Course Outline

Εισαγωγή στο Jira Service Management

    Επισκόπηση του Jira Service Management Κατανόηση των προφίλ και των ρόλων των χρηστών

Jira Service Management Βασικά είδη

    Χρήση του χώρου εργασίας του πράκτορα Χειρισμός αιτημάτων Διαχείριση της βάσης γνώσεων

Jira Service Management Backend

    Έργα και ζητήματα Κατανόηση ροών εργασιών Χρήση λειτουργιών ασφαλείας Διαμόρφωση ρυθμίσεων πύλης Κατανόηση τύπων αιτημάτων Δημιουργία συμφωνιών επιπέδου υπηρεσίας (SLA) Εγκατάσταση και διαχείριση προσθηκών

Jira Service Management Αυτοματισμός

    Δημιουργία κανόνων αυτοματισμού για επαναλαμβανόμενες εργασίες Εφαρμογή ενεργειών και ενεργειών Βελτιστοποίηση ροών εργασιών με αυτοματοποίηση

Jira Service Management με Συμβολή

    Επισκόπηση του Confluence Integrating Jira Service Management με Confluence Χρήση του Jira Service Management με Confluence ως βάση γνώσεων

Jira Service Management Ένταξη

    Ενσωμάτωση με μια παρουσία λογισμικού Jira Ενσωμάτωση με LDAP CMDB

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

    Βασικές γνώσεις Jira

Ακροατήριο

    Jira διαχειριστές
 7 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (8)

Related Courses

JIRA for Advanced Users

7 Hours

JIRA for Administrators

7 Hours

Effective Agile Project Management with Jira & Confluence

7 Hours

Agile Project Management with Kanban and Jira

14 Hours

Change management

14 Hours

ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)

14 Hours

Managing Successful Programmes (MSP®) Foundation

21 Hours

Related Categories