Course Outline

Εισαγωγή

    Σύντομη ιστορία της διαδικασίας Η διαδικασία προοπτικής της διαδικασίας Management Ανάλυση και σχεδίαση μοντελοποίησης διαδικασίας Επιχειρηματική διαδικασία Management πλαίσιο επιχειρηματικής διαδικασίας Management Αρχιτεκτονική επιχειρησιακών διαδικασιών συστημάτων (BPMS)

BPM Στρατηγικές Εφαρμογής

    BPM Πρόταση αξίας Η BPM Κοινότητα Γιατί να αυτοματοποιηθεί το BPM; Τοπολογία μιας αρχιτεκτονικής αναφοράς SOA

Ευθυγράμμιση IT και Business

    BPM vs BPMS Πότε να επιλέξετε ένα BPMS Η πληροφορική και η επιχείρηση πρέπει να συνεργάζονται χέρι-χέρι Αντιστοίχιση της σωστής τεχνολογίας στο πρόβλημά σας Υιοθέτηση ενός μοντέλου ανάπτυξης Επισκόπηση ενός συστήματος BPM Όροι και έννοιες

Κατανόηση Βασικών Εννοιών και Αρχιτεκτονικής

    Μοντελοποίηση Διαδικασιών Ανάλυση Διαδικασίας Σχεδιασμός Διαδικασιών Στοιχεία και δομή μιας επιχειρησιακής διαδικασίας BPMS Management Βασικές δεξιότητες, ρόλοι και ευθύνες προγραμματισμού

Goδιαχείριση και επιχειρηματική στρατηγική

    Το παρελθόν: δεδομένα/λειτουργίες έναντι αντικειμένων και υπηρεσιών Το μέλλον: βασική επιχειρηματική λογική έναντι ελέγχου διαδικασιών Συνέπειες σχεδιασμού για αρχιτέκτονες Ευθυγράμμιση του Business και IT Ο ρόλος του Business διαχείρισης Ο ρόλος του Business Αναλυτές κανόνων

Μοντελοποίηση μιας διαδικασίας με BPMN

    Η προστιθέμενη αξία της Συνθεσιμότητας του BPMN και οι βασικές υπηρεσίες Προώθηση μιας σταδιακής και επαναληπτικής προσέγγισης Γιατί πρέπει Use Case να οδηγεί το έργο; Δήλωση ιδιοτήτων μηνυμάτων Χρήση συνόλων συσχέτισης Αναπτύξτε μια σύνθετη παράλληλη εκτέλεση δραστηριοτήτων Σχεδιασμός BPMN ταυτόχρονης υλοποίησης από προμηθευτές

Αντιμετώπιση σφαλμάτων και εξαίρεση Management

    Καθορισμός συμβάντων Διαμόρφωση χρονικών ορίων Χειρισμός σφαλμάτων Αντιστάθμιση εξαιρέσεων σύλληψης Management

Business Rules

    Κίνητρα για BR Βασικές έννοιες Νέοι ρόλοι επιχειρήσεων και I/T Η Επιχείρηση Εστίαση στους Επιχειρηματικούς Κανόνες Πότε είναι κατάλληλη μια προσέγγιση BR; Νέες πτυχές για τον καθορισμό του εύρους ενός BR Project Key Elements ενός σχεδίου έργου BR Ο ρόλος ενός πιλότου BR

BPM ως ενεργοποιητής του SOA: Βασικά στοιχεία

    Διεπαφές εφαρμογών Βασικές υπηρεσίες με χρήση αποθετηρίου Αυξημένη ευελιξία για την επιχείρηση Οι BPM Λευκές βίβλοι τεχνολογίας διανομής πίνακα

Έλεγχος και μέτρηση διαδικασιών βελτίωσης

    Διαχείριση του αποθετηρίου Ρύθμιση μιας πύλης ποιότητας Οι 4 πυλώνες της επιτυχίας

Μετρήσεις

    Το πλαίσιο της οργανωτικής απόδοσης Τι κάνει μια καλή μέτρηση Μέτρηση και ιεραρχία διαχείρισης Διαχείριση διεργασιών: Περισσότερα από μετρήσεις Μετρήσεις εντός των διαδικασιών Management ρόλοι στη μέτρηση Management ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν Παγίδες των προσπαθειών διαχείρισης διεργασιών

Αρχιτεκτονική ενός συστήματος BPM

    Τοπολογία και επεκτασιμότητα Εργαλεία σχεδίασης Εργαλεία ανάπτυξης Εργαλεία παρακολούθησης και διαχείρισης Η μηχανή διεργασίας Αποθετήριο ορισμού διαδικασίας

Βασικές λειτουργίες και διεπαφές BPMS

    Υποστήριξη αποθετηρίου Database υποστηρίζει λύσεις ροής εργασιών BAM Human

Requirements

Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα.

  28 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Related Courses

Machine Learning with Rules using Python skope-rules

  14 Hours

Related Categories