Course Outline

Εισαγωγή

Προετοιμασία του προγράμματος περιήγησης για απόδοση WebGL περιεχομένου

Επισκόπηση της διαδικασίας δημιουργίας γραφικών

Δημιουργία ενός δισδιάστατου στατικού αντικειμένου

Προσθήκη χρώματος στο αντικείμενο

Γύρισμα του αντικειμένου

Κάνοντας το αντικείμενο 3D

Κατανόηση σημείων, διανυσμάτων και ματιών

Μετασχηματισμός του Αντικειμένου

Προσθήκη κατευθυντικού και περιβάλλοντος φωτισμού

Προσθήκη διαφάνειας, υφής και αντανάκλασης

Εισαγωγή άλλων αντικειμένων

Προσομοίωση κινήσεων κάμερας

Programming Vertex και Pixel Shaders

Εμψύχωση του Αντικειμένου

Χρήση του ποντικιού για αλληλεπίδραση με το αντικείμενο

Περίληψη και Συμπέρασμα

Requirements

  • Javaεμπειρία προγραμματισμού σεναρίων
  • Η εξοικείωση με διανύσματα και πίνακες είναι χρήσιμη, αλλά δεν απαιτείται
  • Γνώση γραμμικής άλγεβρας (πολλαπλασιασμός, πίνακας πρόσθεσης/διάνυσμα)
  • Γνώση τριγωνομετρίας (ιστορίες κόλπων και κόλπων...)
  21 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Related Courses

Create an Augmented Reality (AR) Mobile Application with ARToolKit

  7 Hours

Blender: 3D Modeling Fundamentals

  35 Hours

FreeCad: Getting Started with Parametric Modeling

  21 Hours

Pixar USD (Universal Scene Description) Fundamentals

  7 Hours

Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, CorelDraw)

  28 Hours

Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)

  28 Hours

AMD GPU Programming

  28 Hours

Related Categories