Course Outline

Μέρος 1: Εισροή - απόκτηση νέων πελατών

Η εστίασή μας είναι το άμεσο μάρκετινγκ, επομένως δεν θα εξετάσουμε τις διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά θα επικεντρωθούμε στην κατανόηση των εκστρατειών μάρκετινγκ (π.χ. άμεση αλληλογραφία). Αυτό είναι το θεμέλιο για σχεδόν οτιδήποτε άλλο στην πορεία. Εξετάζουμε τη μέτρηση και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, συμπεριλαμβανομένων:

    Η σημασία των ομάδων δοκιμής και ελέγχου. Καθολική ομάδα ελέγχου. Τεχνικές: Καμπύλες ανύψωσης, AUC Απόδοση επένδυσης. Βελτιστοποίηση δαπανών μάρκετινγκ.

Μέρος 2: Βάση Management: διαχείριση υπαρχόντων πελατών

Λαμβάνοντας υπόψη το κόστος απόκτησης νέων πελατών για πολλές επιχειρήσεις, υπάρχουν πιθανώς λίγα περιουσιακά στοιχεία πιο πολύτιμα από την υπάρχουσα πελατειακή τους βάση, αν και λίγοι το σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο. Τα θέματα περιλαμβάνουν:

1. Cross-selling και up-selling: _Προσφορά του σωστού προϊόντος ή υπηρεσίας στον πελάτη την κατάλληλη στιγμή._ - Τεχνικές: μοντέλα RFM. Πολυωνυμική παλινδρόμηση. - β. Αξία αγορών διάρκειας ζωής.

2. Τμηματοποίηση πελατών: _ Κατανόηση των τύπων πελατών που έχετε._ - Μοντέλα ταξινόμησης χρησιμοποιώντας πρώτα απλά δέντρα απόφασης και μετά - τυχαία δάση και άλλες, νεότερες τεχνικές.

Μέρος 3: Διατήρηση: Διατηρώντας τους καλούς πελάτες σας

Η κατανόηση των πελατών που είναι πιθανό να φύγουν και τι μπορείτε να κάνετε για αυτό είναι το κλειδί για την κερδοφορία σε πολλούς κλάδους, ειδικά όπου υπάρχουν επαναλαμβανόμενες αγορές ή συνδρομές. Εξετάζουμε την τάση για ανατροπή μοντέλων, όπως - Λογιστική παλινδρόμηση: glm (στατιστικά πακέτου) και νεότερες τεχνικές (ειδικά το gbm ως γενικό εργαλείο) - Συντονισμός μοντέλων (caret) και εισαγωγή σε μοντέλα συνόλου.

Μέρος 4: Εκροή: Κατανοώντας ποιοι φεύγουν και γιατί

Οι πελάτες θα σας εγκαταλείψουν – αυτό είναι γεγονός της ζωής. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να καταλάβουμε ποιοι φεύγουν και γιατί. Είναι πελάτες χαμηλής αξίας που φεύγουν ή είναι οι καλύτεροι πελάτες σας; Αφήνονται στους ανταγωνιστές ή επειδή δεν χρειάζονται πλέον τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας;

Τα θέματα περιλαμβάνουν: - Μοντέλα αξίας διάρκειας ζωής πελάτη: Συνδυασμός της αξίας των αγορών με την τάση για ανατροπή και το κόστος εξυπηρέτησης και διατήρησης του πελάτη. - Ανάλυση δεδομένων έρευνας. (Γενικά χρήσιμο, αλλά θα κάνουμε μια σύντομη εισαγωγή εδώ στο πλαίσιο των ερευνών εξόδου.)

Requirements

Οι μαθητές αναμένεται να αισθάνονται άνετα χρησιμοποιώντας το R και να κατανοούν τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ.

Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε μια πρόσφατη έκδοση του R με εγκατεστημένα τα πρόσθετα πακέτα gbm, caret και survey με τις εξαρτήσεις και τα προτεινόμενα πακέτα τους.

 21 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (10)

Related Courses

Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R

7 Hours

Introduction to R

21 Hours

Related Categories