Course Outline

Επισκόπηση μάρκετινγκ

    Marketing - γιατί, πότε και για ποιο λόγο; Οι αποτυχημένες καμπάνιες 4Ps Segmentation Direct Marketing και πώς να αποφύγετε να κάνετε το ίδιο λάθος Marketing για μικρές επιχειρήσεις Marketing για γενική πρακτική Μέσα κοινωνικής δικτύωσης – τα οφέλη και οι κίνδυνοι

Λίστα ελέγχου εργαλείων για το μάρκετινγκ γενικής πρακτικής

Marketing Σχεδιασμός

    Επιλογή του σωστού τμήματος Επιλογή του σωστού καναλιού Μεγιστοποίηση εξοικονόμησης κόστους Guerilla marketing Κερδίστε συνεργασίες για να δημιουργήσετε αυξημένη επισκεψιμότητα ασθενών Ειδική καθοδήγηση εστιασμένη σε διάφορες κοινωνικοοικονομικές ομάδες

Γίνοντας Πρακτική με επίκεντρο τον ασθενή

    Τι είναι η πρακτική με επίκεντρο τον ασθενή Χαρακτηριστικά και οφέλη Έλεγχος υπηρεσιών και ποιες υπηρεσίες να προγραμματίσετε Τι θέλουν οι ασθενείς σας από εσάς;

Έρευνες ασθενών

    Μάθετε πώς να αυξήσετε την ικανοποίηση των ασθενών Προσδιορίστε τα τμήματα ασθενών που στοχεύουν Σχεδιάστε ένα απλό, πρακτικό ερωτηματολόγιο

Marketing Έλεγχος

    Κατανοήστε πώς να αξιολογήσετε και να βελτιώσετε το υλικό μάρκετινγκ που διαθέτετε Η σημασία του φυλλαδίου χειρουργείου υλικών POS και πώς να τα χρησιμοποιήσετε

Σχετικά με τον προπονητή

    Ο business coach για αυτό το μάθημα εργάζεται για την Ευρωπαϊκή Ένωση ως ειδικός σύμβουλος στο πρόγραμμα Horizon 2020 και είναι υπεύθυνος για την αξιολόγηση των προτάσεων χρηματοδότησης της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας σε σχέση με τη φροντίδα των ηλικιωμένων. Για πέντε χρόνια, εργάστηκε για τη μεγαλύτερη ανεξάρτητη εταιρεία ιατρικών μέσων ενημέρωσης στην Ευρώπη ως Αντιπρόεδρος Marketing και ήταν μέλος του διοικητικού συμβουλίου. Ως αποτέλεσμα, έχει καλή κατανόηση των βέλτιστων πρακτικών πρωτοβάθμιας φροντίδας σε όλη την Ευρώπη.

Ο εκπαιδευτής κέρδισε βραβείο για τον πελάτη του Roche, για τον σχεδιασμό του καλύτερου προγράμματος εκπαίδευσης ασθενών στον κόσμο.

    Τα τελευταία 12 χρόνια εργάζεται με το ΕΣΥ στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα ως σύμβουλος στον τομέα του HR, της στρατηγικής, της διατήρησης ασθενών, του εξορθολογισμού του back office και της ηθικής προσέλκυσης νέων ασθενών. Διδάσκει το Executive MBA πρόγραμμα σε ένα από τα καλύτερα οικονομικά πανεπιστήμια της Ευρώπης

Requirements

Κανένα, αν και θα ωφεληθείτε περισσότερο εάν παρακολουθήσετε πρώτα τον στρατηγικό σχεδιασμό για το μάθημα Γενικής Ιατρικής

 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (2)

Related Courses

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Related Categories