Course Outline
Εισαγωγή
ServiceNow Επισκόπηση
- Τι είναι το ServiceNow; ServiceNow χαρακτηριστικά και εργαλεία
Προετοιμασία του ServiceNow Περιβάλλοντος
- Ρύθμιση συστήματος διακομιστή MID
ServiceNow Γρήγορη εκκίνηση
- Πλοήγηση στη διεπαφή χρήστη ServiceNow Εργασία με έγγραφα και κοινότητα ServiceNow
ServiceNow for End Users
- Εφαρμογή διαμορφώσεων Δημιουργία και διατήρηση αναφορών
ServiceNow Διαχείριση υπηρεσιών
- Εργασία με Συμβάν Management Εργασία με Αλλαγή Management Εργασία με Διαμόρφωση Management
Περίληψη και Συμπέρασμα
Requirements
- Βασική κατανόηση των αρχών ITIL
Ακροατήριο
- ServiceNow Χρήστες
Testimonials (4)
Very interactive and step by step process fully explained. Answered all of our questions even if it is out of the topic or subject.
Glenn Camacho - Hoegh Autoliners ROHQ
Course - ServiceNow for Administration
Knowledge, the rapport and the training style.
Alvin Moratalla - cxLoyalty
Course - ServiceNow for Developers
Ο Arnaud κατακτά τέλεια τη λύση, μας απεικόνισε με παραδείγματα από αυτά που μας έδειχνε. Η κοινή χρήση καλών πρακτικών είναι επίσης πολύ αξιόλογη. Τήρηση ωραρίου με διαλείμματα την κατάλληλη στιγμή στις 2 ημέρες.
Stéphane - Orange Business
Course - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
Ήταν πολύ τεχνικού προσανατολισμού με πολλά παραδείγματα.
Zoltán - Training360 Kft.
Course - Application Performance Management (APM) - Focused on the Dynatrace® Software Product
Machine Translated