Thank you for sending your enquiry! One of our team member will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team member will contact you shortly.
Course Outline
Η ανάγκη για αντικειμενοστραφή προγραμματισμό
- Μια προσπάθεια αντανάκλασης του πραγματικού κόσμου στον προγραμματισμό Οι απαρχές και η εξέλιξη του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού Programowanie obiektowe στην πτυχή των κανόνων KISS και DRY
Τάξεις και αντικείμενα
- Ιδέες και οντότητες στη φιλοσοφία του Πλάτωνα Ο ρόλος των κλάσεων Υλοποίηση τάξεων με χρήση αντικειμένων Τάξεις, ιδιότητες και στατικές μέθοδοι
Συμβάσεις ονομασίας και κωδικοποίησης
- Ονομασία τάξεων Ιδιότητες και μέθοδοι ονομασίας Ονομασία πακέτων και φακέλων Άλλες συμβάσεις
Δομή τάξης
- Ιδιότητες/πεδία ως περιγραφή της κατάστασης του αντικειμένου Πρόσθετα Μέθοδοι ως υλοποίηση λειτουργικότητας
Μοντελοποίηση και γραφική αναπαράσταση τάξεων
- Ανάλυση απαιτήσεων Μοντελοποίηση δομής και σχέσεων κλάσης Περιγραφή επιχειρηματικών αντικειμένων Διαγράμματα EER Διάγραμμα κλάσης UML
Αντικειμενοστραφή παραδείγματα προγραμματισμού
- Η έννοια ενός παραδείγματος Encapsulation Abstraction Inheritance Polymorphism
Σχεδιασμός και υλοποίηση του στρώματος αφαίρεσης
- Αφηρημένες τάξεις Διεπαφές Χαρακτηριστικά Ένθετες προτάσεις Γενικές τάξεις
Δημιουργία αντικειμένων
- Μέθοδοι δημιουργίας αντικειμένων Ρόλος του κατασκευαστή Factory pattern
Εξαρτήσεις μεταξύ τάξεων
- Κατανομή εξάρτησης σύνθεσης συνάθροισης - Έγχυση εξάρτησης αποσύνδεσης, δοχεία DIC Μοτίβο διαμεσολαβητή
Οργάνωση κώδικα
- Σχεδιασμός επαναχρησιμοποιούμενου κώδικα Δομή φακέλων Χώροι ονομάτων, πακέτα, λειτουργικές μονάδες
Programowanie obiektowe και απόδοση
- Κράτηση μνήμης για αντικείμενα Garbage Collector Ρητή αφαίρεση αντικειμένων, καταστροφείς Εργασία με αναφορές
Μηχανισμός ανάκλασης
- Τομέας εφαρμογής του προβληματισμού Λήψη πληροφοριών σχετικά με κλάσεις και αντικείμενα Η σημασία του προβληματισμού στη δημιουργία τεκμηρίωσης και τη δοκιμή λογισμικού
Διαχείριση σφαλμάτων
- Πιθανά μοντέλα χειρισμού σφαλμάτων Μοντέλο χειρισμού σφαλμάτων αντικειμένου Ο ρόλος των εξαιρέσεων και της κλάσης Exception, ρίψη και σύλληψη εξαιρέσεων Try-catch-final block, block nesting
Αντιμοτίβα αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού
- Υπερβολική ευθύνη τάξης, μοτίβο αντιπροσώπευσης Ισχυρές εξαρτήσεις Singleton και πιθανά προβλήματα Μοντέλο αναιμικού τομέα Άλλα αντι-μοτίβα
Requirements
Οι συμμετέχοντες στην εκπαίδευση θα πρέπει να έχουν βασικές γνώσεις προγραμματισμού.
21 Hours
Testimonials (4)
The extra information that was shared, the training was not straightforward groovy, which was nice.
Covenant - Vodacom
Course - Groovy Programming
Ένας μεγάλος όγκος πρακτικών γνώσεων φαίνεται σε παραδείγματα της πραγματικής ζωής.
Kamil - Streamsoft Kraków
Course - Java Advanced
Machine Translated
Πιέστε τις αλλαγές σε συνεχή βάση, όταν την 3η μέρα άρχισα να χάνομαι περισσότερο από πριν και ήταν πιο δύσκολο να εντοπίσω το σφάλμα γρήγορα, μπόρεσα γρήγορα να ελέγξω για την τελευταία αλλαγή και να μείνω ενημερωμένος με το υλικό
Paulina
Course - Advanced Java Security
Machine Translated
Very good knowledge and character.