
Διαδικτυακά ή επιτόπου, εκπαιδευτικά μαθήματα ζωντανής επικοινωνίας υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών καταδεικνύουν μέσω διαδραστικής συζήτησης και περιπτωσιολογικών μελετών πώς να βελτιώσετε τις επικοινωνιακές του δεξιότητες και κατά συνέπεια την ικανότητά του να συνεργάζεται με άλλους. Η εκπαίδευση επικοινωνίας είναι διαθέσιμη ως "online live training" ή "onsite live training". Η διαδικτυακή ζωντανή εκπαίδευση (γνωστή και ως "απομακρυσμένη ζωντανή εκπαίδευση") πραγματοποιείται μέσω μιας διαδραστικής, απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας . Η ζωντανή εκπαίδευση επιτόπου μπορεί να πραγματοποιηθεί τοπικά στις εγκαταστάσεις των πελατών στο Ελλάδα ή στα εταιρικά εκπαιδευτικά κέντρα NobleProg στο Ελλάδα. NobleProg -- Ο τοπικός σας πάροχος εκπαίδευσης
Machine Translated
Testimonials
Καλά τρέξιμο, σωστά προγραμματισμένο
Kamil - Magdalena Krakowiak, AXA XL
Course: Business Communication Skills
Machine Translated
Όλη η αλληλεπίδραση μεταξύ της Elodie και εμάς. Goο λόγος θεωρία/πρακτική.
Hayere Nathalie - Louise England, Axway
Course: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Η Elodie είναι πραγματικά ζωηρή και ενεργητική. Γνωρίζει καλά το θέμα της και απασχολεί όλους κατά τη διάρκεια της συνεδρίας.
Victor - Louise England, Axway
Course: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Εξαιρετικός προπονητής, με την ομιλία απόλυτα προσαρμοσμένη στο κοινό. Πολύ περιεχόμενο.
Carole - Louise England, Axway
Course: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Communication Subcategories
Communication Course Outlines
- Μάθετε πώς να διευκολύνετε αποτελεσματικά τις διαδικτυακές συναντήσεις για απομακρυσμένους συμμετέχοντες. Δημιουργήστε ένα ασφαλές και ελκυστικό εικονικό περιβάλλον για συνέδρια Ιστού, ρυθμίζοντας τον σωστό τόνο και νοοτροπία. Διαχειριστείτε τις διαδικτυακές συναντήσεις πιο αποτελεσματικά επιλέγοντας την κατάλληλη πλατφόρμα και βολεύεστε με την τεχνολογία. Διατηρήστε τη συμμετοχή των συμμετεχόντων ενθαρρύνοντας τις διαδικτυακές συνομιλίες. Δημιουργήστε βαθύτερες σχέσεις με τους συμμετέχοντες και άλλους επαγγελματίες για να μάθετε συλλογικά και να αποκτήσετε πολύτιμες γνώσεις.
- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση. Πολλές ασκήσεις και εξάσκηση. Πρακτική εφαρμογή σε περιβάλλον ζωντανού εργαστηρίου.
- Για να ζητήσετε μια εξατομικευμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε.
- Μάθετε εργαλεία και τακτική για να επεκτείνετε γρήγορα το αγγλικό λεξιλόγιό τους στο χώρο εργασίας.
- Η εστίαση σε μόνο τα σχετικά μέρη της αγγλικής γλώσσας πρέπει να είναι πιο αποτελεσματική στην εργασία.
- Αποκτήστε εμπιστοσύνη στην ικανότητά τους να επικοινωνούν με την εξουσία μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και σε συναντήσεις.
- Πρακτικές τεχνικές για να επηρεάσουν και να πείσουν τους πελάτες, τους διευθυντές και τους συμμαθητές τους.
- Εφαρμόστε μια συστηματική προσέγγιση για να συνεχιστεί η βελτίωση των Business γνώσεις της αγγλικής γλώσσας μετά την προπόνηση.
- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και πρακτική.
- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
- Εκτιμούν την ανάγκη να διαχειρίζονται τη δική τους συμπεριφορά προτού μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων Κατανόηση των δυνατών και αδυναμιών των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας Διαχείριση των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών και των ενδιαφερομένων
- Διευκολυνόμενες Συζητήσεις Παρουσιάσεις Διαφανειών Ασκήσεις και Μελέτες Περιπτώσεων
- Οι συνάδελφοί τους
- Τα αφεντικά τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι
- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων
- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
- Εξηγήστε πώς να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο γραφείο
Skills acquired during the course:
Building an effective style of communication with others
Practical diagnosis of communication barriers and techniques of active prevention of their occurrence
Building supportive relationships within the team
Effective teamwork
Awareness of mutual influence in team-individual and individual-team relations
Ability to use various conflict management techniques
Changing own attitudes and modeling constructive behavior (e.g. assertive attitude)
- Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από την επιρροή και την αποφυγή συγκρούσεων με:
- Οι συνάδελφοί τους
- Τα αφεντικά τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι
- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
- Τους εαυτούς τους
- Οι συνεργάτες τους (ομότιμοι)
- Τα αφεντικά τους
- Τα μέλη της ομάδας τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι
- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Εκτιμήστε τον τρόπο διαχείρισης, κινητοποίησης και ανάπτυξης των μελών της ομάδας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
- Εξηγήστε πώς να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο γραφείο
-
Αναγνωρίστε και αντιμετωπίστε κοινά προβλήματα στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν και ανταποκρίνονται στους άλλους στην εργασία.
Βελτίωση της αποτελεσματικότητας με την οποία η εργασία πραγματοποιείται ως ομάδα.
Κατανοήστε το άτομο καθώς και τις συλλογικές ανάγκες μιας ομάδας για να διαχειριστεί καλύτερα και να κατευθύνει τις προσπάθειές τους.
Κατανοήστε τη σημασία και τη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης ως δείκτη και καθοδήγηση για τη βελτίωση των ανθρώπινων σχέσεων στην εργασία.
-
Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
Πολλές ασκήσεις και πρακτικές.
Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
-
Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
- Παρακολουθούν πάρα πολλές συναντήσεις
- Ο χρόνος τους κλέβεται από άλλους ανθρώπους
- Δεν μπορούν να φτάσουν στο τέλος της δουλειάς τους λόγω έλλειψης προγραμματισμού, πρόβλεψης ή ιεράρχησης
- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων
- Εκτιμούν την ανάγκη να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις συναντήσεις - σεβόμενη τις χρονολογικές πιέσεις εκείνων που προσκαλούν στις συναντήσεις
- Ακολουθήστε τις τυπικές διαδικασίες για την κλήση, τη διαχείριση και την προετοιμασία των αποτελεσμάτων των συναντήσεων
- Εκτιμήστε ευρύτερα ορισμένους από τους τρόπους διαχείρισης του εαυτού και του χρόνου τους πιο αποτελεσματικά: να δουλέψετε πιο έξυπνα και όχι σκληρότερα ...
Last Updated: