Soft Skills Training Courses

Soft Skills Training Courses

Οι μαθήτριες κατάρτισης με επίκεντρο το μάθημα Soft Skills (επίσης γνωστές ως δεξιότητες των ανθρώπων, διαπροσωπικές δεξιότητες, κοινωνικές δεξιότητες και μεταβιβάσιμες δεξιότητες) καταδεικνύουν μέσω συζήτησης και ασκήσεων πώς κατανοούν τη δυναμική των ανθρώπινων σχέσεων σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον και πώς να εφαρμόζουν τεχνικές Soft Skills , συνήθειες και νοοτροπίες για τη βελτίωση των σχέσεων καθώς και των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία στην εργασία και τη ζωή. Η κατάρτιση Soft Skills είναι διαθέσιμη ως "onsite live training" ή "remote live training". Η επιτόπια κατάρτιση σε πραγματικό χρόνο μπορεί να πραγματοποιηθεί σε τοπικό επίπεδο στις εγκαταστάσεις του πελάτη Ελλάδα ή σε εταιρικά κέντρα κατάρτισης NobleProg στο Ελλάδα . Η απομακρυσμένη ζωντανή προπόνηση πραγματοποιείται μέσω μιας διαδραστικής, απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας. NobleProg - Ο τοπικός παροχέας εκπαίδευσης

Machine Translated

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Course Outlines

Course Name
Duration
Overview
Course Name
Duration
Overview
7 hours
This instructor-led, live training in Ελλάδα (online or onsite) is aimed at trainers, consultants, leaders, and communicators in any field who wish to efficiently and effectively facilitate web conferences using different virtual platforms. By the end of this training, participants will be able to:
  • Learn how to facilitate online meetings for remote participants effectively.
  • Create a safe and engaging virtual environment for web conferences by setting the right tone and mindset.
  • Manage online meetings more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
  • Keep participants engaged by stimulating online conversations.
  • Build deeper connections with participants and other practitioners to learn collectively and gain valuable insights.
14 hours
Αυτή η καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, ζωντανή εκπαίδευση (επιτόπου ή απομακρυσμένη) απευθύνεται σε επαγγελματίες του ανθρώπινου δυναμικού και ειδικούς σε θέματα προσλήψεων που επιθυμούν να χρησιμοποιούν αναλυτικές μεθόδους για τη βελτίωση της οργανωτικής απόδοσης. Αυτό το μάθημα καλύπτει τόσο ποιοτικές όσο και ποσοτικές εμπειρικές και στατιστικές προσεγγίσεις. Μορφή του μαθήματος
  • Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
  • Πολλές ασκήσεις και πρακτική.
Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων
  • Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
14 hours
Αυτή η καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, ζωντανή εκπαίδευση (επιτόπου ή απομακρυσμένη) απευθύνεται σε επαγγελματίες HR που επιθυμούν να χρησιμοποιούν αναλυτικές μεθόδους για τη βελτίωση της οργανωτικής απόδοσης. Αυτό το μάθημα καλύπτει τόσο ποιοτικές όσο και ποσοτικές εμπειρικές και στατιστικές προσεγγίσεις. Μορφή του μαθήματος
  • Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
  • Πολλές ασκήσεις και πρακτική.
Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων
  • Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
7 hours
Κοινό Το προσωπικό που χρειάζεται να είναι πλήρως προετοιμασμένο για να προσφέρει υψηλής ποιότητας προπονητικές συναντήσεις
  • Σε μεμονωμένα μέλη του προσωπικού τους
  • Στις ομάδες τους
  • Σε άτομα που δεν είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις δικές τους ομάδες, αλλά που θα εκτιμούσαν την ανεξάρτητη - και μη κρίσιμη - εισήγησή τους
Μορφή του μαθήματος Ένας συνδυασμός:
  • Διευκολυνθείσες συζητήσεις
  • Εκπαιδευτικές συναντήσεις των Delegate - με πλήρη ανατροφοδότηση
Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:
  • Καθορίστε το "Coaching" και εξηγήστε λεπτομερώς τη χρήση του Coaching για να βελτιώσετε την ατομική και την ομαδική απόδοση - ιδιαίτερα όσον αφορά τη χρήση του για την κατανόηση των λόγων πίσω από (και την αποκατάσταση)
  • Παράσχετε ουσιαστικές συνεδρίες προπόνησης
21 hours
Ποιος πρέπει να παρακολουθήσει Ατομικοί συνεισφέροντες, διευθυντές, ηγέτες ομάδων, η επιτυχία των οποίων εξαρτάται από την ικανότητά τους να επικοινωνούν σαφώς, να κατανοούνται και να επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο εκτελεί κάποιος άλλος και να δημιουργούν θετικές εργασιακές σχέσεις. Περιγραφή του μαθήματος Η επιτυχία του ατόμου και της ομάδας εξαρτάται από την ικανότητα των ατόμων να επικοινωνούν με τους άλλους, πρόσωπο με πρόσωπο, καθώς και πρακτικά. Κάθε αλληλεπίδραση με ένα άλλο άτομο καθορίζει τον τρόπο που αντιλαμβάνεστε και κάθε αλληλεπίδραση είναι μια ευκαιρία να αναπτύξετε εμπιστοσύνη και να ασκήσετε θετική επιρροή. Είτε παρουσιάζετε ένα σε ένα ή σε ένα κοινό χιλιάδων, μεταφέρετε πληροφορίες σε μια ομάδα έργου ή παραδίδετε ένα δύσκολο μήνυμα, η αποτελεσματική επικοινωνία είναι μία από τις ισχυρότερες δεξιότητες για την επίτευξη των στόχων σας. Αυτό το μάθημα αναπτύσσει την ικανότητά σας να επικεντρωθεί στο αποτέλεσμα σας, να επικεντρωθεί στο κοινό σας και να αναπτύξει το μήνυμα σας για σαφήνεια και αντίκτυπο. Η ικανότητά σας να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον για ανοικτή συζήτηση και συνεχή διάλογο είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επικοινωνίας. Οι δεξιότητες επικοινωνίας που καλύπτονται σε αυτό το μάθημα θα αυξήσουν την ικανότητά σας να ασκούν επιλογή και έλεγχο για κάθε τύπο συνομιλίας, να επηρεάζουν με εξουσία και να βελτιώνουν την ποιότητα των σχέσεων και της παραγωγικότητας.
14 hours
Αν θέλετε να:
    Καταλαβαίνετε γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν απαντούν σε αυτό που τους λέτε, Βελτιώστε τη σχέση σας με τον σύζυγό σας, τα παιδιά σας, τον αφεντικό, τον συνάδελφο, κλπ... επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής των προσωπικών δεξιοτήτων τους στην επικοινωνία με άλλους ανθρώπους, Μάθετε πώς να αισθάνεστε γρήγορα καλύτερα, ασφαλέστερα, ήρεμα και όπως σας αρέσει, να κάνουν τους άλλους να ενδιαφέρονται για το δικό σας πρόσωπο και να τους κάνουν να σας αρέσουν
Αυτή η πορεία είναι για εσάς! Communication Τα εργαλεία που μαθαίνετε είναι από διαφορετικούς τομείς της NLP, της ψυχολογίας, της ψυχοθεραπείας, της υποθεραπείας. Αυτή η συσσωρευμένη γνώση βασίζεται στις τελευταίες έρευνες και εξελίξεις σε αυτούς τους τομείς. Εκατοντάδες ώρες μελέτης, ανάγνωσης, ακρόασης και προβολής υλικών, βιβλίων και ταινιών, και ψυχολογικές διαβουλεύσεις διαθέσιμες με τη μορφή διαλέξεων με ασκήσεις.   ·
14 hours
Go ΑΛ Η εκπαίδευση θα είναι να εξετάσει και να βελτιώσει τις ικανότητες που απαιτούνται για την επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων τόσο όσον αφορά την ατομική εργασία όσο και την ομαδική εργασία, ιδίως μέσω της απόκτησης δεξιοτήτων από τους συμμετέχοντες, όπως:
    Δημιουργία αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους άλλους Πρακτική ανάλυση των εμποδίων της επικοινωνίας και ενεργές τεχνικές για την πρόληψη της εμφάνισής τους Δημιουργία σχέσεων υποστήριξης Συνέλευσης Αποτελεσματική ομαδική εργασία Συνειδητοποίηση της αμοιβαίας επιρροής στη σχέση ομάδας-ομάδας και ομάδας-ομάδας Η ικανότητα να χρησιμοποιείτε μια ποικιλία τεχνικών για τη διαχείριση συγκρούσεων Αλλάξτε τις στάσεις και τη συμπεριφορά τους μοντελοποιώντας εποικοδομητικά (π.χ. υποσχόμενη στάση)
Μέθοδος Εργασίας Η εκπαίδευση έχει σχεδιαστεί ως διαδραστική, όπου οι συμμετέχοντες μοιράζονται πάνω από το 80% του χρόνου. Κάθε συνεδρία ακολουθεί μια παρόμοια δυναμική: το άνοιγμα νέων συνήθειων άσκησης (για την οικοδόμηση της ευαισθητοποίησης), η μικρή ανάγνωση των τεχνικών (γνωση), η άσκηση νέων τακτικών και τεχνικών (δεξιοτήτων). Μετά το κλείσιμο κάθε συνεδρίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν υλικό υποστήριξης για τις συνεδρίες που συζητούνται. Το πρακτικό υλικό συνοψίζεται δίνοντας μια μικρή διδασκαλία που εξηγεί τη θεωρητική βάση και τους θεμελιώδεις ψυχολογικούς μηχανισμούς που οι συμμετέχοντες βιώνουν ενώ εργάζονται στο χώρο κατάρτισης.
14 hours
Σκοπός της κατάρτισης: Όλοι προσπαθούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά και αποτελεσματικά καταστάσεις συγκρούσεων. Εκπαίδευση για τους ανθρώπους που θέλουν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στη χρήση των συγκρούσεων στο έργο της ομάδας που στοχεύει στην ανάπτυξη της ικανότητας να εφαρμόζουν στρατηγικές, μεθόδους και τεχνικές διαχείρισης συγκρούσεων. Πλεονεκτήματα της κατάρτισης: Χρησιμοποιώντας τις μεθόδους και τις τεχνικές για την επίλυση καταστάσεων συγκρούσεων, αποτελεσματική διαχείριση συγκρούσεων, αποτελεσματική επικοινωνία σε καταστάσεις συγκρούσεων, εξειδικευμένη προετοιμασία των αναλυτικών αναγκών των μερών της σύγκρουσης και τη διατύπωση του προβλήματος, τη χρήση δεξιοτήτων διαχείρισης του στρες, συναισθηματικές και ισχυριστικές τεχνικές για την επίλυση τέτοιων συγκρούσεων. Οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης:
    Να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε καταστάσεις συγκρούσεων Ανακαλύψτε τις πηγές συγκρούσεων Ανάλυση των αναγκών των μερών της σύγκρουσης και διατύπωση του προβλήματος Μέθοδοι και τεχνικές για την επίλυση συγκρούσεων Οι αρχές της ακεραιότητας και της διαχείρισης των συναισθημάτων στην επίλυση συγκρούσεων Εφαρμογή των αρχών της υποσχόμενης αντίστασης Κατάλληλη συμπεριφορά σε περίπτωση σύγκρουσης Εφαρμογή αυτής της διαχείρισης του στρες, συναισθηματική
Μέθοδος προπόνησης : διαλέξεις, προσομοιώσεις, μελέτες περιπτώσεων, παίζοντας ρόλους, δίνοντας ανατροφοδότηση στους συμμετέχοντες
14 hours
Στόχος της πορείας: Για τη διαχείριση: οι ηγέτες της ομάδας, οι διευθυντές ξεκινούν τις σταδιοδρομίες τους και οι υπάλληλοι υψηλού δυναμικού επιλέγονται για ανάπτυξη. Η κατάρτιση είναι επίσης προκαταρκτική για την ανάπτυξη ατομικών ηγετικών ρόλων και διαχείρισης ανθρώπινων πόρων. Πλεονεκτήματα της ολοκλήρωσης του μαθήματος: Αυξήστε την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης ομάδων, αποτελεσματική λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με τις διευθυντικές λειτουργίες, την κατάλληλη επιλογή του στυλ ηγεσίας για την κατάσταση της ομάδας, την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, ενισχύστε τις δεξιότητες επίλυσης συγκρούσεων, αποκτήστε δεξιότητες διαχείρισης χρόνου. Μέθοδος εκπαίδευσης: σύντομες θεματικές διαλέξεις, ατομικές ασκήσεις, προσομοιώσεις, μελέτες περιπτώσεων, ρόλους
21 hours
Μια στρατηγική φροντίδας πελατών διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην οικοδόμηση της ικανοποίησης των πελατών, βοηθώντας σας να διατηρήσετε πιστούς πελάτες και να αυξήσετε τα επίπεδα επανειλημμένης επιχείρησης.  Μέσω καλής εξυπηρέτησης πελατών κερδίζετε την εμπιστοσύνη του πελάτη, ενισχύετε την εικόνα της εταιρείας και ενισχύετε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα στην αγορά. Αυτό το μάθημα επικεντρώνεται σε στρατηγικές και δεξιότητες για την οικοδόμηση δια βίου σχέσεων πελατών με την ανάπτυξη πολύτιμων και αποτελεσματικών στρατηγικών φροντίδας πελατών.  ικανοποιημένοι πελάτες μπορούν, μέσω συνομιλιών και ιστορικών, να γίνουν εθελοντικοί πρεσβευτές για την εταιρεία σας και είναι πολύ πιθανό να συστήσουν τις υπηρεσίες σας σε άλλους. Αυτό το εργαστήριο θα βοηθήσει επίσης τους συμμετέχοντες να επικοινωνούν αποτελεσματικά, κατάλληλα και σαφώς σε όλες τις καταστάσεις. Στόχοι
    Ανάπτυξη ικανοτήτων στον τομέα της επαγγελματικής φροντίδας πελατών Ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας με τους πελάτες Η επίτευξη της γνώσης του πώς να φτάσει στις βασικές ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών Δημιουργία ισχυρών και βιώσιμων σχέσεων με τους πελάτες Διεύρυνση της θετικής εικόνας της εταιρείας στην αγορά Η αναγνώριση, η μείωση και η αντιμετώπιση των αντιρρήσεων και των φραγμών Μάθετε για τις προσωπικότητες και τις προτιμήσεις επικοινωνίας όταν ασχολούνται με τους πελάτες Η δημιουργία ενός ανοικτού περιβάλλοντος επικοινωνίας Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την επικοινωνία με σαφή και αποτελεσματικό τρόπο Ανακαλύψτε τα εμπόδια για αποτελεσματική επικοινωνία Μάστερ της γλώσσας του σώματος και της μη λεκτικής επικοινωνίας
Μέθοδοι
    Ρόλος Παιχνίδι Τεστ αυτοαξιολόγησης Ασκήσεις σε ομάδες ατομική εργασία Πρακτικές συνεδρίες Διαβάσεις συζητήσεις
Μαθαίνοντας outcomes Μετά την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
    Εφαρμογή στρατηγικής προσανατολισμένης φροντίδας πελατών Ανακαλύψτε τα βασικά ζητήματα του πελάτη Δημιουργήστε την επαγγελματική εικόνα της εταιρείας Προσαρμόζεται σε συγκεκριμένα στυλ συμπεριφοράς πελατών Ενίσχυση της πιστότητας των πελατών μέσω της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας με τους πελάτες Χρησιμοποιήστε τεχνικές για να οικοδομήσετε σχέσεις Ανάπτυξη προσωπικού σχεδίου δράσης για τη βελτίωση των δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών Δείξτε κινήσεις γενναιοδωρίας και υψηλής ποιότητας φροντίδα πελατών Χρησιμοποιήστε τεχνικές για την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων Αναγνωρίστε τα εμπόδια στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
14 hours
This two day course is designed for people who want to achieve better outcomes from their negotiations with customers, suppliers and colleagues. It teaches the skills and tactics used by effective negotiators and builds the confidence needed to succeed. Delegates learn the different negotiating styles and how to maximise their personal power while protecting important relationships. The course is highly participative with a combination of lecture, discussion, coaching and exercises.
14 hours
In an increasingly globalised world, we work in more multicultural environments where conflicts between individuals and groups are possible. The fundamental belief behind conflict resolution is that conflicts are unavoidable but that they are manageable. Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance. This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills. Objectives:
  • To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
  • To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
  • To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
  • To learn the art of assertiveness and self-confidence
  • To experiment, experience and practice conflict resolutions 
7 hours
This course is aimed at people who are about to begin or have just begun a professional career in industry. Designed to build an understanding and appreciation of the corporate workplace, the expectations and behaviours that post graduates will face when starting their career. Following the course, a mentor will be assigned for a period of 6 months whereby upto 6 meetings will take place (via phone, skype, etc) on a 1-2-1 basis. The purpose of these meetings will be defined between the mentor and the mentee ahead of each session and will be focused on the issues that are most important to the mentee at the time.
4 hours
Ανασκόπηση : Υπάρχουν πέντε στάδια στη διαδικασία Design Thinking (DT) (εμπαιτισμός, ο ορισμός του προβλήματος, ιδέα, πρωτότυπο, δοκιμή). Σε έναν όλο και πιο περίπλοκο κόσμο, αντιμετωπίζουμε προβλήματα που μπορεί να χρειάζονται ειδικές προσεγγίσεις. Design Thinking Βοηθά στην αντιμετώπιση πολύπλοκων προβλημάτων. Το Mastering Design-Thinking βοηθά στην αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων αποτελεσματικά, επικοινωνεί καλύτερα, πείθει αποτελεσματικά, βελτιώνει τα επιχειρηματικά αποτελέσματα και βελτιώνει την οργανωτική και προσωπική συμπεριφορά και τις επιδόσεις.
    Πώς λειτουργεί το DT: μάθετε από τους ανθρώπους και το πρόβλημα, βρείτε τα πρότυπα, το μοντέλο σχεδιασμού (model drift), δοκιμάστε το μοντέλο, αξιολογήστε το μοντέλο και ανακαλύψτε το μοντέλο. Η σχέση μεταξύ της DT, της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας.  Μέθοδοι και εργαλεία DT: persona, χάρτης ενδιαφερομένων, χάρτης ταξιδιού πελατών, σχέδιο υπηρεσιών, καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου. Εφαρμογή της DT: σχεδιαστική σκέψη, διαστρεβλωτική καινοτομία, ιθηρατική προσέγγιση, τεχνική ευέλικτης εκτίμησης, κριτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, ομαδική εργασία, ηγετική προετοιμασία, επικοινωνιακές δεξιότητες, τεχνολογική συνειδητότητα, προοδευτική σκέψη, διαπολιτισμική και ηθική ικανότητα, συναισθηματική νοημοσύνη, αυτοσυνείδηση, διαπραγματευτικές δεξιότητες, επίλυση συγκρούσεων.
Στόχοι :
    Για να κατανοήσουμε τα θεμέλια και τις αποχρώσεις του DT Για να εξερευνήσετε τις βασικές έννοιες, τους παράγοντες, τις θεωρίες, τους τύπους και τα μοντέλα στο DT Για πειράματα, εμπειρία και πρακτική DT
Η παράδοση: Πρόκειται για 1 ημέρα (4 ώρες) προπόνηση και αποτελείται από:
    διαλέξεις (40% - παρουσίαση θεωριών, εννοιών, μοντέλων και αλληλεπιδράσεων), ομαδικές ασκήσεις (30% - ομαδική δυναμική, παιχνίδια, ομαδική συζήτηση και ασκήσεις επίλυσης συγκρούσεων), ατομικές δραστηριότητες (15% - γραφής, σχεδιασμού και συζήτησης) και άλλοι (15% - βίντεο, ανάγνωση).
Σημείωση: Λόγω της φύσης αυτού του μαθήματος υπάρχει ένα ελάχιστο μέγεθος ομάδας 3   ·
14 hours
ΣΤΟΧΟΙ Κατά την άσκηση επιχειρηματικών δραστηριοτήτων σε μια ξένη χώρα ή με έναν ξένο, τα στελέχη και οι διευθυντές πρέπει να έχουν κάποια γνώση των κανόνων και των συμπεριφορών που θεωρούνται αποδεκτές σε κοινωνικές και επαγγελματικές σχέσεις. Ο πολιτισμός και οι παραδόσεις κάθε χώρας κάνουν τους ανθρώπους να συμπεριφέρονται διαφορετικά και αν οι διεθνείς διαχειριστές δεν γνωρίζουν πώς να προσαρμόζονται στις διαφορές των επιχειρηματικών πολιτισμών, μπορούν να προσβάλλουν άλλου μέρους και να θέσουν σε κίνδυνο την επιτυχία των διαπραγματεύσεων. Ορισμένες πτυχές που σχετίζονται με το διεθνές επιχειρηματικό πρωτόκολλο είναι: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ; Αυτό το μάθημα στοχεύει να προσφέρει σε όσους επιθυμούν να εισέλθουν στην διεθνή επιχειρηματική αγορά.
  • Διαχειριστής εξαγωγής
  • Διευθυντές Διεθνούς Εμπορίου
  • Επαγγελματική μετατροπή
  • Διοικητικό Συμβούλιο
  • Νέοι απόφοιτοι
  • Εταιρικοί αντιπρόσωποι
  • Νέος μισθωτής
  • Ιδιοκτήτη της επιχείρησης
14 hours
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Κίνα: μια αναπτυσσόμενη χώρα και η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο. Ο ταχέος μετασχηματισμός της αγοράς της Κίνας και η οικονομική επέκταση που υποστηρίζεται από μια σειρά κυβερνητικών μεταρρυθμίσεων είναι πλέον ένας ελκυστικός προορισμός για επιχειρηματική δραστηριότητα και αναζήτηση ευκαιριών εργασίας. . Η κινεζική επιχειρηματική κουλτούρα και η εθιμοτυπία μπορεί να είναι λίγο διαφορετική από τις πρακτικές της Δύσης. Καθώς αρχίζετε να αναζητάτε ευκαιρίες απασχόλησης ή επεκτείνετε την επιχείρησή σας στην Κίνα, είναι σημαντικό να έχετε τουλάχιστον μια βασική κατανόηση της κινεζικής επιχειρηματικής κουλτούρας και της εθιμοτυπίας. Η γνώση και η άσκηση των κοινών εθίμων θα σας βοηθήσει επίσης να χαλαρώσετε, να αποφύγετε την αμηχανία και να εστιάσετε στην οικοδόμηση της επιτυχίας. Όταν πρόκειται για κινεζική επιχειρηματική εθιμοτυπία, υπάρχει μόνο ένας γενικός κανόνας: Όταν στην Κίνα, κάνουμε όπως κάνουν οι Κινέζοι! Οι κύριοι στόχοι της εκμάθησης και της ανάπτυξης είναι να αποκτήσουν νέες γνώσεις δεξιοτήτων στο Κινεζικό Business Πολιτισμό και την Κοινωνική Εθιμοτυπία που βοηθάει τους Εταιρικούς Αντιπροσώπους και τους Επαγγελματίες να κάνουν μια καλή δουλειά στην Κίνα.
21 hours
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
  1. Έχετε αισθανθεί ποτέ σίγουρος για τον εαυτό σας σε κοινωνικές καταστάσεις;
  2. Ανησυχείτε για το πώς να απευθυνθείτε στους ανθρώπους ή πώς να προτείνετε ένα τοστ;
  3. Πού να καθίσετε το VIP σας ή ακόμα και ποια πιρούνια να χρησιμοποιήσετε;
  4. Παρόλο που το κατάλληλο πρωτόκολλο και η εθιμοτυπία μπορούν να περάσουν απαρατήρητα, η απουσία του θα σημειωθεί δεόντως
Σε αυτό το μάθημα θα μάθετε
  • Πώς να χειριστείτε τις κοινωνικές καταστάσεις με χάρη και ευκολία.
  • Θα δοκιμάσετε επίσης και θα μάθετε την τέχνη της εθιμοτυπίας,
  • Σε ένα πραγματικό εστιατόριο.
Θα μάθετε πώς να χειρίζεστε όλα τα είδη πιατικών και μαχαιροπίρουνα σε casual και επίσημες συγκεντρώσεις και να δοκιμάσετε ειδικά τρόφιμα χωρίς αμηχανία. Είτε είστε υπεύθυνος για μια κοινωνική περίσταση είτε παρακολουθείτε ένα, μπορείτε να είστε ένας ευγενικός οικοδεσπότης και ευγνώμων φιλοξενούμενων!
14 hours
αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους διευθυντές και τα διευθυντικά στελέχη να κατανοήσουν το σημαντικό και οργανωτικό της συνέντευξης τύπου.   οι συμμετέχοντες θα εισαχθούν στο σημαντικό της συνέντευξης τύπου, εργαλεία όπως η κατανόηση των μέσων ενημέρωσης, η δημιουργία σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, γράφοντας δελτία τύπου, προετοιμάζοντας σετ τύπου, διοργανώνοντας μια συνέντευξη τύπου και αντιμετωπίζοντας συνεντεύξεις με ΜΜΕ. Το διαδραστικό εργαστήρι θα παρέχει επίσης χρήσιμες συμβουλές για το πώς να δημιουργήσει και να ενισχύσει την ανταπόκριση ενός οργανισμού στα μέσα ενημέρωσης και πώς να διατηρήσει καλές σχέσεις με τους αντιπροσώπους των ΜΜΕ και τους οργανισμούς.   στόχοι. •                         ανάπτυξη ικανοτήτων στον τομέα της οργάνωσης της συνέντευξης τύπου. •                         αύξηση της αποδοτικότητας της διαχείρισης της συνέντευξης τύπου και των ερευνών για τα μέσα ενημέρωσης. •                         να επιτευχθεί η γνώση του τρόπου επίτευξης των βασικών αναγκών και προσδοκιών του δημοσιογράφου. •                         την οικοδόμηση ισχυρών και βιώσιμων σχέσεων με μέλη του τύπου ή των μέσων ενημέρωσης. •                         επέκταση της θετικής εικόνας της εταιρείας στην αγορά. •                         την αναγνώριση, τη μείωση και την υπέρβαση των αιτιάσεων και των φραγμών. •                         ανάπτυξη δεξιοτήτων για την σαφή και αποτελεσματική επικοινωνία.   εκπαιδευτικά οφέλη.   •                         εκείνους που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση της εξουσίας των δημοσίων σχέσεων για την καλύτερη επίτευξη οργανωτικών                           στόχοι. •                         διευθυντές/στελέχη που πρέπει να θεσπίσουν και να διατηρήσουν αποτελεσματικές σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης. •                         εκείνους που πρέπει να κατανοήσουν καλύτερα τα εργαλεία PR, όπως δελτία τύπου, Κιτ τύπου και πατήστε                           διασκέψεις. •                         όσους επιθυμούν να μάθουν πώς να χειρίζονται τις συνεντεύξεις των ΜΜΕ για να επιτύχουν θετικά αποτελέσματα.
7 hours
Αυτή η καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, ζωντανή προπόνηση (επιτόπια ή απομακρυσμένη) απευθύνεται σε έμπειρα άτομα που επιθυμούν να αναλάβουν τον έλεγχο του άγχους και να αισθάνονται πιο ήσυχα, σαφέστερα και πιο επινοητικά. Μέχρι τη λήξη αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
  • Για να μπορέσετε να διατυπώσετε ποιοι είναι οι δύο τύποι άγχους, οι προσωπικοί σας δείκτες και οι ανακουφιστές του στρες.
  • Για να δημιουργήσετε ένα σχέδιο με συγκεκριμένες ρουτίνες για να αυξήσετε την ηρεμία, τη σαφήνεια και την ενέργεια, ελαχιστοποιώντας παράλληλα το άγχος μέσα στην ημέρα
  • Να μάθουν αποδεδειγμένες τεχνικές για τη μετατόπιση των αρνητικών συναισθημάτων και την ενίσχυση των θετικών
  • Να αντιμετωπίσει τις αποδυναμωτικές πεποιθήσεις γύρω από την εργασία, τη ζωή, τις σχέσεις που συχνά προκαλούν άγχος
Μορφή του μαθήματος
  • Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
  • Πολλές ασκήσεις και πρακτική.
Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων
  • Για να ζητήσετε μια εξατομικευμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα ή για να κάνετε κράτηση ως προπόνηση ένα προς ένα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε.
7 hours
Μετά το τέλος της προπόνησης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
    Αναπτύξτε μια ισχυρότερη ιδέα για τις διαφορετικές προσεγγίσεις προς την σύγχρονη παράδοση της μάθησης. Μπορείτε να συνδέσετε την τρέχουσα παράδοση με νέες και φρέσκες προσεγγίσεις στην παράδοση μάθησης. Δημιουργήστε ένα προσαρμοστικό και προδραστικό πρόγραμμα σπουδών που θα μεγιστοποιήσει την ψηφιοποίηση και όλα τα οφέλη της. Ηγεσία της οργάνωσης στην εφαρμογή της ψηφιακής μεταμόρφωσης προς τη μάθηση
  · Η μορφή του μαθήματος
    Οδηγός Εκπαίδευσης μέσω της ηλεκτρονικής παράδοσης Διαδραστικό σχεδιασμό με τα αποτελέσματα Ψηφιακό ελκυστικό Δραστηριότητες
  ·
14 hours
Με πάνω από 70 χρόνια ερευνητικής υποστήριξης, ο δείκτης τύπου Myers-Briggs (MBTI) είναι η πιο διαδεδομένη ψυχολογική αξιολόγηση σήμερα. Το εργαλείο MBTI απονέμει ένα τετραετές αποτέλεσμα δοκιμής σε άτομα που ερμηνεύουν τις προτιμήσεις τους, βοηθούν στην ανάπτυξη προσωπικότητας και πιλότους διαχείρισης σταδιοδρομίας. Αυτή η εκπαιδευτική, ζωντανή εκπαίδευση (online ή online) απευθύνεται σε διαχειριστές HR, επιχειρηματικές ομάδες και άτομα ενός οργανισμού που επιθυμούν να εργαστούν μέσα από την ποικιλομορφία τους και να επιτύχουν αποτελεσματικότητα σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Μετά το τέλος της προπόνησης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
    Κατανοήστε τις βασικές ψυχολογικές έννοιες πίσω από το εργαλείο MBTI. Να αντιλαμβάνονται τον δικό τους τύπο προσωπικότητας και την επίδρασή του στον χώρο εργασίας. Διαχειριστείτε τις αδυναμίες της προσωπικότητας και τις προκαταρκτικές δυνάμεις. Αναγνωρίστε άλλους τύπους προσωπικότητας MBTI στον χώρο εργασίας και συνεργαστείτε ανάλογα. Διαχειριστείτε τις διαφορές μεταξύ συναδέλφων και δημιουργήστε καλύτερες συνδέσεις.
Η μορφή του μαθήματος
    Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση. Πολλές ασκήσεις και πρακτικές. Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων
    Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
4 hours
Οι αξίες μιας εταιρείας σχηματίζουν και αντικατοπτρίζουν τις πρακτικές της όχι μόνο ως επιχείρηση αλλά και ως οργάνωση. Η εξοικείωση με τέτοιες αρχές επιτρέπει στα άτομα να κατανοήσουν τον πολιτισμό που οδηγεί την εταιρεία να επιτύχει τους στόχους της. Η εκτίμηση και η εφαρμογή των βασικών αξιών είναι ζωτικής σημασίας για την οικοδόμηση της ηθικής των εργαζομένων και είναι πολύ αναγκαία στο χώρο εργασίας του σήμερα. Αυτή η εκπαιδευτική, ζωντανή κατάρτιση (online ή on-site) απευθύνεται σε νέους υπαλλήλους και οργανωτικές ομάδες που επιθυμούν να συνδεθούν με την ταυτότητα της εταιρείας, να δημιουργήσουν ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον και να ενισχύσουν το συνεργατικό τους πνεύμα. Μετά το τέλος της προπόνησης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
    Κατανοήστε τις αξίες της εταιρείας και αναγνωρίστε τις ως γωνίες του οργανωτικού πολιτισμού. Δημιουργήστε μια θετική ατμόσφαιρα μεταξύ των συνεργατών, των εργοδοτών και των πελατών. Εφαρμόστε τις βασικές αξίες που έχουν μάθει για την επίτευξη των στόχων του έργου. Εκτιμήστε τον ρόλο των στόχων της εταιρείας για τη συνολική ανάπτυξη του χαρακτήρα.
Η μορφή του μαθήματος
    Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση. Πολλές ασκήσεις και πρακτικές. Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων
    Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
7 hours
Η συναισθηματική νοημοσύνη (EI), επίσης γνωστή ως συναισθηματικό ποσοστό (EQ), είναι η ικανότητα να εντοπίζει και να διαχειρίζεται συναισθήματα μέσα στον εαυτό του και στους άλλους. Η ανάπτυξη EQ σε ομάδες μπορεί να βελτιώσει τις επιδόσεις, την επικοινωνία, τη διαχείριση και τις σχέσεις στο χώρο εργασίας. Αυτή η εκπαιδευτική, ζωντανή εκπαίδευση (online ή online) απευθύνεται σε ομάδες που επιθυμούν να αξιολογήσουν, να διαχειριστούν και να αξιολογήσουν το ατομικό και ομαδικό EQ. Μετά το τέλος της προπόνησης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
    Μετρήστε το ατομικό EQ για να καταλάβετε πώς να αλληλεπιδράτε καλύτερα με τους συναδέλφους σας. Κατανοήστε τα συναισθήματα και τα στυλ συμπεριφοράς άλλων ανθρώπων για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους συναδέλφους. Χρησιμοποιήστε την συναισθηματική νοημοσύνη για να σχηματίσετε ένα θετικό και παραγωγικό περιβάλλον εργασίας. Χρησιμοποιήστε συναισθηματική νοημοσύνη για να χειριστείτε τις αλλαγές και τις συγκρούσεις στην εργασία.
Η μορφή του μαθήματος
    Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση. Πολλές ασκήσεις και πρακτικές. Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων
    Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
7 hours
Μια απομακρυσμένη ομάδα (επίσης γνωστή ως εικονική ομάδα, διασκορπισμένη ομάδα ή διανεμημένη ομάδα) είναι μια ομάδα ανθρώπων που εργάζονται μαζί από διαφορετικές τοποθεσίες. Η απομακρυσμένη ηγεσία είναι μια βασική δεξιότητα διαχείρισης για την κατασκευή και τη διευκόλυνση μιας αποτελεσματικής απομακρυσμένης ομάδας. Αυτή η εκπαιδευτική, ζωντανή εκπαίδευση (online ή online) απευθύνεται σε διαχειριστές και διευθυντές που επιθυμούν να εφαρμόσουν τα κατάλληλα εργαλεία, δεξιότητες και μεθοδολογίες για τη διαχείριση απομακρυσμένων ομάδων. Μετά το τέλος της προπόνησης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
    Εξερευνήστε την απομακρυσμένη ηγεσία, τις δομές και τα συστατικά για να προσαρμόσετε με επιτυχία μια απομακρυσμένη ρύθμιση εργασίας. Αναπτύξτε την εμπιστοσύνη, τους στόχους, τον πολιτισμό και την ομαδική εργασία για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική και παραγωγική απομακρυσμένη ομάδα. Χρησιμοποιήστε τα υφιστάμενα εργαλεία και τεχνολογίες για να βελτιώσετε την εικονική επικοινωνία και τη συνεργασία. Εφαρμόστε στόχους και μεθόδους διαχείρισης έργων για τη μέτρηση της απόδοσης μιας απομακρυσμένης ομάδας.
Η μορφή του μαθήματος
    Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση. Πολλές ασκήσεις και πρακτικές. Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων
    Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
7 hours
Ένα πολύ συμμετοχικό μάθημα που περιλαμβάνει ατομικές και ομαδικές συζητήσεις και πρακτική δεξιοτήτων για να επιτρέψει στους εκπροσώπους να μοιραστούν ιδέες και να αναπτύξουν τα επίπεδα δεξιοτήτων τους. Δημοσιογράφος Όποιος θέλει να ενισχύσει τις ικανότητές του ΑΙΜ Αυτό το μάθημα έχει ως στόχο να ενισχύσει την εμπιστοσύνη και να αυξήσει την ικανότητα του αντιπροσώπου να επικοινωνεί εμπιστευτικά και αξιόπιστα με τους συναδέλφους και τους πελάτες. Στόχοι Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα:
    Κατανοήστε και ξεπεράστε τα εμπόδια για να είστε ισχυροί Αναγνωρίστε τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς μέσα στον εαυτό σας και στους άλλους και μάθετε αποτελεσματικές στρατηγικές για τη διαχείριση τους Επικοινωνήστε αποτελεσματικά με ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων για να επιτύχετε μια νικηφόρα κατάσταση όπου είναι δυνατόν Αποτελεσματική αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων.
14 hours
Audience Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
  • Their colleagues
  • Their bosses
  • Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course The course will be a highly-interactive combination of:
  • Facilitated Discussions
  • Slide Presentations
  • Exercises and
  • Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
  • Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
  • Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
  • Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Κοινό Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από την επικοινωνία και τον επηρεασμό:
  • Οι συνάδελφοί τους
  • Τα αφεντικά τους
  • Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι
Μορφή του μαθήματος Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:
  • Διευκολυνθείσες συζητήσεις
  • Παρουσιάσεις διαφανειών
  • Ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων
Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:
  • Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
  • Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
  • Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
  • Εξηγήστε πώς να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο γραφείο
7 hours
Οι ρόλοι της ομάδας που αναγνωρίζει ο Δρ Meredith Belbin χρησιμοποιούνται ευρέως σε οργανισμούς σε όλο τον κόσμο. Αυτό το μάθημα θα σας καθοδηγήσει μέσω της θεωρίας των ρόλων της ομάδας για να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τρόπους για να χρησιμοποιήσετε τις δυνάμεις σας προς όφελος σας και να διαχειριστείτε τις αδυναμίες σας όσο το δυνατόν καλύτερα. Το μάθημα είναι κατάλληλο για άτομα που θέλουν να μάθουν να λειτουργούν καλύτερα σε, ή να βελτιώσουν τη διαχείρισή τους, ομάδες. Είναι επίσης ιδανικό για υπάρχοντες ομάδες, οι οποίες, μαζί, μπορούν να εξετάσουν τρόπους για να εργαστούν πιο αποτελεσματικά στο συγκεκριμένο περιβάλλον τους.

Last Updated:

Upcoming Soft Skills Courses

Online Soft Skills courses, Weekend Soft Skills courses, Evening Soft Skills training, Soft Skills boot camp, Soft Skills instructor-led, Weekend Soft Skills training, Evening Soft Skills courses, Soft Skills coaching, Soft Skills instructor, Soft Skills trainer, Soft Skills training courses, Soft Skills classes, Soft Skills on-site, Soft Skills private courses, Soft Skills one on one training

Course Discounts

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Greece!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions