Course Outline

Εννοια

    Η αξία της βελτίωσης Βελτίωση και διαχείριση Βελτίωση και συνολικός έλεγχος ποιότητας (TQC) Σύστημα βελτίωσης και προτάσεων Βελτίωση και ανταγωνισμός Διαχείριση προσανατολισμένη στη διαδικασία και διαχείριση προσανατολισμένη στα αποτελέσματα

Σύγκριση Ανατολής και Δύσης

    Βελτίωση και Καινοτομία Βελτίωση και Μέτρηση

Βελτίωση από τον ολοκληρωμένο ποιοτικό έλεγχο

    Ποιοτικός έλεγχος - Διαχείριση της ποιότητας των ανθρώπων Μέθοδοι ποιοτικού ελέγχου: Ιαπωνία εναντίον Δύσης Συμμόρφωση με τον Κύκλο PDCA Βελτίωση βάσης

Πρακτική μάχη

    Βελτίωση υπό την ηγεσία του διαχειριστή Βελτίωση εγκαταστάσεων Βελτίωση υπό την ηγεσία της ομάδας Βελτίωση καθοδηγούμενη από άτομο

Διαχείριση

    Διαλειτουργική διαχείριση Ανάπτυξη πολιτικής Ανάπτυξη ποιότητας Ολοκληρωμένη συντήρηση παραγωγής

Μέθοδοι επίλυσης προβλημάτων

    Θέματα Διοίκησης Kaizen Δραστηριότητες και Εργασιακές Σχέσεις Εργασία και Διοίκηση: Εχθροί ή Σύμμαχοι Δέσμευση ανώτατης διοίκησης

Αλλάξτε την εταιρική κουλτούρα

    The Customer: The Ultimate Judge of Quality Supplier Relationships Changing Corporate Culture: Challenges for the West.

ανάλυση περίπτωσης

 

  7 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Testimonials (2)

Related Courses

Management and Team Development

  7 Hours

Managing Remote Teams

  7 Hours

Business Modeling for an Agile Enterprise

  14 Hours

Kanban Management Professional 1

  14 Hours

Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes

  7 Hours

The Kanban Method (TKP)

  7 Hours

Related Categories