Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή
- Αντικειμενοφυλακή ANSI
- Βασικά στοιχεία της C
- Τύποι δεδομένων και σταθερές
- Απλή & Μορφοποιημένη είσοδος/έξοδος (I/O)
- Χρήση μνήμης
- Τελεστές & Εκφράσεις
- Έλεγχος ροής
- Κύκλοι (Loops)
Συναρτήσεις
- Ρόλος των συναρτήσεων
- Μετάδοση με αξία / παραπομπή (pass by value / reference)
- Επιστροφή αξιών από συναρτήσεις
- Αναδρομικές συναρτήσεις (Recursive Functions)
- Συναρτήσεις επιστροφής κλήσης (Call Back Functions)
- Επιπτώσεις στο στίβο (Stack)
- Βιβλιοθηκές Συναρτήσεων και χρήστη-διαμορφωμένες συναρτήσεις
- Μετάδοση μεταβλητού αριθμού όρων (arguments)
Πίνακες
- Ορισμός, εκκίνηση και χρήση πινάκων
- Βαθύτεροι πίνακες (Multi Dimensional Arrays)
- Πίνακες χαρακτήρων και συμβόλο-σειρες
- Πίνακες και δείκτες (Pointers)
- Μετάδοση πινάκων σε συναρτήσεις
- Χειρισμός συμβόλο-σειρών με και χωρίς βιβλιοθηκές (libraries)
Κλάσεις Αποθήκευσης
- Πεδία και χρόνος ζωής
- Αυτόματες, Στατικές, Εξωτερικές, Αποθηκευτές (Automatic, Static, External, Register)
- Μνήμη (CPU / RAM)
Δομές και Ένωσεις
- Σκοπός των δομών
- Δήλωση, εκκίνηση
- Πρόσβαση όπως αντικείμενα (objects)
- Εμφυτευμένες δομές (Nested Structures)
- Πίνακες δομών
- Μετάδοση δομών μέσω συναρτήσεων
- Χορήγηση μνήμης και κενά (holes)
- Σύγκριση δομών
- Ταξινόμηση πλήθους συμβίτων (bit operation)
- Typedef για μεταφορά (portability)
- Ένωσεις (Unions)
- Επαλληλόκληση μελών
Τύποι δεδομένων Αρίθμησης (Enumerated)
- Enum, Ευρετήρια (Indexing), enum Vs #define
Ταξινόμηση Bit
- AND ( & ), OR ( | ), XOR ( ^ )
- Compliment ( ~ )
- Αριστερή-Μετακίνηση ( << ), Δεξιά Μετακίνηση ( >> )
- Masking, Setting, Clearing και Testing των Bit / Bits
Δείκτες
- Σκοπός των δεικτών (pointers)
- Ορισμός δεικτών
- Τα ενεργειακά & και * τελεστές
- Αποδόθηκε αξία (Pointer Assignment)
- Πραξικόπημα δεικτών (Pointer Arithmetic)
- Επίπεδα πολλαπλής έμμεσης απέυθυνσης (Multiple indirections)
- Προηγμένα τύποι δεικτών
- Generic και Null Pointer
- Συναρτήσεις Δεικτών (Function Pointers)
- Δείκτες σε Πίνακες και Συμβόλο-σειρές
- Πίνακες δεικτών (Array of Pointers)
- Δείκτες σε Δομές και Ένωσεις
- Δείκτες σε Δυναμική μνήμη (Dynamic memory)
- Far, Near and Huge Pointers
- Προσαρμογή τύπου δεικτών (Pointer Type Casting)
Δυναμική Ανάθεση Μνήμης
- Malloc(), Calloc(), Realloc(), Free()
- Farmalloc(), Farcalloc()
Εννοιές Διαχείρισης Αρχείων
- Εννοιά του τύπου δεδομένων FILE
- Inode, FILE συνδυασμός (structure)
- Δείκτης αρχείου (File pointer)
- Ρουτίνες χειρισμού χαρακτήρων
- Μορφοποιημένες Ρουτίνες Δεδομένων
- Ρουτίνες αυθόρμητων δεδομένων (Raw data Routines)
- Τυχαία Πρόσβαση σε FILE
Συμπτώματα Γραμμής Εντολών (Command line Arguments)
- Argc, argv
- Μεταβλητά εισόδου στο main
Συμπιεζωτής (Compiler) Σε Πρακτική Εφαρμογή
- Διευθύνσεις προεπεξεργαστή (Preprocessor Directives)
- Συμπιεζωτής, Μεταφραστής (Assembler), Διασύνδεση (Linker)
- Ημιουργός (Conditional Compilation)
- Συμπίεζη αρχείων κώδικα (Multiple File Compilation)
- Τεχνικές Βελτιστοποίησης Κώδικα
- Volatile, #pragma
Δομές Δεδομένων
- Γραμμικές & μη-γραμμικές (Linear & non-linear)
- Ομογενείς & μη-ομογενείς (Homogeneous & non-homogeneous)
- Στατικές & δυναμικές (Static & Dynamic)
- Μόνο, Διπλά & Κυκλικά Συνδεδεμένες Λίστες (Single, Double & Circular Linked Lists)
- Στοίβα (Stacks) & Ουρές (Queues)
- Δυαδικά Δέντρα (Binary Trees)
Μεθόδοι Ταξινόμησης και Αναζήτησης
- Εισάγωγη, Επιλογή, Bubble, Merge, Quick, Heap
Εννοίες και Πρακτική Διδασκαλία στην Ανάληψη
- Εργαλεία Ανάπτυξης και Περιβάλλον (Development Tools and Environment)
- Εφαρμογή Make
- Βιομηχανικά πρότυπα κώδικα (Industry Coding Standards)
- Μορφή Αρχείου Αντικειμένου / Εκτελέσιμου (Object / Executable File Format)
- Διαθετητής λάθων (Debugger)
Σχόλια (5)
Απαντά σε όλες τις ερωτήσεις μου πολύ καλά εξηγημένα.
Khaled Almarzooqi - Beamtrail
Κομμάτι - Circuits and Electronics Fundamentals
Μηχανική Μετάφραση
Ο Σεάν ήταν ενθουσιώτης ομιλητής και τα πρακτικά ασκήματα ήταν πολύ ενδιαφέροντα. Μπορώ να δω πόσο θα είναι πραγματικά εφαρμόσιμα.
Temira Koenig - Yeshiva University
Κομμάτι - Raspberry Pi for Beginners
Μηχανική Μετάφραση
Ωστόσο ότι ο εκπαιδευτής προσαρμόζεται στις ανάγκες μας
Eduardo Fontecha - ORMAZABAL PROTECTION & AUTOMATION S.L.U.
Κομμάτι - The Yocto Project - An Overview - hands-on
Μηχανική Μετάφραση
Ο εκπαιδευτής ήταν πραγματικά ευγενικός και γνώστης, κάνοντας το παραπάνω μίλι για να εξηγήσει πράγματα που δεν ήξερα
Felix - Microchip Technology Inc
Κομμάτι - Embedded C Application Design Principles for Automotive Professionals
Μηχανική Μετάφραση
Το κερδίσιμο 用的知识和澄清一些我之前不确定的事情。 (注:这里出现了一部分中文,应该是翻译过程中的错误。正确的希腊语翻译应该为:“Το κερδίσιμο χρήσιμης γνώσης και η εξηγήση μερικών πραγμάτων που δεν ήταν σίγουροι προηγουμένως.”) 正确的翻译应为: Το κερδίσιμο χρήσιμης γνώσης και η εξηγήση μερικών πραγμάτων που δεν ήταν σίγουροι προηγουμένως.
Kenneth Mahoney - University of Glasgow
Κομμάτι - Arduino: Programming a Microcontroller for Beginners
Μηχανική Μετάφραση
