Course Outline

Εισαγωγή

Ρύθμιση του Αναπτυξιακού σας Περιβάλλοντος

Βασικές αρχές του C++ για τυχερά παιχνίδια

Προσαρμογή της διεπαφής χρήστη Unreal

Δημιουργία του πρώτου σας έργου

Δημιουργία Τοπίων

Αποκλεισμός επιπέδων

Συναρμολόγηση σκηνής

Εφαρμογή υλικών και δημιουργία ειδικών εφέ

Εξαγωγή και εισαγωγή στοιχείων ενεργητικού για χρήση στο σχέδιο

Προσθήκη εφέ μετά την επεξεργασία

Δημιουργώντας μια μοναδική εμφάνιση

Unreal's Visual Scripting Language και το Blueprint Editor

Δημιουργία Κινηματογράφου

Βελτιστοποίηση της απόδοσης

Συσκευασία του παιχνιδιού σας για διανομή

Περίληψη και Συμπέρασμα

Requirements

  • Επιθυμία να μάθουν την ανάπτυξη παιχνιδιών.
  • Programming δεν απαιτείται εμπειρία.

Ακροατήριο

  • Αρχάριοι προγραμματιστές παιχνιδιών
  21 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Testimonials (2)

Related Courses

From 3ds Max to Unreal: Mastering Real-Time Visualization

  21 Hours

Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14

  21 Hours

C++ for Embedded Systems

  21 Hours

Introduction to LaTex

  14 Hours

Related Categories