Course Outline

Εισαγωγή και Επισκόπηση

Το τι και γιατί του ανασχεδιασμού επιχειρηματικών διαδικασιών (BPR)

    Μεγιστοποίηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω ριζικού επανασχεδιασμού Η ανάγκη για ανασχεδιασμό Προσδιορισμός του τι είναι και τι δεν είναι ο επανασχεδιασμός Εστίαση στην επιχειρηματική διαδικασία Επίτευξη στόχων μείωσης κόστους και δημιουργίας εσόδων

Εφαρμόζοντας το αποδεδειγμένο πλαίσιο CLAMBRE/UML για ανασχεδιασμό

    Πρότυπα μοντελοποίησης: UML και BPMN Πελάτες έναντι ενδιαφερόμενων μερών Προσδιορισμός δραστηριοτήτων και δομής πληροφοριών Δημιουργική δεξιοεγκεφαλική σκέψη

Στόχευση του Πελάτη

Εξερεύνηση της διεπαφής με τον πελάτη

    Επέκταση των ρόλων πελατών με συγκέντρωση Βελτιστοποίηση τύπων πελατών με χρήση γενίκευσης Δημιουργία ακριβούς προφίλ πελατών

Τεκμηρίωση των αξιών και των αναγκών των πελατών

    Παροχή υπηρεσιών έναντι προσφοράς προϊόντων Αξιολόγηση ικανοποίησης πελατών: ποιότητα, ευελιξία, ταχύτητα, κόστος, υπηρεσία Κατηγοριοποίηση των σχέσεων με τους πελάτες χρησιμοποιώντας τη λίστα ελέγχου PRIDE Αξιολόγηση του πόσο αποτελεσματικά η επιχειρηματική διαδικασία ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών

Μοντελοποίηση της διαδικασίας Business

Εντοπισμός διαδικασιών για επανασχεδιασμό

    Αποκάλυψη βασικών επιχειρηματικών διαδικασιών Επιλογή κατάλληλων μετρήσεων για την αξιολόγηση της απόδοσης της διαδικασίας Ανίχνευση αντιπροτύπων επιχειρηματικής διαδικασίας Παρουσίαση ευρημάτων στην ανώτερη διοίκηση

Περιγραφή των ρόλων και των ευθυνών των εργαζομένων

    Προσδιορισμός ανωμαλιών στους ρόλους εργαζομένων με χρήση πίνακες διασταυρούμενης αναφοράς Χαρτογράφηση μιας επιχειρηματικής διαδικασίας χρησιμοποιώντας UML διαγράμματα δραστηριότητας Καταμερισμός δραστηριοτήτων μεταξύ ρόλων

Αναλύοντας τη διαδικασία Business

Λεπτομέρεια επιχειρηματικών διαδικασιών

    Επιλογή κατάλληλων UML εργαλείων Επισκόπηση της διαδικασίας με UML διαγράμματα περίπτωσης χρήσης Εντοπισμός βασικών επιχειρηματικών παραγόντων Μοντελοποίηση εναλλακτικών ροών εργασιών Αποτύπωση αναποτελεσματικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων

Διερεύνηση της επιχειρηματικής δομής

    Επανεξέταση της οργανωτικής υποδομής Χαρτογράφηση πληροφοριών με χρήση διαγραμμάτων τάξης UML επιχειρηματικά στερεότυπα Προσδιορισμός αρχιτεκτονικής διαδικασίας με διαγράμματα επικοινωνίας Κατάργηση περιοριστικών δομών

Επανασχεδιασμός της διαδικασίας Business

Μεγιστοποίηση των πλεονεκτημάτων της πληροφορικής

    Τεχνολογία με δυνατότητα ιστού Αλληλεπίδραση μέσω κοινωνικών χώρων Σχεδιασμός επιχειρηματικών συστημάτων με ασφάλεια στο μέλλον Business λύσεις νοημοσύνης Συστήματα πληροφοριών επιχειρήσεων

Επανακαθορισμός των ορίων πελάτη-διαδικασίας

    Προσαρμογή της επιχειρηματικής διαδικασίας προς όφελος συγκεκριμένων τύπων πελατών Ενσωμάτωση και αξιοποίηση τεχνολογικών ευκαιριών Εξατομίκευση της διαδικασίας Ικανοποίηση και υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών

Δημιουργία της νέας διαδικασίας χρησιμοποιώντας τις βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές

    Ενσωμάτωση επιχειρηματικών προτύπων Επίλυση ανωμαλιών της διαδικασίας Σύγκριση στρατηγικών εναλλακτικών λύσεων Διασφάλιση ανθεκτικής, αξιόπιστης διαχείρισης πληροφοριών

Ανάπτυξη της ανασχεδιασμένης διαδικασίας

    Επανεκπαίδευση του εργατικού δυναμικού Σύνδεση μετρήσεων με ικανοποίηση πελατών Υποστήριξη συνεχούς βελτίωσης της διαδικασίας Παρακολούθηση και μέτρηση αποτελεσμάτων Επίδειξη επιτυχίας
 21 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (5)

Related Courses

Fintech: A Practical Introduction for Managers

14 Hours

Matlab for Prescriptive Analytics

14 Hours

Model Based Development for Embedded Systems

21 Hours

Machine Learning with Rules using Python skope-rules

14 Hours

Related Categories