Course Outline

Ημέρα 1

    Ρύθμιση χώρου εργασίας VR για ανάπτυξη Ρύθμιση χώρου επίδειξης VR συγκεκριμένες εκτιμήσεις σχετικά με διαφορετικά ακουστικά και πώς επηρεάζουν δραματικά τα χαρακτηριστικά σχεδιαστικών διαθέσιμων ελεγκτών και τη σχετική επιρροή τους στη σχεδίαση εγκατάσταση λογισμικού για ανάπτυξη VR VR hello world: ο λευκός κύβος στο πάτωμα αλληλεπίδραση θεωρήσεις σχεδιασμού εισαγωγή στη ροή εργασιών ανάπτυξης VR

Ημέρα 2

    ανακάλυψη της άσκησης χώρου εργασίας Unity: δημιουργία μιας εμπειρίας εξ ολοκλήρου από το πρόγραμμα επεξεργασίας Unity αυτόνομη δημιουργία εφαρμογής Προγραμματισμός συμπεριφοράς στην άσκηση Unity: ένα απλό ηλιακό σύστημα (scripting, γεωμετρία)

Ημέρα 3

    εισαγωγή μοντέλων 3D σε βασικά στοιχεία απόδοσης Unity* (φωτισμός, υφές, σκίαστρες) * δεν καλύπτονται προηγμένες τεχνικές απόδοσης από αυτήν την εκπαίδευση
εκμεταλλευόμενοι το κατάστημα στοιχείων Unity
  • Προγραμματισμός προσανατολισμένος σε εκδηλώσεις Unity
  • Είσοδος ελεγκτών VR
  • άσκηση: αρπάξτε πλανήτες (αλληλεπίδραση χρήστη σε VR)
  • Ημέρα 4
  • Κίνηση στην εικονική πραγματικότητα: τεχνικά και σχεδιαστικά ζητήματα (τηλεμεταφορά, μετάφραση, παύλα) άσκηση: προσθήκη άσκησης χαρακτηριστικών τηλεμεταφοράς: εναλλαγή μεταξύ μοντέλων άσκηση: πτώση σημείων ενδιαφέροντος: εναλλαγή σημείων ενδιαφέροντος

      Ημέρα 5 (προαιρετικό)

    άσκηση: άσκηση καταλόγου επίπλων: άσκηση θέσης επίπλων: άσκηση αλλαγής εσωτερικού φωτισμού: αλλαγή ώρας της ημέρας

      Ημέρα 6 (προαιρετικό)

    Σχεδιασμός και πρωτότυπη εμπειρία πολλών χρηστών

    Requirements

    • Απαιτείται:
    • τον εξοπλισμό εικονικής πραγματικότητας και τους σταθμούς εργασίας με δυνατότητα VR (Windows) καθώς και τον χώρο δαπέδου για κάθε ακουστικό για να δοκιμάσετε τις εφαρμογές άνετα

     

      28 Hours
     

    Number of participants


    Starts

    Ends


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Related Courses

    Virtual Reality for Game Developers

      35 Hours

    Blender: 3D Modeling Fundamentals

      35 Hours

    From 3ds Max to Unreal: Mastering Real-Time Visualization

      21 Hours

    Related Categories