Course Outline

Πρώτη μέρα

Εισαγωγή στο Customer Care Strategy

    Περιγραφή εξυπηρέτησης πελατών Προσδιορισμός προσδοκιών πελατών Παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών Δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Διαδικασία Εξυπηρέτησης Πελατών

    Μοντέλο επικοινωνίας με πελάτες και πρότυπα εξυπηρέτησης Δημιουργία μόνιμων πρώτων εντυπώσεων Δημιουργία και διατήρηση επαφής με πελάτες Χρήση θετικής γλώσσας και τόνου φωνής

Επωνυμία κατασκευαστικής εταιρείας

    Η εικόνα της μάρκας στην αγορά Ενεργή ακρόαση και απόκριση Golden Circle ως βασικό μοντέλο

Ημέρα δεύτερη

Χειρισμός αιτημάτων πελατών

    Προσδιορισμός απαιτητικών αιτημάτων πελατών Απάντηση σε προκλητικά αιτήματα πελατών με αυτοπεποίθηση Δυνητικές τεχνικές Διαχείριση συναισθημάτων κατά τη διάρκεια αγχωτικών καταστάσεων

Χειρισμός παραπόνων

    Αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων Επίλυση προβλημάτων Αντιμετώπιση δυσαρεστημένων πελατών Στρατηγικές επίλυσης συγκρούσεων

Ανάκτηση υπηρεσιών

    Μετατροπή της απογοήτευσης σε απόλαυση Προσδιορισμός της φύσης των παραπόνων πελατών Απάντηση σε παράπονα πελατών

Τρίτη ημέρα

Χτίζοντας πελατειακές σχέσεις

    Τρίγωνο σχέσης – εμπιστοσύνη και πίστη Τι μας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές μας; Εντοπισμός τρόπων για προσθήκη αξίας και υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών

Κατανοούμε τον εαυτό μας και τους άλλους

    Τύποι personalυτότητας Επικοινωνία με διαφορετικούς personalτύπους Τυπολογία ψυχολογικού πελάτη

Σε ισχύ Communication

    Διαδικασία επικοινωνίας Πρακτικές δεξιότητες επικοινωνίας ανοιχτή Λεκτική και μη λεκτική γλώσσα Ανοικτή ερώτηση στο Customer Care Strategy

Εφαρμογή της μάθησης

    Ανασκόπηση της μάθησης Σχεδιασμός δράσης για συμμετέχοντες

Requirements

Κανένας

  21 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Testimonials (5)

Related Courses

Mindfulness Workshop: Mastering Assertive Communication and Active Listening

  14 Hours

Personal Efficiency and Managing Meetings

  7 Hours

Hosting Online Meetings

  7 Hours

Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

  14 Hours

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

  35 Hours

DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników

  14 Hours

Related Categories