Course Outline

Εισαγωγή

Επισκόπηση αντικειμενοστρεφούς Programming

    Τι είναι το Αντικειμενοστρεφές Programming; Γιατί να μάθουμε Αντικειμενοστραφή Programming;

Κατανόηση αντικειμενοστρεφών Programming εννοιών

    Κατανόηση τάξεων Κατανόηση αντικειμένων και περιπτώσεων Κατανόηση μεταβλητών Κατανόηση ενθυλάκωσης δεδομένων Κατανόηση κληρονομικότητας κλάσης

Ανανέωση στη Python Γλώσσα Προγραμματισμού

Ξεκινώντας με Αντικειμενοστραφή Προγραμματισμό με Python

    Εφαρμογή μιας απλής τάξης στο Python Δημιουργία παρουσίας μιας τάξης Κατανόηση μεθόδων και ορισμού μεθόδων με χρήση της μεθόδου __init__ Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο __del__ Ρύθμιση δημόσια, προστατευμένα και ιδιωτικά μέλη

Προσθήκη μεθόδων, χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων στην τάξη σας

Δημιουργία και χρήση αντικειμένου από την τάξη σας

Χρήση μεταβλητών κλάσης έναντι μεταβλητών παρουσίας

Χρήση Super-Classes για κληρονομικότητα

Χρήση πολλαπλής κληρονομιάς

Χρήση Iterators

Προσθήκη επαναλαμβανόμενης λειτουργικότητας σε αντικείμενα χρησιμοποιώντας τη μέθοδο __iter__().

Δημιουργία του έργου σας: Προσομοίωση τραπεζικού συστήματος με χρήση OOP με Python

Τελευταία σχόλια

Requirements

  • Βασική εξοικείωση με τον προγραμματισμό
 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (4)

Related Courses

Scaling Data Analysis with Python and Dask

14 Hours

Developing APIs with Python and FastAPI

14 Hours

Kivy: Building Android Apps with Python

7 Hours

GUI Programming with Python and PyQt

21 Hours

Related Categories