Course Outline

ΗΜΕΡΑ 1

Εισαγωγή

Συνεδρία 1 – Εισαγωγή στο ABMS

    Βιομηχανική Μοντελοποίηση και Προσομοίωση Τι είναι ένα μοντέλο, επίπεδο αφαίρεσης Πλεονεκτήματα δημιουργίας εκτελέσιμου μοντέλου Πλεονεκτήματα προσομοίωσης συστήματος

Συνεδρία 2 – Πράκτορες

    Τι είναι οι πράκτορες Πώς να προσδιορίσετε τους πράκτορες Πώς να μοντελοποιήσετε πράκτορες Επιλογή επιλογής πράκτορα και απόφαση επιπέδου αφαίρεσης Εγκατάσταση περιβάλλοντος ανανέωσης

Ε & Α

ΗΜΕΡΑ 2

Ανανέωση της Ημέρας 1

Συνεδρία 3 – Βασικό υπόβαθρο

    Τι είναι το logo, OO, Java Αντικειμενοστρεφείς έννοιες έννοιες κληρονομικότητας Πράκτορες ως αντικείμενα που ανακαλούν LOGO

Συνεδρία 4 – Repast/περιβάλλον relogo

    Το βασικό πρόγραμμα relogo Το περιβάλλον reLogo Ενσωματωμένες κατηγορίες relogo

Ε & Α

ΗΜΕΡΑ 3

Ανανέωση της ημέρας 2

Συνεδρία 5 – Οι Υπόδειγμα GoΚανόνες

    Παραδείγματα φυσικών και μαθηματικών κανόνων για μοντελοποίηση Θέση, ταχύτητα και επιτάχυνση Κανόνας δεύτερου νόμου του Νεύτωνα Χημικές και φυσικές αλλαγές

Συνεδρία 6 – Ανάπτυξη του μοντέλου

    Χελώνα Groovy/Τάξη Μέθοδος βήματος χελώνας Ενημερωμένη έκδοση κώδικα Groovy Πίνακας χρηστών Τι είναι οι σύνδεσμοι relogo σύνδεσμος groovy

Ε & Α

ΗΜΕΡΑ 4

Ανανέωση της Ημέρας 3

Συνεδρία 7 – Προσομοίωση του μοντέλου

    Γενικές έννοιες προσομοίωσης Έλεγχος της προσομοίωσης μέσω παραμέτρων Δημιουργία σεναρίων και τι εάν καταστάσεις Συλλογή του αποτελέσματος της προσομοίωσης Μια μελέτη περίπτωσης

Συνεδρία 8 – Συντήρηση μοντέλων

    κληρονομώντας ένα υπάρχον μοντέλο μικρές αλλαγές σε μοντέλα δημιουργώντας ένα πραγματικό παράδειγμα ABMS

Ε & Α

 28 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (1)

Related Categories