Course Outline
Εισαγωγή στον Unreal Κινητήρας 5 (UE5)
Ρύθμιση και εγκατάσταση του UE5
Ρύθμιση του Περιβάλλοντος και του Έργου Dev
Υλικά και Αγορά UE5
UE5 Lighting Basics και Lumen Lighting Engine
Εικονική Γεωμετρία Nanite
Χρήση UE5 Ενσωματωμένο με Quixel Bridge και Megascans
Χτίζοντας έναν εικονικό κόσμο
Σχεδιασμός οπτικών και γραφικών
Απόδοση
Δημιουργία οπτικών εφέ
Programming και Blueprint Visual Scripting
Κίνηση χαρακτήρων και Animation
UE5 Metahumans Animation
Εργασία με ήχο και πολυμέσα
Δημιουργία αγωγού παραγωγής
Βελτιστοποίηση και δοκιμή
Συσκευασία
Έκδοση και κοινή χρήση έργων
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασικές γνώσεις ανάπτυξης παιχνιδιών
Ακροατήριο
- Προγραμματιστές παιχνιδιών
- Σχεδιαστές παιχνιδιών
- Εμψυχωτές
Testimonials (2)
Όλα έγιναν με έναν απόλυτα προσαρμοσμένο ρυθμό με κατανοητό και προσιτό τρόπο, επιτρέποντας την αποτελεσματική μάθηση και την επέκταση των ικανοτήτων κάποιου. Ο εκπαιδευτής είναι ένα καταρτισμένο άτομο που μπορεί να εξηγήσει πολλά θέματα προκειμένου να βελτιώσει τα έργα που ολοκληρώθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Χρησιμοποιώντας απλά παραδείγματα, δείχνει και αναλύει σημαντικές πτυχές που απαιτούνται για τη δημιουργία πιο προηγμένων μοντέλων. Θεωρώ ότι η εκπαίδευση είναι πολύ επιτυχημένη.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Course - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Μου αρέσουν πολύ οι ασκήσεις
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Course - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated