Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Εννοια
- Η αξία της βελτίωσης Βελτίωση και διαχείριση Βελτίωση και συνολικός έλεγχος ποιότητας (TQC) Σύστημα βελτίωσης και προτάσεων Βελτίωση και ανταγωνισμός Διαχείριση προσανατολισμένη στη διαδικασία και διαχείριση προσανατολισμένη στα αποτελέσματα
Σύγκριση Ανατολής και Δύσης
- Βελτίωση και Καινοτομία Βελτίωση και Μέτρηση
Βελτίωση από τον ολοκληρωμένο ποιοτικό έλεγχο
- Ποιοτικός έλεγχος - Διαχείριση της ποιότητας των ανθρώπων Μέθοδοι ποιοτικού ελέγχου: Ιαπωνία εναντίον Δύσης Συμμόρφωση με τον Κύκλο PDCA Βελτίωση βάσης
Πρακτική μάχη
- Βελτίωση υπό την ηγεσία του διαχειριστή Βελτίωση εγκαταστάσεων Βελτίωση υπό την ηγεσία της ομάδας Βελτίωση καθοδηγούμενη από άτομο
Διαχείριση
- Διαλειτουργική διαχείριση Ανάπτυξη πολιτικής Ανάπτυξη ποιότητας Ολοκληρωμένη συντήρηση παραγωγής
Μέθοδοι επίλυσης προβλημάτων
- Θέματα Διοίκησης Kaizen Δραστηριότητες και Εργασιακές Σχέσεις Εργασία και Διοίκηση: Εχθροί ή Σύμμαχοι Δέσμευση ανώτατης διοίκησης
Αλλάξτε την εταιρική κουλτούρα
- The Customer: The Ultimate Judge of Quality Supplier Relationships Changing Corporate Culture: Challenges for the West.
ανάλυση περίπτωσης
7 Hours
Testimonials (2)
Συντήρηση και βελτίωση
Kunsang chomphel - Tsubaki of Canada Limited
Course - KAIZEN
Machine Translated
Βελτίωση του εαυτού και της παρέας
Hardy - Tsubaki of Canada Limited
Course - KAIZEN
Machine Translated