Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Κατανοώντας τον εαυτό μας και τους άλλους
- Τι μας κάνει να συμπεριφερόμαστε όπως συμπεριφερόμαστε; Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ποια μέρη αυτής της συμπεριφοράς είναι αποδεκτά – απαιτείται από τον ρόλο μας στην επιχείρηση – και ποια μέρη δεν είναι αποδεκτά; Ανατροφοδότηση: πώς μας βλέπουν και πώς σχετίζονται οι άλλοι μαζί μας;
Communication
- Πώς επικοινωνούμε με τους άλλους; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα των διαφόρων μέσων επικοινωνίας; Τι εννοούμε με τον όρο Αποτελεσματικό Communication και πώς το επιτυγχάνουμε; Τα αντίστοιχα στυλ σκέψης και μάθησης και πώς μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινή μας εργασία
Management v Ηγεσία
- Τι είναι η Διοίκηση; Τι είναι η ηγεσία; Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Management and Leadership; Ανάλυση ηγετικής συμπεριφοράς Ανάλυση της διαφοράς Στυλ διαχείρισης – και κατανόηση πότε να τα χρησιμοποιείτε Η σημασία της επικοινωνίας – συμπεριλαμβανομένων: Λεκτική επικοινωνία Φωνητική επικοινωνία Οπτική επικοινωνία
Συναισθηματική νοημοσύνη
- Τα συναισθήματα και οι συνέπειές τους Η σημασία της κατανόησης του «EQ» μας (σε αντίθεση με το πιο τυπικό IQ) Τα πέντε στάδια του μοντέλου Συναισθηματικής Νοημοσύνης του Goleman: Self-Awareness Self-Management Motivation Empathy Social Skills
Συναλλακτική Ανάλυση
- Γιατί ενεργούμε / αντιδρούμε με συγκεκριμένο τρόπο σε συναδέλφους και πελάτες; Πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε σχέσεις με συναδέλφους και πελάτες; Ποια είναι τα οφέλη της «Αληθινής Σχέσης» στις σχέσεις μεταξύpersonal μας;
Χτίζοντας μια επιτυχημένη ομάδα
- Τι είναι Ομάδα; Τα στάδια ανάπτυξης της ομάδας
Goal και Ρύθμιση στόχου
- Καθορισμός Στόχων – για την εταιρεία Ορισμός Στόχων – για το προσωπικό Σχεδίαση και ευθυγράμμιση στόχων Απόδοση Management
Ενδιαφερόμενος Management
- Άνθρωποι και αλυσίδα υπηρεσιών-κέρδους Ικανοποιητικά ενδιαφερόμενα μέρη Ανάλυση ενδιαφερομένων μερών: εσωτερικοί και εξωτερικοί ενδιαφερόμενοι
Αντιπροσωπεία
- Τι είναι η αντιπροσωπεία; Τα στάδια της αντιπροσωπείας
Προπόνηση
- Τι είναι το Coaching; Χρήση του μοντέλου GROW για αποτελεσματική καθοδήγηση
Χειρισμός σύγκρουσης
- Τι προκαλεί τη σύγκρουση; Οι φάσεις του χειρισμού της σύγκρουσης Κατανόηση της σύγκρουσης Κατανόηση της θέσης σας/του άλλου στη σύγκρουση Επίλυση της σύγκρουσης
21 Hours
Testimonials (1)
Reflecting own my self to learn others