Course Outline

Η ανάγκη για αντικειμενοστραφή προγραμματισμό

    Μια προσπάθεια αντανάκλασης του πραγματικού κόσμου στον προγραμματισμό Οι απαρχές και η εξέλιξη του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού Programowanie obiektowe στην πτυχή των κανόνων KISS και DRY

Τάξεις και αντικείμενα

    Ιδέες και οντότητες στη φιλοσοφία του Πλάτωνα Ο ρόλος των κλάσεων Υλοποίηση τάξεων με χρήση αντικειμένων Τάξεις, ιδιότητες και στατικές μέθοδοι

Συμβάσεις ονομασίας και κωδικοποίησης

    Ονομασία τάξεων Ιδιότητες και μέθοδοι ονομασίας Ονομασία πακέτων και φακέλων Άλλες συμβάσεις

Δομή τάξης

    Ιδιότητες/πεδία ως περιγραφή της κατάστασης του αντικειμένου Πρόσθετα Μέθοδοι ως υλοποίηση λειτουργικότητας

Μοντελοποίηση και γραφική αναπαράσταση τάξεων

    Ανάλυση απαιτήσεων Μοντελοποίηση δομής και σχέσεων κλάσης Περιγραφή επιχειρηματικών αντικειμένων Διαγράμματα EER Διάγραμμα κλάσης UML

Αντικειμενοστραφή παραδείγματα προγραμματισμού

    Η έννοια ενός παραδείγματος Encapsulation Abstraction Inheritance Polymorphism

Σχεδιασμός και υλοποίηση του στρώματος αφαίρεσης

    Αφηρημένες τάξεις Διεπαφές Χαρακτηριστικά Ένθετες προτάσεις Γενικές τάξεις

Δημιουργία αντικειμένων

    Μέθοδοι δημιουργίας αντικειμένων Ρόλος του κατασκευαστή Factory pattern

Εξαρτήσεις μεταξύ τάξεων

    Κατανομή εξάρτησης σύνθεσης συνάθροισης - Έγχυση εξάρτησης αποσύνδεσης, δοχεία DIC Μοτίβο διαμεσολαβητή

Οργάνωση κώδικα

    Σχεδιασμός επαναχρησιμοποιούμενου κώδικα Δομή φακέλων Χώροι ονομάτων, πακέτα, λειτουργικές μονάδες

Programowanie obiektowe και απόδοση

    Κράτηση μνήμης για αντικείμενα Garbage Collector Ρητή αφαίρεση αντικειμένων, καταστροφείς Εργασία με αναφορές

Μηχανισμός ανάκλασης

    Τομέας εφαρμογής του προβληματισμού Λήψη πληροφοριών σχετικά με κλάσεις και αντικείμενα Η σημασία του προβληματισμού στη δημιουργία τεκμηρίωσης και τη δοκιμή λογισμικού

Διαχείριση σφαλμάτων

    Πιθανά μοντέλα χειρισμού σφαλμάτων Μοντέλο χειρισμού σφαλμάτων αντικειμένου Ο ρόλος των εξαιρέσεων και της κλάσης Exception, ρίψη και σύλληψη εξαιρέσεων Try-catch-final block, block nesting

Αντιμοτίβα αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού

    Υπερβολική ευθύνη τάξης, μοτίβο αντιπροσώπευσης Ισχυρές εξαρτήσεις Singleton και πιθανά προβλήματα Μοντέλο αναιμικού τομέα Άλλα αντι-μοτίβα

Requirements

Οι συμμετέχοντες στην εκπαίδευση θα πρέπει να έχουν βασικές γνώσεις προγραμματισμού.

  21 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Testimonials (4)

Related Courses

Learn Object-Oriented Programming with Python

  14 Hours

Combined C/C++, JAVA and Web Application Security

  28 Hours

Advanced Java Security

  21 Hours

Combined JAVA, PHP and Web Application Security

  28 Hours

Standard Java Security

  14 Hours

Java and Web Application Security

  21 Hours

Advanced Java, JEE and Web Application Security

  28 Hours

Related Categories