Course Outline

Εισαγωγή στο Odoo

Επισκόπηση των χαρακτηριστικών και της αρχιτεκτονικής του ODOO

    Odoo Community vs Odoo Enterprise Edition έναντι άλλων εμπορικών συστημάτων CRM

Ρύθμιση Odoo CRM (Customer Relationship Management)

    Κατανόηση ευκαιριών παρακολούθησης αγωγών και δυνητικών πελατών Ανάλυση απόδοσης

Διαχείριση κατασκευαστικών εργασιών στο Odoo

    Αγορά και απογραφή σε Odoo

Διαχείριση πωλήσεων σε Odoo

    Διαχείριση προσφορών, τιμολογίων και τιμολόγησης Σημείου Πώλησης

Λογιστική σε Odoo

    Απαιτήσεις και υποχρεώσεις λογαριασμών Δημιουργία και διαχείριση τραπεζικών λογαριασμών Δημιουργία αναφορών

Διαχείριση Χρηστών

    Εκχώρηση ρόλων εργαζομένων (διευθυντές, υπάλληλοι, ομάδες πωλήσεων κ.λπ.) Ενσωμάτωση Odoo με υπάρχουσες εφαρμογές ανθρώπινου δυναμικού

Δημιουργία βιτρίνας ηλεκτρονικού εμπορίου στο Odoo

    Διαχείριση μιας σειράς προϊόντων Επεξεργασία πληρωμών στο διαδίκτυο Σχεδιασμός ιστότοπου στο Odoo

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Περίληψη και Συμπέρασμα

Requirements

  • Business εμπειρία διαχείρισης

Ακροατήριο

  • Business διευθυντές
  • Τελικοί χρήστες λογισμικού CRM
  7 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Testimonials (1)

Related Courses

Odoo for Developers

  21 Hours

Customer Relationship Management (CRM)

  7 Hours

Related Categories