Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

  • Αντικειμενοφυλακή ANSI
  • Βασικά στοιχεία της C
  • Τύποι δεδομένων και σταθερές
  • Απλή & Μορφοποιημένη είσοδος/έξοδος (I/O)
  • Χρήση μνήμης
  • Τελεστές & Εκφράσεις
  • Έλεγχος ροής
  • Κύκλοι (Loops)

Συναρτήσεις

  • Ρόλος των συναρτήσεων
  • Μετάδοση με αξία / παραπομπή (pass by value / reference)
  • Επιστροφή αξιών από συναρτήσεις
  • Αναδρομικές συναρτήσεις (Recursive Functions)
  • Συναρτήσεις επιστροφής κλήσης (Call Back Functions)
  • Επιπτώσεις στο στίβο (Stack)
  • Βιβλιοθηκές Συναρτήσεων και χρήστη-διαμορφωμένες συναρτήσεις
  • Μετάδοση μεταβλητού αριθμού όρων (arguments)

Πίνακες

  • Ορισμός, εκκίνηση και χρήση πινάκων
  • Βαθύτεροι πίνακες (Multi Dimensional Arrays)
  • Πίνακες χαρακτήρων και συμβόλο-σειρες
  • Πίνακες και δείκτες (Pointers)
  • Μετάδοση πινάκων σε συναρτήσεις
  • Χειρισμός συμβόλο-σειρών με και χωρίς βιβλιοθηκές (libraries)

Κλάσεις Αποθήκευσης

  • Πεδία και χρόνος ζωής
  • Αυτόματες, Στατικές, Εξωτερικές, Αποθηκευτές (Automatic, Static, External, Register)
  • Μνήμη (CPU / RAM)

Δομές και Ένωσεις

  • Σκοπός των δομών
  • Δήλωση, εκκίνηση
  • Πρόσβαση όπως αντικείμενα (objects)
  • Εμφυτευμένες δομές (Nested Structures)
  • Πίνακες δομών
  • Μετάδοση δομών μέσω συναρτήσεων
  • Χορήγηση μνήμης και κενά (holes)
  • Σύγκριση δομών
  • Ταξινόμηση πλήθους συμβίτων (bit operation)
  • Typedef για μεταφορά (portability)
  • Ένωσεις (Unions)
  • Επαλληλόκληση μελών

Τύποι δεδομένων Αρίθμησης (Enumerated)

  • Enum, Ευρετήρια (Indexing), enum Vs #define

Ταξινόμηση Bit

  • AND ( & ), OR ( | ), XOR ( ^ )
  • Compliment ( ~ )
  • Αριστερή-Μετακίνηση ( << ), Δεξιά Μετακίνηση ( >> )
  • Masking, Setting, Clearing και Testing των Bit / Bits

Δείκτες

  • Σκοπός των δεικτών (pointers)
  • Ορισμός δεικτών
  • Τα ενεργειακά & και * τελεστές
  • Αποδόθηκε αξία (Pointer Assignment)
  • Πραξικόπημα δεικτών (Pointer Arithmetic)
  • Επίπεδα πολλαπλής έμμεσης απέυθυνσης (Multiple indirections)
  • Προηγμένα τύποι δεικτών
  • Generic και Null Pointer
  • Συναρτήσεις Δεικτών (Function Pointers)
  • Δείκτες σε Πίνακες και Συμβόλο-σειρές
  • Πίνακες δεικτών (Array of Pointers)
  • Δείκτες σε Δομές και Ένωσεις
  • Δείκτες σε Δυναμική μνήμη (Dynamic memory)
  • Far, Near and Huge Pointers
  • Προσαρμογή τύπου δεικτών (Pointer Type Casting)

Δυναμική Ανάθεση Μνήμης

  • Malloc(), Calloc(), Realloc(), Free()
  • Farmalloc(), Farcalloc()

Εννοιές Διαχείρισης Αρχείων

  • Εννοιά του τύπου δεδομένων FILE
  • Inode, FILE συνδυασμός (structure)
  • Δείκτης αρχείου (File pointer)
  • Ρουτίνες χειρισμού χαρακτήρων
  • Μορφοποιημένες Ρουτίνες Δεδομένων
  • Ρουτίνες αυθόρμητων δεδομένων (Raw data Routines)
  • Τυχαία Πρόσβαση σε FILE

Συμπτώματα Γραμμής Εντολών (Command line Arguments)

  • Argc, argv
  • Μεταβλητά εισόδου στο main

Συμπιεζωτής (Compiler) Σε Πρακτική Εφαρμογή

  • Διευθύνσεις προεπεξεργαστή (Preprocessor Directives)
  • Συμπιεζωτής, Μεταφραστής (Assembler), Διασύνδεση (Linker)
  • Ημιουργός (Conditional Compilation)
  • Συμπίεζη αρχείων κώδικα (Multiple File Compilation)
  • Τεχνικές Βελτιστοποίησης Κώδικα
  • Volatile, #pragma

Δομές Δεδομένων

  • Γραμμικές & μη-γραμμικές (Linear & non-linear)
  • Ομογενείς & μη-ομογενείς (Homogeneous & non-homogeneous)
  • Στατικές & δυναμικές (Static & Dynamic)
  • Μόνο, Διπλά & Κυκλικά Συνδεδεμένες Λίστες (Single, Double & Circular Linked Lists)
  • Στοίβα (Stacks) & Ουρές (Queues)
  • Δυαδικά Δέντρα (Binary Trees)

Μεθόδοι Ταξινόμησης και Αναζήτησης

  • Εισάγωγη, Επιλογή, Bubble, Merge, Quick, Heap

Εννοίες και Πρακτική Διδασκαλία στην Ανάληψη

  • Εργαλεία Ανάπτυξης και Περιβάλλον (Development Tools and Environment)
  • Εφαρμογή Make
  • Βιομηχανικά πρότυπα κώδικα (Industry Coding Standards)
  • Μορφή Αρχείου Αντικειμένου / Εκτελέσιμου (Object / Executable File Format)
  • Διαθετητής λάθων (Debugger)
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες