Course Outline

Εισαγωγή

    Ιστορία του Lean: Το σύστημα παραγωγής της Toyota Lean Κατασκευή vs Lean Διανομή

Lean Έννοιες διανομής

    Lean αλλαγή και διανομή Βελτίωση λειτουργιών διανομής Το πλαίσιο για Lean Προκλήσεις διανομής διανομής Βελτιστοποίηση διανομής Μετασχηματισμός επιχειρηματικής διαδικασίας Μετασχηματισμός ERP

Lean Μεθοδολογία Διανομής

    Lean δυνατότητες Πολιτική εξυπηρέτησης πελατών Στρατηγική buffer Κύκλοι αναπλήρωσης Η προσέγγιση έλξης

Προετοιμασία για τη διανομή Lean

    Σχεδιασμός μετασχηματισμού Lean Απογραφή της διαδικασίας Υπολογισμός συνολικού κόστους εκπλήρωσης Καθορισμός KPI σύμφωνα με τον πελάτη Παρατήρηση στοιχείων σε επίπεδο συναλλαγής από την παραλαβή έως την παράδοση Υπέρβαση αντίστασης Προετοιμασία πιλοτικού έργου

Ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε

    Τα πέντε γιατί Προσδιορισμός πιθανής αιτίας - πέρα από τα συμπτώματα και αποκάλυψη βασικών αιτιών προβλημάτων Το διάγραμμα αιτίας και αποτελέσματος

Υλοποίηση Lean Διανομής

    Συγκέντρωση ομάδων Μέτρηση και προσαρμογή Εξάλειψη αποβλήτων Παράδοση ακριβώς στην ώρα Ελαχιστοποίηση ανθρώπινης προσπάθειας Προτεραιότητα στην ασφάλεια και την καθαριότητα

Βελτίωση της ροής του αποθέματος

    Δεν αρκεί η βελτίωση των συμβάντων Παροχή οράματος και σχεδίων για τη σύνδεση δραστηριοτήτων βελτίωσης Χαρτογράφηση ροής αξίας (VSM)

Lean Εργαλεία για την Αποθήκη

    Ανάλυση Pareto – ποια είναι τα μεγάλα προβλήματα; Διάγραμμα αιτίας και αποτελέσματος – τι προκαλεί το πρόβλημα; Διαστρωμάτωση – πώς δημιουργούνται τα δεδομένα; Φύλλο ελέγχου - πόσο συχνά συμβαίνει; Ιστογράμματα – ποια είναι η συνολική παραλλαγή; Διαγράμματα διασποράς – ποιες είναι οι σχέσεις μεταξύ των παραγόντων; Διάγραμμα ελέγχου διαδικασίας – ποιες παραλλαγές να ελέγξετε και πώς;

Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων του Lean

    Lean πίνακας ωριμότητας Παρακολούθηση απόδοσης Συγκριτική αξιολόγηση έναντι άλλων εταιρειών Συνεχής παρακολούθηση και βελτίωση

Ανάπτυξη Lean Ηγετών

    Δημιουργία Lean ηγετικής ομάδας Δημιουργία συστήματος διαδοχής

Δωρεάν Μεθοδολογίες

    Agile και Scrum Six Sigma

Τελευταία σχόλια

Requirements

  • Επιθυμία ανάπτυξης ανθρώπων, βελτίωσης της αποτελεσματικότητας και εξάλειψης των αποβλήτων στις λειτουργίες της αλυσίδας διανομής και εφοδιασμού.

Ακροατήριο

  • Διευθυντές και επαγγελματίες υπεύθυνοι για την εφαρμογή λιτών αρχών στις λειτουργίες διανομής, logistics και εφοδιαστικής αλυσίδας
  14 Hours

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant

Testimonials (2)

Related Courses

Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes

  7 Hours

Management and Team Development

  7 Hours

Managing Remote Teams

  7 Hours

Business Modeling for an Agile Enterprise

  14 Hours

Related Categories