Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Εισαγωγή στο Lua
- Λίγη ιστορία Οι στόχοι, τα χαρακτηριστικά και οι μη στόχοι του Lua Πόροι τεκμηρίωσης και εκμάθησης Lua Εγκατάσταση του διερμηνέα Lua Ρύθμιση και χρήση του LuaRocks
Βασική σύνταξη και σημασιολογία
- Αναγνωριστικά Σχόλια, μπλοκ σχολίων Καθολικές μεταβλητές και επιβολή αυστηρότητας Τοπικές μεταβλητές Μεμονωμένα προγράμματα, ορίσματα προγράμματος Μονάδες μεταγλώττισης, κομμάτια, εκφράσεις, ερωτηματικά
Τύποι δεδομένων και δομές δεδομένων
- Βασικοί τύποι: μηδέν, boolean, αριθμός, συμβολοσειρά Τύποι αντικειμένων: συνάρτηση, δεδομένα χρήστη, νήμα, πίνακας Αναφορές/αντικείμενα έναντι βασικών τιμών Η σημασία των πινάκων στο Lua
Εισαγωγή στους πίνακες και την ευελιξία τους
- Πίνακες ως συσχετιστικός πίνακας Πίνακες ως αριθμητικοί πίνακες, ακολουθίες
Βασικές δομές ελέγχου
- Το if then elseif else τέλος Ο βρόχος while Ο βρόχος επανάληψης Ο απλός βρόχος for
Διαχείριση σφαλμάτων
- Επιστρεφόμενες τιμές έναντι εξαιρέσεων Μετατροπή επιστρεφόμενης τιμής σε εξαίρεση Μετατροπή εξαίρεσης σε επιστρεφόμενη τιμή Επίπεδα σφαλμάτων
Παραδείγματα προγραμμάτων
- Πολυωνυμική αξιολόγηση Πρώτη αναζήτηση πλάτους Πρόσθετες ασκήσεις
Περισσότερα για τις λειτουργίες
- Ονομασμένα ορίσματα Αντικειμενοστρεφείς κλήσεις Κλείσιμο Curry Tail κλήσεις Πολλαπλή ανάθεση και επιστροφή Varargs
Επαναληπτικοί και συν-ρουτίνες
- Ο γενικός βρόχος for Stateless vs Stateful iterators Διαφορές μεταξύ επαναληπτικών και συν-ρουτίνων
Μεταπίνακες και μεταμέθοδοι
- Το παράδειγμα συνόλου Η μεταμέθοδος __tostring Αριθμητικές μεταμέθοδοι Η __index, __newindex metamethods Η __len metamethod
Ενότητες και πακέτα
- Χρήση λειτουργικών μονάδων Δημιουργία λειτουργικών μονάδων Οργάνωση λειτουργικών μονάδων σε πακέτα
Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
- Τα δομικά στοιχεία του OOP σε Lua Παραδείγματα
Συζήτηση για πιο προηγμένες γλωσσικές δυνατότητες
- Αδύναμοι πίνακες Finalizers Σύνταξη, αξιολόγηση, φόρτωση
Requirements
Εξοικείωση με τουλάχιστον μία άλλη γλώσσα προγραμματισμού. Programming εμπειρία. Προαιρετικά, εάν έχετε εξοικείωση με άλλες γλώσσες σεναρίου, αυτό θα διευκολύνει την κατανόηση του Lua.
14 Hours