Course Outline

Μέρος Ι: Εισαγωγή

    Εισαγωγή Ιστορικό και κίνητρο Τύποι VoIP και η εξέλιξή του SIP – κύριες έννοιες Τυποποίηση SIP (RFC 3261 και άλλα σχετικά πρότυπα)
Architecture UA – User Agent
  • Προκαθορισμένοι διακομιστές: Καταχωρητής, Τοποθεσία, Διακομιστής μεσολάβησης και Ανακατεύθυνση
  • Διακομιστές εφαρμογών
  • Ταυτοποίηση και διεύθυνση
  • SIP τραπεζοειδές
  • Διακομιστές και η λειτουργία τους Εγγραφή
  • Διακομιστής SIP σε λειτουργίες Proxy και Redirect
  • Διακομιστές μεσολάβησης χωρίς ιθαγένεια και κατάσταση
  • Διακομιστής τοποθεσίας
  • Εγγραφές SRV και DNS
  • εγγραφές uri/url/urn, ENUM και NAPTR
  • Μηνύματα σηματοδότησης SIP (συμπεριλαμβανομένων των Instant Messaging & Presence – IMP extensions) Δομή μηνυμάτων
  • Αιτήσεων
  • Απαντήσεις
  • Παράδειγμα κλήσης
  • Κεφαλίδες και παράμετροι
  • Μοντέλα IMP
  • SDP (Session Description Protocol) Περιγραφή των μέσων
  • Τυπική λίστα κωδικοποιητών
  • Κανόνες διαπραγμάτευσης συνεδρίας
  • Ροές κλήσεων – Περίοδος SIP σηματοδότησης SIP – κύριο παράδειγμα RFC 3261
  • Δείγματα σεναρίων κλήσεων
  • Συνδιάσκεψη και IP PBX
  • Αλλαγή μέσων κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίας
  • Χρήση IMP
  • Δρομολόγηση αιτημάτων και απαντήσεων SIP μέσω κεφαλίδας
  • Κεφαλίδες ROUTE και RECORD-ROUTE
  • SIP-PSTN διαλειτουργικό SIP-T και SIP-I
  • SIP πρώιμα μέσα και SIP trunking
  • Σηματοδότηση SIP-PSTN
  • SIP – προβλήματα ασφαλείας Secure SIP, Secure RTP και Secure RTCP
  • Τυπικές υλοποιήσεις του Secure SIP
  • Πρακτικά προβλήματα και προοπτικές Διέλευση NAT και τείχους προστασίας
  • QoS
  • SIP και SDP σε αρχιτεκτονική 3GPP IMS
  • Σύνοψη και συζήτηση
  • Μέρος ΙΙ: Χέρια
  • SIP σε περιβάλλον LAN: XLite SIP UA + Asterisk Δημιουργία λογαριασμών Asterisk με ένα απλό σχέδιο κλήσης Διαμόρφωση XLite SIP UA (dtmf, κωδικοποιητές, nat, rtp, χρονόμετρο, εγγραφή) και τηλέφωνα SIP (Polycom, Gigaset, Yealink, Linphone) Εγγραφή, έναρξη και λήψη κλήσεων Κλήσεις P2P με το Linphone
  • Ανάλυση σηματοδότησης SIP χρησιμοποιώντας Wireshark Διαμόρφωση διακομιστή
  • Καταχώρηση σηματοδοσίας SIP και ροών μέσων RTP
  • Ανάλυση πακέτων SIP. Ανάκτηση συγκεκριμένης κλήσης
  • Προβλήματα ποιότητας φωνής. Ρυθμιστικό διάλυμα Jitter. Ανάκτηση σηματοδότησης DTMF (RFC 2833, INFO). Αντιμετώπιση προβλημάτων κωδικοποιητή και DTMF (διακωδικοποίηση, αποτυχία κωδικοποιητή GSM, αντιγραφή τόνου DTMF)
  • VoIP οθόνη
  • SDP, Instant Messaging και Presence (IM&P) SDP παράμετροι και χαρακτηριστικά
  • Μέθοδοι ΕΓΓΡΑΦΗ, ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ και ΜΗΝΥΜΑ SIP
  • Εξάσκηση IM&P με XLite και Linphone
  • Ροές κλήσεων SIP Καταχώρηση SIP με εγγραφή DNS SIP SRV

      Εγγραφή τηλεφώνου SIP χρησιμοποιώντας DNS-SRV
    Ροές κλήσεων με DNS Ανάλυση σηματοδότησης κλήσεων SIP χρησιμοποιώντας Wireshark
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων – Λήξη χρονικού ορίου DNS, καθυστέρηση
  • SIP trunks Δημιουργία δοκιμαστικού κορμού SIP
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων (DOS, DDOS, απάτη, cps)
  • Θέματα ασφαλείας SIP Ασφάλεια SIP με IPSec
  • Ασφάλεια με Secure SIP
  • Τηλεφωνία IP – κίνδυνος απάτης
  • Αποτροπή DDOS και άλλων τύπων επιθέσεων
  • Εκκίνηση υπηρεσιών VoIP που βασίζονται στο SIP Διαμόρφωση ενός μεταγωγέα
  • Διαμόρφωση και εγγραφή πελάτη SIP
  • Software Asterisk PBX / Freeswitch softswitch / Cisco Call Manager
  • Linux CentOS
  • TDM2IP προγράμματα οδήγησης
  • Μαλακά τηλέφωνα (XLite, Linphone)
  • Διακομιστής υλικού
  • Κάρτα/πύλη TDM2IP
  • Σκληρό τηλέφωνο (Polycom, Gigaset, Yealink)Κωδικοποιητές διαμόρφωσης softphone/hardphone
  • Χρήστης/Κωδικός πρόσβασης/Διακομιστής SIP/Διακομιστής μεσολάβησης/Θύρες
  • Λειτουργία και σηματοδότηση για: Κλήση 3 κατευθύνσεων
  • Προώθηση κλήσεων
  • Μεταφορά κλήσης συνοδών
  • MWI, BLF
  • Αυτόματη παροχή Yealink
  • Περιορισμοί που εξαρτώνται από τον προμηθευτή
  • Προβλήματα SIP & Network Address Translation (NAT) Τύπος και δομή των NAT
  • STUN (Απλή διέλευση UDP μέσω NAT)
  • Ποιότητα κλήσεων VoIP – αντιμετώπιση προβλημάτων Συνδεδεμένη κλήση – ελλείποντα μέσα
  • Βασικοί παράγοντες QoS Καθυστέρηση, jitter, μέγεθος buffer αναπαραγωγής
  • VoIP μετρήσεις ποιότητας RTCP – καθυστέρηση και jitter
  • MOS σύμφωνα με το ITU-T G.107 E-model
  • VoIP εργαλεία παρακολούθησης ποιότητας (Voipmonitor)
  • Τηλεφωνία IP με βάση το cloud
  • Ολοκληρώστε και αντιμετωπίστε το SIP και τα σχετικά VoIP ζητήματα που υποβλήθηκαν από τους συμμετέχοντες
  •   21 Hours
     

    Number of participants


    Starts

    Ends


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Testimonials (6)

    Related Courses

    VoIP with Cisco CallManager Express

      35 Hours

    Cisco CCNA Syllabus in 5 Days

      35 Hours

    Cisco ASA/Pix Operation

      28 Hours

    Deploying a Cisco SD-WAN

      21 Hours

    Transforming to a Cisco Intent-Based Network (IBNTRN) v1.1

      21 Hours

    Related Categories