Course Outline

1. Εισαγωγή

    Δημιουργία Goals και Τρέχουσα κατάσταση Το Goal των DevOps

2. Τι είναι το DevOps;

    Ιστορικό και ιστορικό Συμπτώματα και προβλήματα στο σημερινό περιβάλλον Η βασική χρόνια σύγκρουση της πληροφορικής DevOps Ρόλοι DevOps Καθορισμένες βασικές έννοιες

3. Παιχνίδι Ball Point

4. Γιατί να το DevOps;

    Παράγοντες καθοδήγησης Η διαδικασία της Amazon: Κατάσταση μελέτης περίπτωσης DevOps Έκθεση Κατασκευής και DevOps

5. DevOps στο Microsoft – μια μελέτη περίπτωσης

    Το Dark Launches Επισημαίνει Ευέλικτο σε DevOps Διακλαδώσεις Ομάδων Ζωντανή κουλτούρα ιστότοπου

6. Πώς λειτουργεί το DevOps

    Συνεχής Ενοποίηση Συνεχής Ανάπτυξη Συνεχής Παράδοση Συνεχής Δοκιμή Συνεχής Παρακολούθηση Αυτοματισμός Kanban End-to-End

7. Πολιτισμός και DevOps

    Άνθρωποι και εμπιστοσύνη Η δέσμευση ανθεκτικότητας είναι το κλειδί Αλλάξτε τις μετρήσεις! Ο νόμος του κινήτρου Κλειδιά για την επιτυχημένη DevOps κουλτούρα

9. Ώρα εργαλείου

    Δόμηση Αυτοματισμού Test Automation Ανάπτυξη Αυτοματισμού Git
Προμήθεια Περιβάλλοντος
  • Αυτοματοποιημένη ανατροφοδότηση και παρακολούθηση
  • 10. DevOps Αξιολόγηση
  • 12. Περίληψη και επόμενα βήματα

    Ασκήσεις στην τάξη:

    Ατομικοί και ομαδικοί στόχοι – Προσδιορισμός τρεχόντων ζητημάτων και στόχων The Ball Point Game – Δημιουργικό ομαδικό παιχνίδι για να μάθετε σχετικά με τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας The Penny Game – δείτε πώς το Kanban και τα μεγέθη παρτίδων επηρεάζουν την παράδοση την Εκτίμηση DISC – personal άσκηση ποιότητας / πολιτισμού Αξιολόγηση DevOps – Πού βρίσκονται Εμείς?

    Requirements

    Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με τυπικές προκλήσεις κατά την παράδοση λογισμικού που δημιουργήθηκε με χρήση τεχνολογιών που βασίζονται στην πλατφόρμα Java.

      21 Hours
     

    Number of participants


    Starts

    Ends


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Testimonials (3)

    Related Courses

    Related Categories