειρηματικούς κανόνες Πότε είναι κατάλληλη μια προσέγγιση BR; Νέες πτυχές για την οριοθέτηση ενός κλειδιού έργου BR Element ενός σχεδίου έργου BR Ο ρόλος ενός BR Πιλοτική Επισκόπηση των BR εξόρυξης από τον κώδικα
BPM ως ενεργοποιητής του SOA: Βασικά στοιχεία
- Διεπαφές εφαρμογών Βασικές υπηρεσίες Η αξία ενός ESB με χρήση αποθετηρίου Αυξημένη ευελιξία για την επιχείρηση Η BPM Λευκή βίβλος τεχνολογίας διανομής πίνακα
Έλεγχος και μέτρηση διαδικασιών βελτίωσης
- Διαχείριση του αποθετηρίου Ρύθμιση μιας πύλης ποιότητας Οι 4 πυλώνες της επιτυχίας
Μετρήσεις
- Το πλαίσιο της οργανωτικής απόδοσης Τι κάνει μια καλή μέτρηση Μέτρηση και ιεραρχία διαχείρισης Διαχείριση διεργασιών: Περισσότερα από μετρήσεις Μετρήσεις εντός των διαδικασιών Management ρόλοι στη μέτρηση Management ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν Παγίδες των προσπαθειών διαχείρισης διεργασιών
Αρχιτεκτονική ενός συστήματος BPM
- Πτυχές EAI και B2B Τοπολογία και επεκτασιμότητα Εργαλεία σχεδίασης Εργαλεία ανάπτυξης Εργαλεία παρακολούθησης και διαχείρισης Η μηχανή διεργασίας Αποθετήριο ορισμού διαδικασίας
Βασικές λειτουργίες και διεπαφές BPMS
- Υποστήριξη αποθετηρίου Database υποστηρίζει λύσεις ροής εργασιών BAM Human
Requirements
Κανένας
35 Hours
Testimonials (1)
Πραγματικά επωφελήθηκα από την τεχνογνωσία των εκπαιδευτών στο θέμα.
Simon
Course - Business Process Management
Machine Translated