Course Outline

Κατανοώντας τον εαυτό μας και τους άλλους

    Τι μας κάνει να συμπεριφερόμαστε όπως συμπεριφερόμαστε; Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ποια μέρη αυτής της συμπεριφοράς είναι αποδεκτά – απαιτείται από τον ρόλο μας στην επιχείρηση – και ποια μέρη δεν είναι αποδεκτά; Ανατροφοδότηση: πώς μας βλέπουν και πώς σχετίζονται οι άλλοι μαζί μας;

Communication

    Πώς επικοινωνούμε με τους άλλους; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα των διαφόρων μέσων επικοινωνίας; Τι εννοούμε με τον όρο Αποτελεσματικό Communication και πώς το επιτυγχάνουμε; Τα αντίστοιχα στυλ σκέψης και μάθησης και πώς μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινή μας εργασία

Management v Ηγεσία

    Τι είναι η Διοίκηση; Τι είναι η ηγεσία; Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Management and Leadership; Ανάλυση ηγετικής συμπεριφοράς Ανάλυση της διαφοράς Στυλ διαχείρισης – και κατανόηση πότε να τα χρησιμοποιείτε Η σημασία της επικοινωνίας – συμπεριλαμβανομένων: Λεκτική επικοινωνία Φωνητική επικοινωνία Οπτική επικοινωνία

Συναισθηματική νοημοσύνη

    Τα συναισθήματα και οι συνέπειές τους Η σημασία της κατανόησης του «EQ» μας (σε αντίθεση με το πιο τυπικό IQ) Τα πέντε στάδια του μοντέλου Συναισθηματικής Νοημοσύνης του Goleman: Self-Awareness Self-Management Motivation Empathy Social Skills

Συναλλακτική Ανάλυση

    Γιατί ενεργούμε / αντιδρούμε με συγκεκριμένο τρόπο σε συναδέλφους και πελάτες; Πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε σχέσεις με συναδέλφους και πελάτες; Ποια είναι τα οφέλη της «Αληθινής Σχέσης» στις σχέσεις μεταξύpersonal μας;

Χτίζοντας μια επιτυχημένη ομάδα

    Τι είναι Ομάδα; Τα στάδια ανάπτυξης της ομάδας

Goal και Ρύθμιση στόχου

    Καθορισμός Στόχων – για την εταιρεία Ορισμός Στόχων – για το προσωπικό Σχεδίαση και ευθυγράμμιση στόχων Απόδοση Management

Ενδιαφερόμενος Management

    Άνθρωποι και αλυσίδα υπηρεσιών-κέρδους Ικανοποιητικά ενδιαφερόμενα μέρη Ανάλυση ενδιαφερομένων μερών: εσωτερικοί και εξωτερικοί ενδιαφερόμενοι

Αντιπροσωπεία

    Τι είναι η αντιπροσωπεία; Τα στάδια της αντιπροσωπείας

Προπόνηση

    Τι είναι το Coaching; Χρήση του μοντέλου GROW για αποτελεσματική καθοδήγηση

Χειρισμός σύγκρουσης

    Τι προκαλεί τη σύγκρουση; Οι φάσεις του χειρισμού της σύγκρουσης Κατανόηση της σύγκρουσης Κατανόηση της θέσης σας/του άλλου στη σύγκρουση Επίλυση της σύγκρουσης
Οι πέντε τρόποι χειρισμού συγκρούσεων του Kilmann – και πώς να τις εφαρμόσετε: Ανταγωνισμός
  • Συνεργαζόμενοι
  • Συμβιβαστική
  • Αποφεύγοντας
  • Συμβιβαστικός
  • Γεφυρώνοντας το κενό
  •  21 Hours

    Number of participants



    Price per participant

    Testimonials (1)

    Related Courses

    Personal Efficiency and Managing Meetings

    7 Hours

    Hosting Online Meetings

    7 Hours

    Communication and Teamwork

    7 Hours

    Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

    14 Hours

    Business Communication Skills

    35 Hours

    Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

    14 Hours

    Business English for Non-Native Speakers

    14 Hours

    Assertiveness

    7 Hours

    Related Categories