Course Outline

Εισαγωγή στο Use Case Μοντελοποίηση

  • Σύντομο υπόβαθρο και πλαίσιο για περιπτώσεις χρήσης
  • Χρησιμοποιήστε ορισμούς περίπτωσης, στοιχεία και στοιχεία
  • Οφέλη από τη μοντελοποίηση περιπτώσεων χρήσης

    - Οργάνωση απαιτήσεων με θήκες χρήσης

    - Χρησιμοποιήστε διαγράμματα περιπτώσεων ως σημειογραφία UML

    - Οργάνωση του μοντέλου με πακέτα

Χρησιμοποιήστε τους ηθοποιούς περίπτωσης

  • Χρήστες και ηθοποιοί
  • Business και παράγοντες του συστήματος
  • Προσδιορισμός παραγόντων και χαρτογράφηση ενδιαφερομένων

Use Cases - Προσδιορισμός και περιγραφή

  • Εντοπισμός περιπτώσεων χρήσης και σύνταξη περιγραφής
  • Use Case Στοιχεία ελέγχου:

    - προϋποθέσεις

    - μετασυνθήκες

    - υποθέσεις

    - σενάρια

Use Case Σενάρια

  • Κύριο σενάριο επιτυχίας
  • Εναλλακτικά και εξαιρέσεις
  • Υποδεικνύει επανάληψη

Προηγμένες Τεχνικές

  • σχέση <<περιλαμβάνω>>
  • σχέση <<αποκλείω>>
  • Γενίκευση
  • Ειδίκευση
  • Πολλαπλότητα

Πρακτικές έννοιες Use Cases

  • Ροές γεγονότων και ο σκοπός τους: κύριες, εναλλακτικές και εξαιρούμενες διαδρομές
  • Μέθοδοι τεκμηρίωσης πρωτογενών ροών
  • Τεκμηρίωση εναλλακτικών και εξαιρούμενων ροών
  • Τεκμηρίωση σεναρίων
  • Παραδείγματα αφηγηματικής ροής
  • Use Cases και Test Cases

    - Σχέση μεταξύ περιπτώσεων χρήσης και δοκιμαστικών περιπτώσεων/σεναρίων

    - Μετατροπή περιπτώσεων χρήσης σε δοκιμαστικές περιπτώσεις

    - Χρησιμοποιήστε θήκες και διεπαφές χρήστη/πρωτότυπο

    - Πρωτοτυποποίηση ρόλων, προετοιμασία και εκτέλεση

  • UML Έννοιες

    - UML σημειογραφία

    - Σχέσεις τάξης και αντικειμένου

    - Εξαγωγή κλάσεων από περιπτώσεις χρήσης

    - Επαλήθευση κλάσης: χαρακτηριστικά, λειτουργίες και συσχετισμοί/πολλαπλότητα

    - Συμπεριλάβετε σχέση και παράδειγμα

    - Αναφορά σε περιλαμβάνει στις ροές

    - Επεκτείνετε τη σχέση και το παράδειγμα

    - Αναφέρεται σε εκτάσεις σε ροές

    - Σχέση γενίκευσης και παράδειγμα

  • Χρησιμοποιήστε την τεκμηρίωση της υπόθεσης

Requirements

Η πείρα που σχετίζεται με την ανάπτυξη λογισμικού ή οι βασικές τεχνικές γνώσεις δεν απαιτούνται αυστηρά, αλλά θα ήταν ωφέλιμο για την καλύτερη κατανόηση των εννοιών.

  14 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant

Testimonials (1)

Related Courses

Design Patterns

  14 Hours

Efficient Requirement Management using Agile Methods and Agile UML Modeling

  21 Hours

System Engineering using SysML and UML 2

  21 Hours

Applying SysML with MagicDraw/Cameo

  21 Hours

Related Categories