Course Outline

ΕΝΟΤΗΤΑ 1

1. Παρουσίαση των στόχων και του προγράμματος του αναπτυξιακού κύκλου – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ
ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ.
2. Καθορισμός ατομικών στόχων από τους συμμετέχοντες στην εκπαίδευση.

3. Λεκτική και μη επικοινωνία και στάση: υποχωρητική, επιθετική και
κατηγορηματικός.

ένα. Αυτοδιάγνωση της δικής του επικοινωνίας και στάσης.
σι. Διάγνωση επικοινωνίας και στάσεις πελατών.
ντο. Εξάσκηση μη λεκτικών και λεκτικών στοιχείων και εργαλείων επικοινωνίας που αυξάνουν τον κοινωνικό αντίκτυπο και την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας.

4. Προσομοίωση συνομιλιών με πελάτες, με χρήση επιλεγμένων εργαλείων.

ΕΝΟΤΗΤΑ 2

1. Πέντε μυστικά αποτελεσματικής επικοινωνίας, σχεδιασμένα από τον Δρ David Burns, συνιδρυτή της γνωσιακής-συμπεριφορικής θεραπείας.

2. Communication Aikido. Διαχείριση μιας δύσκολης κατάστασης στην εργασία ως δάσκαλος.

ΕΝΟΤΗΤΑ 3

1. Ατομική ανάλυση από κάθε συμμετέχοντα στην εκπαίδευση, των τελευταίων 5 διαδικασιών πωλήσεων «νίκες» και 5 «ήττες». Τακτοποίηση βασικοί παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας, χάρη στους οποίους κερδίσαμε και μέσα από αυτά που χάσαμε / τι έλειπε ότι χάσαμε. Στο στάδιο της εξαγωγής συμπεράσματα από την ανάλυση, ο καθορισμός (ομαδική εργασία στο εκπαιδευτικό φόρουμ) ποιες βασικές συμπεριφορές και ενέργειες σε επιμέρους στάδια της διαδικασίας οι πωλήσεις έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην επιτυχία.


2. Ανάπτυξη επιχειρημάτων πωλήσεων - μια τράπεζα οφελών και προστιθέμενων αξιών που προκύπτουν από:
ένα. τα προϊόντα/υπηρεσίες μας
σι. το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών μου.
ντο. άλλα οφέλη και προστιθέμενες αξίες που δεν υπάρχουν στους προηγούμενους δύο τομείς που ανταποκρίνονται στα προβλήματα που εντοπίστηκαν από τον πελάτη και
που είναι η μεγαλύτερη αξία για αυτόν, από την άποψη των δαπανών ή/και των χαμένων κερδών και παρέχουν απόδοση της επένδυσης και έχουν
επιχειρησιακή αιτιολόγηση.

3. Άσκηση στην επιλογή και παρουσίαση επιχειρημάτων πωλήσεων (τα οποία έχουν περιγραφεί προηγουμένως στην τράπεζα προστιθέμενης αξίας) κατάλληλα για τα προβλήματα και τους στόχους του πελάτη. Προσομοίωση μιας συνομιλίας με έναν πελάτη - τα οφέλη του εισαγωγικού σταδίου (προηγουμένως κερδισμένα).

ΕΝΟΤΗΤΑ 4

1. Προσδιορισμός των πιο συνηθισμένων κρίσιμων αντιρρήσεων/κρατήσεων/αξιώσεων πελατών.
2. Ανάπτυξη απαντήσεων σε κρίσιμες αντιρρήσεις /ενστάσεις/αξιώσεις πελατών που είχαν εντοπιστεί προηγουμένως, χρησιμοποιώντας τις αντιρρήσεις του μοντέλου απόκρισης.
3. Προσομοιώσεις μιας συνομιλίας με έναν πελάτη - το στάδιο της απάντησης σε προηγουμένως συμφωνημένες ερωτήσεις κρίσιμες αντιρρήσεις του πελάτη, με προηγουμένως αναπτυγμένες απαντήσεις.
4. Καθορισμός ενεργειών και συμπεριφορών που έχουν αντισταθμιστική λειτουργία και διαχείριση αντιρρήσεων πελατών.

MODUŁ 5

1. Sztuka konstruktywnej konfrontacji i model konstruktywnej konfrontacji opracowany na kanwie NVC (komunikacja bez przemocy) Marshalla
Rosenberga. Konstruktywna konfrontacja = budowanie relacji.

2. Ćwiczenie realnych najbardziej problematycznych sytuacji, które to uczestnicy warsztatów zakwalifikują do konstruktywnej konfrontacji a następnie przeprowadzą symulację rozmów – κονσέρβιτς, κονστρουγκάτσουκ
3. Symulacje rozmów z klientami, z wykorzystaniem poznanego modelu.

4. Μοντέλο dynamiki eskalacji emocji, który pozwala zrozumieć kiedy powinniśmy zdecydować się na konstruktywną konfrontację aby emocje nas wspierały.
5. Ustalenie jak przebiega dynamika eskalacji emocji w modelu konstruktywnej konfrontacji który służy: rozwiązaniu problemu lub załatwianiu sprawy a nie załatwieniu człowieka.

ΕΝΟΤΗΤΑ 6
1. Πρακτική συζήτηση και εφαρμογή των νόμων της πειθούς.

2. Πρακτική συζήτηση των έξι κανόνων επιρροής, που περιγράφει ο καθ. Robert Cialdini, χάρη στην οποία οι συμμετέχοντες στην εκπαίδευση θα μπορούν να αυξήσουν την επιρροή σας στους πελάτες.

ΕΝΟΤΗΤΑ 7
1. Το πρότυπο της «καλής συνομιλίας» στις επιχειρήσεις. Υποθέσεις, στρατηγικές και τεχνικές «καλής συνομιλίας» στις επιχειρήσεις
2. Ακούγοντας με ενσυναίσθηση με «καρδιά»
3. Μετατροπή αξιολογήσεων σε απόψεις

4. «Αϊκίντο» στη συνομιλία – υποθέσεις μοντέλου και γλωσσικές δομές
5. Η γλώσσα της ανάληψης ευθύνης έναντι της γλώσσας του να βρεις κάποιον να κατηγορήσεις και να μεταβιβάσεις την ευθύνη
6. Η γλώσσα των αξιών στην πράξη - υποθέσεις υποδειγμάτων και γλωσσικές δομές
7. Η γλώσσα ενός επιτυχημένου ατόμου - μοντέλο υποθέσεων και γλωσσικών δομών
8. Η γλώσσα σεβασμού που ανοίγει τον διάλογο και καθιστά δυνατή την κατανόηση
9. Η γλώσσα της διαφάνειας - υποθέσεις μοντέλων και γλωσσικές δομές και δώδεκα πειστικά μοτίβα ερωτήσεων
10. Η γλώσσα του θάρρους - μοντέλο υποθέσεων και γλωσσικών δομών

ΕΝΟΤΗΤΑ 8
1. Προηγμένα μοντέλα επαγγελματικής επικοινωνίας
2. Το μοντέλο επικοινωνίας «σκάλα στον παράδεισο».
3. Το δραματικό τρίγωνο του Karpman - μοντέλο και ψυχολογία του τριγώνου του δράματος και προηγμένες γλωσσικές δομές για άμυνα ενάντια σε δοκιμαστική χειραγώγηση και είσοδο σε παιχνίδια τριγώνων και έξοδος από παιχνίδια τριγώνου και συμφωνία.
4. Η γλώσσα της καλής συνομιλίας - γλωσσικές δομές που θα πρέπει να αποποιηθούν, γιατί εμποδίζουν τη σύναψη συμφωνίας και γλωσσικές δομές που αυξάνουν και κάνουν τη συμφωνία πιο πιθανή.

ΕΝΟΤΗΤΑ 9

Μοντέλο Σκέψης βάσει Αποτελεσμάτων – Σκέψη με βάση το αποτέλεσμα, αυτό που θέλω πετυχαίνει αυτό που θέλω να πετύχω. Πρακτική εκπαίδευση στον επηρεασμό και την επικοινωνία διαπραγματεύσεων με εργολάβους.

Πρακτική εξάσκηση του μοντέλου Σκέψης βάσει Αποτελεσμάτων. Κάθε εκπαίδευση συμμετέχοντος, θα την περιγράψω ξεχωριστά ως προς το αποτέλεσμα, δηλαδή: τι θέλω να επιτύχω και να επιτύχω, να πείσω και να αποτρέψω τον (επιλεγμένο) ανάδοχό σας και ποιες πληροφορίες ή επιχειρήματα πρέπει να του παράσχω, τι πρέπει να κάνω, τι ενέργειες που πρέπει να γίνουν, τι να πούμε, πώς να συμπεριφερθούμε για να επιτύχουμε το επιδιωκόμενο και προαναφερθέν αποτέλεσμα.

ΕΝΟΤΗΤΑ 10

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΥΤΟΓΝΩΣΗΣ, κατά το οποίο οι συμμετέχοντες στην εκπαίδευση:
1. Θα μεταμορφωθούν στην πηγή και θα ενσωματώσουν τα δυσάρεστα (στην καθομιλουμένη γλώσσα που ονομάζονται αρνητικά) συναισθήματα (χρησιμοποιώντας ένα επαγγελματικό μοντέλο
θεραπευτική, ενσωμάτωση συναισθημάτων – μεταμόρφωση στην πηγή) βιώνουν και επιβιώνουν σε δύσκολες καταστάσεις. Το οποίο θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης και τις πεποιθήσεις τους για τα συναισθήματα, χάρη στον οποίο θα μπορούν να ερμηνεύουν σωστά πληροφορίες που προέρχονται από βιωμένα συναισθήματα, να αντλούν δύναμη από τα συναισθήματα για να τους έδωσαν ενέργεια να δράσουν και να τα τροφοδοτήσουν, υποστηρίζοντας τις πνευματικές διαδικασίες και σωστές αποφάσεις.

2. Θα μάθουν το μοντέλο ABCD των συναισθημάτων σας από την Ορθολογική Θεραπεία Συμπεριφοράς, η οποία χρησιμεύει στη διαχείριση: των συναισθημάτων, των πεποιθήσεών σας, της αλλαγής του τρόπου σκέψης σε μια δεδομένη κατάσταση και της αλλαγής συμπεριφοράς και πράξεων.
3. Θα μάθουν τις πιο κοινές πεποιθήσεις γνωστικών και αυτοκαταστροφικών διαστρεβλώσεων, παραδίδοντας τις πεποιθήσεις που έχετε επιλέξει σε σημαντικά ζητήματα,
αυτοδιάγνωση χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που έχετε μάθει για να ελέγξετε την αλήθεια και τη χρησιμότητα τους.
4. Θα μάθουν τις πέντε αρχές της υγιούς σκέψης, ένα μοντέλο που προέρχεται από την Ορθολογική Θεραπεία Συμπεριφοράς, χάρη στην οποία θα έχουν ένα αξιόπιστο διαγνωστικό εργαλείο, που χρησιμοποιείται για να ελέγξει εάν οι πεποιθήσεις τους είναι καλές για αυτούς και υποστηρίζουν την επίτευξη των στόχων.
5. Θα αλλάξουν τις αναγνωρισμένες αρνητικές πεποιθήσεις σε υποστηρικτικές πεποιθήσεις σε μια επιλεγμένη δύσκολη επιχειρηματική κατάσταση.
6. Θα αναλύσουν το ισοζύγιο κερδών και κόστους από την επιλεγμένη επιχειρηματική σχέση έχει μεγάλη επιχειρηματική σημασία και επί του παρόντος δεν είναι ευνοϊκή ποια σχέση θα ήθελαν να αλλάξει προς το καλύτερο.
7. Θα μάθουν τι είναι η αντίσταση στην αλλαγή του status quo (αλλαγή του αποτελέσματος σε… επιθυμητό) και η αντίσταση στη διαδικασία (η δουλειά που πρέπει να γίνει για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα) στις σχέσεις.
8. Περίληψη

Requirements

  • Κανένας

Ακροατήριο

  • ___
  • ___
  • ___
 28 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (5)

Related Courses

Mindfulness Workshop: Mastering Assertive Communication and Active Listening

14 Hours

Personal Efficiency and Managing Meetings

7 Hours

Hosting Online Meetings

7 Hours

Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

14 Hours

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników

14 Hours

Related Categories