Course Outline

ΗΜΕΡΑ 1

Εισαγωγή

Συνεδρία 1 – Εισαγωγή στο ABMS

  • Βιομηχανική Μοντελοποίηση και Προσομοίωση
  • Τι είναι μοντέλο, επίπεδο αφαίρεσης
  • Πλεονεκτήματα της δημιουργίας εκτελέσιμου μοντέλου
  • Οφέλη από την προσομοίωση συστήματος

Συνεδρία 2 – Πράκτορες

  • Τι είναι οι Πράκτορες
  • Πώς να αναγνωρίσετε τους πράκτορες
  • Πώς να μοντελοποιήσετε τους πράκτορες
  • Επιλογή επιλογής πράκτορα και απόφαση επιπέδου αφαίρεσης
  • Εγκατάσταση περιβάλλοντος repast

Ε & Α

ΗΜΕΡΑ 2

Ανανέωση της Ημέρας 1

Συνεδρία 3 – Βασικό υπόβαθρο

  • Τι είναι το λογότυπο, OO, Java
  • Αντικειμενοστρεφείς Έννοιες
  • έννοιες κληρονομικότητας
  • Οι πράκτορες ως αντικείμενα
  • Ανάκληση LOGO

Συνεδρία 4 – Repast/περιβάλλον relogo

  • Το βασικό πρόγραμμα relogo
  • Το περιβάλλον reLogo
  • Ενσωματωμένες κατηγορίες relogo

Ε & Α

ΗΜΕΡΑ 3

Ανανέωση της ημέρας 2

Συνεδρία 5 – Οι Υπόδειγμα GoΚανόνες

  • Παραδείγματα φυσικών και μαθηματικών κανόνων για μοντελοποίηση
  • Θέση, ταχύτητα και επιτάχυνση
  • Κανόνας δεύτερου νόμου του Νεύτωνα
  • Χημικές και Φυσικές αλλαγές

Συνεδρία 6 – Ανάπτυξη του μοντέλου

  • Χελώνα Groovy/Τάξη
  • Μέθοδος βήματος χελώνας
  • Ενημερωμένη έκδοση κώδικα Groovy
  • Πίνακας χρήστη
  • Τι είναι οι σύνδεσμοι relogo
  • σύνδεσμος αυλάκωση

Ε & Α

ΗΜΕΡΑ 4

Ανανέωση της Ημέρας 3

Συνεδρία 7 – Προσομοίωση του μοντέλου

  • Γενικές έννοιες προσομοίωσης
  • Ελέγξτε την προσομοίωση μέσω παραμέτρων
  • Δημιουργία σεναρίων και τι εάν καταστάσεις
  • Συλλογή του αποτελέσματος της προσομοίωσης
  • Μια μελέτη περίπτωσης

Συνεδρία 8 – Συντήρηση μοντέλων

  • κληρονομώντας ένα υπάρχον μοντέλο
  • μικρές αλλαγές στα μοντέλα
  • δημιουργώντας ένα πραγματικό παράδειγμα ABMS

Ε & Α

 28 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (1)

Upcoming Courses