Course Outline

Ενότητα -1: Εισαγωγή στο παλαιού τύπου OSS, Ταξίδι σε νέο εικονικοποιημένο OSS

    Elements of OSS, Voice/Video/Data/Enterprise Plan and Build, Provision & Διατήρηση καλωδίου, DSL, Ευρυζωνική, Ασύρματη, Backbone FCAPS Διαφορετικοί τύποι διαχείρισης: Διαδικασία, Σφάλμα, Απόδοση, Χωρητικότητα, Κυκλοφορία, Εργατικό δυναμικό, Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση, Εκπλήρωση υπηρεσίας, Διαμόρφωση Big Data στο OSS/BOSS: Αναλυτική ανάλυση σε πραγματικό χρόνο και λήψη αποφάσεων/ Ακριβές ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Στόχευση αναβάθμισης αξίας, μείωση εκκένωσης / Λειτουργική αποτελεσματικότητα - Προληπτική εξυπηρέτηση πελατών / κίνηση με επίκεντρο συνδρομητή εκτός φόρτου

Ενότητα-2: Εισαγωγή σε διαφορετικούς τύπους υπηρεσιών δικτύωσης παλαιού τύπου

    Τι είναι ένα Δίκτυο; Προσανατολισμός σύνδεσης (Μεταγωγή κυκλώματος) Χωρίς σύνδεση (Μεταγωγή πακέτων/κυψελών) Ποιότητα υπηρεσίας (QoS): Τεχνολογίες ροής, καθυστέρησης, jitter, δακτυλίους και επαναδρομολόγησης για υποστήριξη υψηλής αξιοπιστίας: Δακτύλιοι, πρόσθετο υλικό, επαναδρομολόγηση, πρόσθετο δίκτυο νοημοσύνης Element (διακόπτης /δρομολογητής, Μέσα μετάδοσης : Συνεστραμμένο ζεύγος, ομοαξονική, οπτικές ίνες, Τεχνολογίες αέρα: Σύγχρονη ψηφιακή ιεραρχία (SDH), SONET, (PDH), Αρχιτεκτονική: Πολυπλεξία με πυκνή διαίρεση κυμάτων (DWDM) Λειτουργία ασύγχρονης μεταφοράς (ATM), Frame Relay (F/R) Ενσωματωμένη υποστήριξη για QoS: Ισχύει για Voice, Data, Video Oriented Connection (PVC, SVC), Αρχιτεκτονική: Ιεραρχική, Πρωτόκολλο Διαδικτύου (IP) Πολύ υψηλή ταχύτητα – έως 10 GB Χωρίς σύνδεση: Αρχιτεκτονική: Directed Acyclic Graph Υπηρεσία πολλαπλών επιπέδων

Ενότητα-3: Δίκτυο Management Σύστημα (NMS)-1: Πρωτόκολλα, Σφάλματα, Διαμόρφωση

    Χρήση διαχειριστή και αντιπροσώπων: Πρωτόκολλα όπως SNMP (πρωτόκολλο απλού δικτύου Management), TL1 (γλώσσα μετάφρασης 1), MMI, Q3, CORBA: SNMP - Απλό δίκτυο Management Πρωτόκολλο Χρήση στοίβας TCP/IP (SNMP μέσω UDP μέσω IP): Χρήση Management Βάσης Πληροφοριών (MIBs): Τυπικό (πάνω από το 2000) Πειραματικό, Ειδικά για επιχειρήσεις, Κατασκευαστές ορίζουν και δημοσιεύουν ιδιόκτητα MIB, Πρότυπο για δίκτυα IP και γίνονται το de-facto πρωτόκολλο διαχείρισης, Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σφάλματα , Απόδοση, Διαμόρφωση: Το SNMPv3 επρόκειτο να περιλαμβάνει μεγαλύτερες δυνατότητες, Μειονεκτήματα όσον αφορά την επεκτασιμότητα και την ασφάλεια, Διαμεσολάβηση χρέωσης μέσω μαζικής μεταφοράς AMA ή CDR, Ασφάλεια που θα αντιμετωπιζόταν στο SNMPv3 Σφάλμα: Ανίχνευση, απομόνωση και διόρθωση μη κανονικής λειτουργίας Διαμόρφωση: Αλλαγή διαμόρφωση, Συλλογή πληροφοριών σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση, Ανακοινώσεις σημαντικών αλλαγών στην κατάσταση Λογιστική: Παρακολούθηση χρήσης υπηρεσιών από πελάτες Απόδοση: Συλλογή στατιστικών πληροφοριών Όριο: Διατήρηση και εξέταση αρχείων καταγραφής ιστορικών καταστάσεων συστήματος Ασφάλεια: Δημιουργία, ειδοποίηση, διαγραφή και έλεγχος υπηρεσίες ασφαλείας και συμβάντα Διαχείριση σφαλμάτων – (σε βάθος): Επιτήρηση συναγερμού, Αναφορά και σύνοψη συναγερμών, Φιλτράρισμα και εντοπισμός σφαλμάτων, Χρήση ορίων, Πρόβλεψη σφαλμάτων, Συσχέτιση συναγερμών, Χειρισμός καταιγίδων συμβάντων, Προσδιορισμός υποκείμενου σφάλματος, Αυτοματοποίηση διορθωτικών ενεργειών, Διόρθωση σφαλμάτων, Προώθηση συναγερμών (X.733), Εισιτήρια προβλημάτων (X.790), Δοκιμή σέρβις, κύκλωμα, δοκιμή, επαναφορά βρόχου Διαμόρφωση Management: Απόθεμα Management, Τρέχουσα κατάσταση κάθε οντότητας – Τι είναι διαθέσιμο, τι χρησιμοποιείται, τι σχεδιάζεται, Παρακολούθηση των ρυθμίσεων της συσκευής και του τρόπου λειτουργίας τους, Προμήθεια, Ορισμός πληροφοριών διαμόρφωσης, Ορισμός και τροποποίηση τιμών χαρακτηριστικών, Πόροι παροχής κατόπιν αιτήματος – Σχεδιασμός και εκχώρηση – Αυτόματη εύρεση διαδρομής, Ορισμός και τροποποίηση σχέσεων Έναρξη και τερματισμός λειτουργιών δικτύου Διανομή λογισμικού , Ρύθμιση ρολογιού Trail Manager

Ενότητα-4:: Δίκτυο Management Σύστημα (NMS)-2: Λογιστική, Απόδοση, Ασφάλεια (Περισσότερες λεπτομέρειες)

    Λογιστική: Παρακολούθηση χρήσης της υπηρεσίας από πελάτες, Δημιουργία αρχείων χρήσης - οι πόροι περιλαμβάνουν Απαιτήσεις / Αποστολέας / Παραλήπτης - Αριθμός πακέτων/χρόνος (βάση τιμής έναντι χρήσης βάσει χρόνου) - Παρακολούθηση QoS, Υπηρεσία, Επικοινωνιακές εγκαταστάσεις Υλικό υπολογιστή Διαχείριση απόδοσης: Παρακολούθηση απόδοσης – δείγμα διάφορων μετρήσεων, Διανομή επισκεψιμότητας, Ποσοστό τύπων πακέτων, Κατανομή μεγεθών πακέτων, Καθυστέρηση διανομής, Συγκρούσεις, σφάλματα CRC, Απορριπτόμενα πακέτα, Χρήση καναλιού, Απόδοση Management Έλεγχος, Όρια συναγερμού, Έλεγχος κυκλοφορίας, Ανάλυση απόδοσης, Καταγραφή στατιστικών για περαιτέρω ανάλυση - τάσεις δικτύου. Επίδραση του φόρτου κίνησης, Καθορισμός σταθερού δικτύου Ασφάλεια: Διαχείριση χρηστών - Ασφάλεια πρόσβασης, Ταυτοποίηση, Έλεγχος ταυτότητας και Εξουσιοδότηση, Οριοθέτηση εύρους, Λειτουργικότητα, Διαδρομή ελέγχου, Παρακολούθηση συμβάντων ασφαλείας και παραγωγή συναγερμών, Κρυπτογράφηση δεδομένων: δημόσιο κλειδί, ιδιωτικό κλειδί, κλειδί περιόδου λειτουργίας, Εντοπισμός προσπαθειών επίθεσης και αποκλεισμός τους, Αποκλεισμός κακόβουλου περιεχομένου (ιούς, σκουλήκια, κ.λπ.), Ανάκτηση εισβολής

Ενότητα-5: MIB Support & OSS, Inventory Management System

    RFC1155 Structure of Management Information RFC1157/ Simple Network Management Protocol /RFC1212 Concise MIB Definitions /RFC1213 Management Information Base II (MIB II) /RFC1354 SNMP IP Forwarding Table /MIB RFC1447 RFC1447 Party of the Version RFC1447 MIB για SNMPv2 RFC1471/ MIB για το πρωτόκολλο ελέγχου σύνδεσης του PPP RFC1472 /MIB για τα πρωτόκολλα ασφαλείας του PPP RFC1473/ MIB για το πρωτόκολλο ελέγχου δικτύου IP του PPP RFC1474/ MIB για το πρωτόκολλο ελέγχου δικτύου γέφυρας PPP RFC1493 Objects Definitions για Γέφυρες /RFC1512 FDDI Management Βάση πληροφοριών/ RFC1643 Τύπος διεπαφής τύπου Ethernet Μοντέλο υπηρεσίας και απόθεμα δικτύου MIB που χρησιμοποιείται από όλες τις διεργασίες OSS: Σχεδιασμός - Πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα και προγραμματισμένη χρήση χωρητικότητας Εκπλήρωση - Παροχή υπηρεσιών και πόρων, Διασφάλιση - Συσχέτιση βάσει τοπολογίας Υποστήριξη: Όλες οι τεχνολογίες > Όλες οι υπηρεσίες > Όλοι οι προμηθευτές > Αυτόματη ανακάλυψη > Οι πάροχοι υπηρεσιών έχουν πάντα πολλαπλά συστήματα απογραφής Φυσικό και λογικό απόθεμα Απογραφή υπηρεσίας

Ενότητα-6: ETOM & Ο.Σ.Σ.

Λειτουργικά Συστήματα και Λογισμικό Νέας Γενιάς (NGOSS) vs Legacy - Μια βόλτα

ΕΤΟΜ14 προς ΜΚΟ

    Χαλαρά συζευγμένα κατανεμημένα συστήματα Στοιχεία εφαρμογής/επαναχρησιμοποίηση Ένα τεχνολογικά ουδέτερο πλαίσιο συστήματος με συγκεκριμένες υλοποιήσεις τεχνολογίας Διαλειτουργικότητα σε δεδομένα/διεργασίες παρόχου υπηρεσιών Επιτρέπει περισσότερη επαναχρησιμοποίηση επιχειρησιακών στοιχείων σε πολλαπλά επιχειρηματικά σενάρια Αυτοματισμός ροής εργασιών

Κληρονομιά

    Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική συστημάτων χειριστή αποτελείται από τέσσερα επίπεδα, το επίπεδο του Business Support System (BSS), με έμφαση στους πελάτες και τους επιχειρηματικούς εταίρους. Διαχειρίζεται πληροφορίες παραγγελίας, συνδρομητή, τιμολόγησης, αξιολόγησης και χρέωσης. Επίπεδο συστήματος υποστήριξης λειτουργιών (OSS), που βασίζεται σε αποθέματα προϊόντων, υπηρεσιών και πόρων. Επίπεδο δικτύων – αποτελείται από στοιχεία δικτύου και συστήματα τρίτων. Επίπεδο ενσωμάτωσης – για μεγιστοποίηση της επικοινωνίας της εφαρμογής και της συνολικής ευελιξίας της λύσης. Στρατηγική, υποδομή και προϊόν (SIP) που καλύπτει τον σχεδιασμό και τη διαχείριση του κύκλου ζωής Λειτουργίες που καλύπτουν τον πυρήνα της καθημερινής επιχειρησιακής διαχείρισης Enterprise Management που καλύπτει τη διαχείριση εταιρικής ή επιχειρηματικής υποστήριξης Αγορά, Προϊόν και Πελάτη: Προβολή υψηλού επιπέδου της αγοράς και τις προσφορές της επιχείρησης Υπηρεσία: Στοιχεία προϊόντος που αναπτύχθηκαν από την επιχείρηση Πόρος (Εφαρμογή, Υπολογισμός και Δίκτυο): Καταναλώνεται στην παραγωγή του Προμηθευτή/Συνεργάτη υπηρεσιών: Παροχή προϊόντων και υπηρεσιών στην επιχείρηση για την παραγωγή της υπηρεσίας Επίπεδο 0: Επιχείρηση Δραστηριότητες που διακρίνουν τις επιχειρησιακές πελατοκεντρικές διαδικασίες από τη διαχείριση και τις στρατηγικές διεργασίες Επίπεδο 1: Ομαδοποιήσεις διεργασιών συμπεριλαμβανομένων των επιχειρηματικών λειτουργιών και τυπικών διαδικασιών από άκρο σε άκρο Επίπεδο 2: Βασικές διεργασίες που συνδυάζονται για να παρέχουν ροές υπηρεσιών και άλλες διεργασίες από άκρο σε άκρο Επίπεδο 3: Καθήκοντα και σχετικές λεπτομερείς ροές επιχειρησιακών διαδικασιών «μοντέλου επιτυχίας» Επίπεδο 4: Βήματα και σχετικές λεπτομερείς ροές επιχειρησιακής διαδικασίας με συνθήκες σφάλματος και παραλλαγές προϊόντος και γεωγραφίας (όπου απαιτείται) Επίπεδο 5: Περαιτέρω αποσύνθεση σε λειτουργίες και συναφείς ροές λειτουργικής διαδικασίας όπου απαιτείται

Ενότητα-7: Διαδικασία Management

    Παράδειγμα διαδικασίας: ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ > Η παραγγελία περιλαμβάνει, Ημερομηνία παράδοσης, Συνδυασμός τύπων υπηρεσιών, Εμπειρία πελάτη σχεδιαστή διαδικασίας τοποθεσίας – Δεδομένα QoSMoS Management Ζήτηση Management Υπηρεσίες δοκιμών υπηρεσιών Κοινωνικό CRM (νέες περιοχές)

Ενότητα-8: Χωρητικότητα Management

    Σχεδιασμός χωρητικότητας με προοπτική: Μακροπρόθεσμος/μεσοπρόθεσμος προσανατολισμός, προσέγγιση από πάνω προς τα κάτω, Τυπική περίπτωση χρήσης: - Σχέδιο χωρητικότητας με προοπτική - Ανάλυση "What-if" - Αλλαγές στη δομή του δικτύου Προληπτική χωρητικότητα Management: Μεσοπρόθεσμη/βραχυπρόθεσμη προσανατολισμένος, συνεχής παρακολούθηση χρήσης, Προσαρμοστική αύξηση χωρητικότητας, Τυπικές περιπτώσεις χρήσης: - Ανάλυση τάσεων χωρητικότητας - Προσαρμογή χωρητικότητας «ακριβώς εγκαίρως» - Δυναμικό κατώτατο όριο Τα επίπεδα σοβαρότητας των ορίων διευκολύνουν την αναφορά προβλημάτων: Βοηθά στην ιεράρχηση των επιπέδων σοβαρότητας με δυνατότητα ρύθμισης από τον χρήστη, Γρήγορος εντοπισμός ζητημάτων χωρητικότητας , Θύρα, VLAN, φορέας, Ισχύς, κ.λπ. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε τρέχοντα ή τάσεις δεδομένων

Ενότητα-9: Trend, Site & Συχνότητα Management

    Διασφάλιση του σωστού μεγέθους του δικτύου: Κατανοήστε τι υπάρχει εκεί έξω και πώς χρησιμοποιείται, Προσδιορίστε το δίκτυο που δεν χρησιμοποιείται, Δείτε ποια νέα ζήτηση έρχεται , Προσδιορίστε τι και πότε θα δημιουργήσετε Επιτρέποντας στον χειριστή να δημιουργήσει το "Δίκτυο με ετοιμότητα υπηρεσιών" > Μειώστε τις ελλείψεις χωρητικότητας και παραγγείλετε πτώση/καθυστέρηση Τοποθεσία Management: Μοντέλο του χρησιμοποιήσιμου χώρου σε μια τοποθεσία, π.χ. την περίμετρο και τη διάταξη ενός δωματίου εξοπλισμού Power and HVAC: Μοντέλα τροφοδοτικά, γεννήτριες, μονάδες κλιματισμού και οι δυνατότητές τους Ζώνη Management: Αντιπροσωπεύει τις σχέσεις μεταξύ μιας παροχής (π.χ. ρεύμα) και των τμημάτων του ιστότοπου που εξυπηρετεί Τοποθέτηση συσκευής: Βεβαιωθείτε ότι ο εξοπλισμός είναι εγκατεστημένος σε κατάλληλη τοποθεσία με επαρκή ισχύ και ψύξη Ενσωμάτωση Google Map

Ενότητα 10: Εκπλήρωση υπηρεσίας

    Διαθέστε και ενεργοποιήστε πόρους για την υποστήριξη νέων υπηρεσιών πελατών π.χ. Quad playoffering για 100 $ το μήνα, Ευρυζωνική σύνδεση – π.χ. 10 MB/sec την καθημερινή και 20 MB/sec το σαββατοκύριακο, Voice – 1000 λεπτά εσωτερικού συν διεθνείς κλήσεις στα 10c ανά λεπτό > Ασύρματο – 1000 SMS, 500 λεπτά εσωτερικής φωνής και 1 GB δεδομένων. Σε περίπτωση υπέρβασης, το κόστος είναι 1c ανά λεπτό SMS ή φωνής ή MB > TV – 50 βασικά κανάλια και 4 αθλητικά κανάλια Λήψη παραγγελίας: Προσφέρετε στον πελάτη διαφορετικό συνδυασμό υπηρεσιών > Φωνή > Δεδομένα > Τηλεόραση > Ασύρματο, Με διάφορα σχέδια τιμών, Λεπτά φωνής, Ταχύτητα δεδομένων, Όγκος δεδομένων, Τηλεοπτικά κανάλια, Αριθμός SMS, Υποστήριξη πολλαπλών ενεργειών παραγγελίας, Παροχή, αλλαγή, ακύρωση, αναστολή, τροποποίηση

Ενότητα-11: Ενεργοποίηση και διαχείριση εργατικού δυναμικού

    Ανάθεση εντολής εργασίας: Ανάθεση εντολών εργασίας, τύπος/κατηγορία, τοποθεσία και χρόνος οδήγησης, Δεξιότητες σημασίας: SLAs, Χρόνοι δέσμευσης, Ενεργοποίηση εντολών εργασίας: Χρήση συστημάτων ενεργοποίησης για την εκτέλεση των εργασιών που καθορίζονται από τα συστήματα απογραφής χρησιμοποιώντας το API της αντίστοιχης διαχείρισης στοιχείων σύστημα, Χρήση της δυνατότητας διαμόρφωσης του FCAPS, Χρησιμοποιείται για αυτόματες ενέργειες

Ενότητα-12: Πρόσφατες τάσεις στην ενοποίηση OSS/BSS, Big Data & IoT σε Telecom

    Virtualization of OSS/BSS Προηγμένα αναλυτικά και μεγάλα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο Αναλυτική ανάλυση και λήψη αποφάσεων Ακριβές ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Στόχευση αναβάθμισης αξίας, μείωση διαφοροποίησης Λειτουργική αποτελεσματικότητα - Προληπτική εξυπηρέτηση πελατών Επικεντρωμένη στους συνδρομητές κίνηση εκτός φόρτου Βελτιστοποίηση τοποθεσίας κυψέλης Δυναμικό προφίλ Ανάλυση ροής κλικ

Προαιρετική 4η ημέρα στο Big Data Analytics στο OSS

Στόχος Marketing/ Εξαγορές πελατών/συνδρομητών

    Για να προσδιορίσετε πελάτες με τη μεγαλύτερη ταχύτητα Για να προσδιορίσετε πελάτες για ένα δεδομένο προϊόν Για να προσδιορίσετε το σωστό σύνολο προϊόντων για έναν πελάτη ( Μηχανή σύστασης) Τεχνική τμηματοποίησης αγοράς Τεχνικές πολλαπλών πωλήσεων και ανωπωλήσεων Τεχνική τμηματοποίησης πελατών Τεχνική πρόβλεψης εσόδων από πωλήσεις

Churn Management και μείωση

    3 Τύποι Churn: Ενεργός/Εσκεμμένος, Εναλλακτικός/Τυχαίος, Παθητικός ακούσιος 3 Ταξινόμηση μεταβλητών CRM: Συνολική, Κρυφή, Μερική κατανόηση Μεταβλητές CRM για την απόρριψη Συλλογή δεδομένων συμπεριφοράς πελατών Συλλογή δεδομένων αντίληψης πελατών Συλλογή δεδομένων δημογραφικών πελατών Καθαρισμός δεδομένων CRM Μη δομημένα δεδομένα CRM ( κλήση πελατών, εισιτήρια, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) και τη μετατροπή τους σε δομημένα δεδομένα για την ανάλυση Churn Social Media CRM-νέος τρόπος εξαγωγής του δείκτη ικανοποίησης πελατών Μελέτη περίπτωσης-1: T-Mobile ΗΠΑ: Μείωση Churn κατά 50%

Αναλύσεις λειτουργίας δικτύου

Αναλυτική λειτουργία δικτύου - ανάλυση βασικών αιτιών αστοχιών δικτύου, διακοπή υπηρεσίας από μεταδεδομένα, IPDR και CRM:

    Χρήση CPU Χρήση μνήμης QoS Ουρά Χρήση συσκευής Σφάλμα διεπαφής θερμοκρασίας Εκδόσεις IoS Συμβάντα δρομολόγησης Παραλλαγές λανθάνοντος χρόνου Αναλύσεις συστήματος καταγραφής ανάλυσης Όριο απόδοσης απώλειας πακέτων Συλλογή και επεξεργασία IPDR ( λεπτομερής εγγραφή IP) Χρήση δεδομένων IPDR για κατανάλωση εύρους ζώνης συνδρομητή, χρήση κατάστασης δικτύου και χρήση διαγνωστικές πληροφορίες HFC

Big Data OSS/BSS προμηθευτής/πλατφόρμα- Μια συγκριτική μελέτη

    IBM & COMVERSE OSS/BSS Λύση ανοιχτού κώδικα Flexera OSS ETI Λογισμικό Ericsson Huawei Nokia Oracle Subex Amdoc Ascom

Requirements

Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα.

 21 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (5)

Related Courses

AI Awareness for Telecom

14 Hours

Cisco CCNA Syllabus in 5 Days

35 Hours

Cisco ASA/Pix Operation

28 Hours

Related Categories