Ευχαριστούμε που στάλθηκε η αποσαφήνισή σας! Ένα μέλος της ομάδου μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Ευχαριστούμε για την εκδήλωση κράτησης! Ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή στο Unreal Engine
- Περίληψη των λειτουργιών και δυνατοτήτων του Unreal Engine
- Κατανόηση του ρευματικού περιβάλλοντος αποδότησης σε πραγματικό χρόνο
- Οι βασικές διαφορές μεταξύ των ρευμάτων 3ds Max και Unreal Engine
Εισαγωγή Απόδοσης από το 3ds Max
- Έξοδος 3D μοντέλων, κινήσεων και προϊόντων από το 3ds Max
- Εισαγωγή προϊόντων στο Unreal Engine
- Βελτιστοποίηση των ρυθμίσεων και των διαμόρφωσης προϊόντων για το Unreal Engine
Υλικά και Τέξτουρ στο Unreal Engine
- Εισαγωγή στην επεξεργαστήριο υλικών του Unreal Engine
- Δημιουργία και προσαρμογή υλικών και τέξτουρ
- Εφαρμογή σκεπασμάτων και ειδικών εφε克τών για πιθανότητα αποδότησης
Φωτισμός και Αποδότηση στο Unreal Engine
- Διαθέτει δυναμικό φωτισμό και παγκόσμια απόδοση
- Ρύθμιση των ρυθμίσεων φωτισμού για διάφορους σενάρια
- Βελτιστοποίηση των ρυθμίσεων αποδότησης για παγκόσμια εξέλιξη σε πραγματικό χρόνο
Οπτική Κωδικοποίηση Blueprint
- Περίληψη της οπτικής κωδικοποίησης Blueprint στο Unreal Engine
- Δημιουργία διαδραστικών επιδράσεων και μηχανισμών παιχνιδιού
- Εφαρμογή χρήσης του χρήστη και ελέγχων
Τεχνικές Βελτιστοποίησης
- Βελτιστοποίηση προϊόντων για απόδοτη εξέλιξη σε πραγματικό χρόνο
- Παράθυρα ροής τακτικών επιπέδων (LOD) για αποδοτική διαχείριση σκηνών
- Προφίλ και τεχνικές βελτιστοποίησης απόδοσης
Εγγραφή πραγματικών έργων και Μελέτη Περιπτώσεων
- Έρευνα για πραγματικά εργαστήρια και παραδείγματα
- Ανάλυση βέλτιστων πρακτικών και τεχνικών βελτιστοποίησης χρησιμοποιημένων σε επαγγελματικά έργα
- Συνεργατικά άσκημα και έργα για την προσφυγή μαθήσης
Επίλογος και Επόμενα Βήματα
Απαιτήσεις
- Εξοικείωση με το Autodesk 3ds Max για 3D μοντελοποίηση, κίνηση και απόδοση
- Βασική κατανόηση των εννοιών πραγματικού χρόνου απόδοσης
- Γνώρισμα με κοινές τύπων αρχείων για 3D πόρους (για παράδειγμα, FBX, OBJ)
Ακροατήριο
- 3D καλλιτέχνες
- Προγραμματιστές παιχνιδιών
- Αρχιτεκτονικοί εικονοποιητές
- Δημιουργοί περιεχομένων VR/AR
21 Ώρες