Course Outline
Εισαγωγή στον κινητήρα Unreal
- Επισκόπηση των Unreal χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων του κινητήρα
- Κατανόηση της ροής εργασιών απόδοσης σε πραγματικό χρόνο
- Βασικές διαφορές μεταξύ των ροών εργασίας του 3ds Max και του κινητήρα Unreal
Εισαγωγή στοιχείων από το 3ds Max
- Εξαγωγή τρισδιάστατων μοντέλων, κινούμενων εικόνων και στοιχείων από το 3ds Max
- Εισαγωγή στοιχείων ενεργητικού στον κινητήρα Unreal
- Βελτιστοποίηση ρυθμίσεων και διαμορφώσεων στοιχείων για τον κινητήρα Unreal
Υλικά και υφές στον κινητήρα Unreal
- Εισαγωγή στον επεξεργαστή υλικού Unreal Engine
- Δημιουργία και προσαρμογή υλικών και υφών
- Εφαρμογή σκίαστρων και ειδικών εφέ για ρεαλιστική απόδοση
Φωτισμός και απόδοση σε κινητήρα Unreal
- Ρύθμιση δυναμικού φωτισμού και καθολικού φωτισμού
- Προσαρμογή ρυθμίσεων φωτισμού για διαφορετικά σενάρια
- Βελτιστοποίηση ρυθμίσεων απόδοσης για απόδοση σε πραγματικό χρόνο
Blueprint Visual Scripting
- Επισκόπηση της οπτικής δέσμης ενεργειών Blueprint στο Unreal Engine
- Δημιουργία διαδραστικών συμπεριφορών και μηχανισμών παιχνιδιού
- Εφαρμογή αλληλεπιδράσεων και ελέγχων χρηστών
Τεχνικές Βελτιστοποίησης
- Βελτιστοποίηση στοιχείων ενεργητικού για απόδοση σε πραγματικό χρόνο
- Επίπεδη ροή και τεχνικές LOD για αποτελεσματική διαχείριση σκηνής
- Στρατηγικές δημιουργίας προφίλ απόδοσης και βελτιστοποίησης
Έργα πραγματικού κόσμου και μελέτες περιπτώσεων
- Εξερευνώντας έργα και παραδείγματα πραγματικού κόσμου
- Ανάλυση βέλτιστων πρακτικών και τεχνικών βελτιστοποίησης που χρησιμοποιούνται σε επαγγελματικά έργα
- Πρακτικές ασκήσεις και έργα για την ενίσχυση της μάθησης
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Γνώση στο Autodesk 3ds Max για τρισδιάστατη μοντελοποίηση, κινούμενα σχέδια και απόδοση
- Βασική κατανόηση των εννοιών απόδοσης σε πραγματικό χρόνο
- Εξοικείωση με κοινές μορφές αρχείων για τρισδιάστατα στοιχεία (π.χ. FBX, OBJ)
Ακροατήριο
- 3D καλλιτέχνες
- Προγραμματιστές παιχνιδιών
- Αρχιτεκτονικοί οπτικοποιητές
- Δημιουργοί περιεχομένου VR/AR
Testimonials (2)
Όλα έγιναν με έναν απόλυτα προσαρμοσμένο ρυθμό με κατανοητό και προσιτό τρόπο, επιτρέποντας την αποτελεσματική μάθηση και την επέκταση των ικανοτήτων κάποιου. Ο εκπαιδευτής είναι ένα καταρτισμένο άτομο που μπορεί να εξηγήσει πολλά θέματα προκειμένου να βελτιώσει τα έργα που ολοκληρώθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Χρησιμοποιώντας απλά παραδείγματα, δείχνει και αναλύει σημαντικές πτυχές που απαιτούνται για τη δημιουργία πιο προηγμένων μοντέλων. Θεωρώ ότι η εκπαίδευση είναι πολύ επιτυχημένη.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Course - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Μου αρέσουν πολύ οι ασκήσεις
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Course - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated