Course Outline

Εισαγωγή

    Σύντομη ιστορία της διαδικασίας Η προοπτική της διαδικασίας Διαχείριση διαδικασίας Ανάλυση και σχεδίαση μοντελοποίησης Business Process Management πλαίσιο Business Process Management Αρχιτεκτονική επιχειρησιακών διαδικασιών συστημάτων (BPMS)

BPM Στρατηγικές Εφαρμογής

    BPM Πρόταση αξίας Η BPM Κοινότητα Γιατί να αυτοματοποιηθεί το BPM; Τοπολογία μιας αρχιτεκτονικής αναφοράς SOA BPM Επισκόπηση προμηθευτών Τοποθέτηση εργαλείων BPM

Ευθυγράμμιση IT και Business

    BPM vs BPMS Πότε να επιλέξετε ένα BPMS IT και η επιχείρηση πρέπει να συνεργάζονται χέρι-χέρι Αντιστοίχιση της σωστής τεχνολογίας στο πρόβλημά σας Υιοθέτηση ενός μοντέλου ανάπτυξης Επισκόπηση ενός συστήματος BPM Όροι και έννοιες

Κατανόηση Βασικών Εννοιών και Αρχιτεκτονικής

    Μοντελοποίηση Διαδικασιών Ανάλυση Διαδικασίας Σχεδιασμός Διαδικασίας Στοιχεία και δομή μιας Επιχειρηματικής Διαδικασίας BPMS Management Βασικές δεξιότητες, ρόλοι και ευθύνες προγραμματισμού

Goδιαχείριση και επιχειρηματική στρατηγική

    Το παρελθόν: δεδομένα/λειτουργίες έναντι αντικειμένων και υπηρεσιών Το μέλλον: βασική επιχειρησιακή λογική έναντι ελέγχου διαδικασιών Συνέπειες σχεδιασμού για αρχιτέκτονες Ευθυγράμμιση του Business και IT Ο ρόλος του Business Διαχείριση Ο ρόλος του Business Αναλυτές κανόνων

Μοντελοποίηση μιας διαδικασίας με BPMN

    Η προστιθέμενη αξία του BPMN Composability και βασικές υπηρεσίες Προώθηση μιας σταδιακής και επαναληπτικής προσέγγισης Γιατί πρέπει Use Case να οδηγήσουν το έργο; Δήλωση ιδιοτήτων μηνυμάτων Χρήση συνόλων συσχέτισης Αναπτύξτε μια σύνθετη παράλληλη εκτέλεση δραστηριοτήτων Σχεδιασμός BPMN ταυτόχρονης υλοποίησης από προμηθευτές Παράδειγμα: Microsoft XLANG

Αντιμετώπιση σφαλμάτων και εξαίρεση Management

    Καθορισμός συμβάντων Διαμόρφωση χρονικών ορίων Χειρισμός σφαλμάτων Αντιστάθμιση εξαιρέσεων σύλληψης Management

Business Rules

    Κίνητρα για BR Βασικές έννοιες Μοντέλο ωριμότητας κανόνων (KPI RMM™) Αρχές KPI STEP™ Νέοι ρόλοι επιχείρησης και I/T Η εστίαση της επιχείρησης στους επιχειρηματικούς κανόνες Πότε είναι κατάλληλη μια προσέγγιση BR; Νέες πτυχές για την οριοθέτηση ενός κλειδιού έργου BR Element ενός σχεδίου έργου BR Ο ρόλος ενός BR Πιλοτική Επισκόπηση των BR εξόρυξης από τον κώδικα

BPM ως ενεργοποιητής του SOA: Βασικά στοιχεία

    Διεπαφές εφαρμογών Βασικές υπηρεσίες Η αξία ενός ESB με χρήση αποθετηρίου Αυξημένη ευελιξία για την επιχείρηση Η BPM Λευκή βίβλος τεχνολογίας διανομής πίνακα

Έλεγχος και μέτρηση διαδικασιών βελτίωσης

    Διαχείριση του αποθετηρίου Ρύθμιση μιας πύλης ποιότητας Οι 4 πυλώνες της επιτυχίας

Μετρήσεις

    Το πλαίσιο της οργανωτικής απόδοσης Τι κάνει μια καλή μέτρηση Μέτρηση και ιεραρχία διαχείρισης Διαχείριση διεργασιών: Περισσότερα από μετρήσεις Μετρήσεις εντός των διαδικασιών Management ρόλοι στη μέτρηση Management ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν Παγίδες των προσπαθειών διαχείρισης διεργασιών

Αρχιτεκτονική ενός συστήματος BPM

    Πτυχές EAI και B2B Τοπολογία και επεκτασιμότητα Εργαλεία σχεδίασης Εργαλεία ανάπτυξης Εργαλεία παρακολούθησης και διαχείρισης Η μηχανή διεργασίας Αποθετήριο ορισμού διαδικασίας

Βασικές λειτουργίες και διεπαφές BPMS

    Υποστήριξη αποθετηρίου Database υποστηρίζει λύσεις ροής εργασιών BAM Human

 

Requirements

Κανένας

  35 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant

Testimonials (1)

Related Courses

Machine Learning with Rules using Python skope-rules

  14 Hours

Related Categories