Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

  • Περίληψη των λειτουριών και εφαρμογών της C

Προετοιμασία του Περιβάλλοντος Ανάπτυξης

  • Επιλογή ενός IDE
  • Ρύθμιση του κομπιλέρ

Γραφή Ενός Δειγματικού Προγράμματος

  • Ορισμός του προβλήματος
  • Προγραμματισμός σύμφωνα με τα απαιτήματα

Ορισμός Του Ορίζοντα της Διάθεσης και Λειτουργιών

  • Κατανόηση του ορίζοντα, της ορατότητας και της διάρκειας
  • Εργασία με τα είδη αποθήκευσης: auto, extern, register, static

Διαχείριση Δεδομένων σε Πρόγραμμα C

  • Πέρα από τους πρώτους τύπους δεδομένων
  • Εργασία με πιο προηγμένους τύπους δεδομένων: structures, linked lists, κλπ.
  • Αποθήκευση διαφορετικών τύπων δεδομένων σε το ίδιο μνημόνιο

Τροποποίηση Των Ιδιοτήτων Μιας Μεταβλητής

  • Πέρα από τους τροποποιητές τύπων δεδομένων
  • Εργασία με προσαρμογές τύπων: constant, volatile, κλπ.

Διαχείριση Των Bits στη C

  • Εργασία με δεδομένα μικρότερα από το byte
  • Εργασία με τους χωρίους κώδικα για τη διαχείριση bits

Έλεγχος Του Ρυθμού Εκτέλεσης Του Προγράμματός σας

  • Πέρα από την ρύθμιση
  • Χρήση του κώδικα goto

Ανάγνωση και Σύνταξη Δεδομένων

  • Επανάληψη των συναρτήσεων εισόδου/έξοδου
  • Βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της έξοδου

Ανάπτυξη Διαπλατφόρμων Κώδικα

  • Κατανόηση των κομπιλείται διευθύνσεων
  • Προγραμματισμός κώδικα υπό όρους

Βελτίωση Της Απόδοσης Προγράμματος

  • Μακροχειρισμοί και συναρτήσεις
  • Ορισμός μακροχειρισμών για την εκτέλεση κώδικα

Δυναμική Αποθήκευση Μνήμης

  • Προβάδισμα των δείκτων: ταχύτητα εκτέλεσης
  • Δείκτες συναρτήσεων
  • Πρόσβαση και διαχείριση της μνήμης και του address

Αποσφάλιση Ενός Προγράμματος C

  • Προηγμένες τεχνικές για τον ελέγχο, την ανίχνευση και τη διόρθωση σφαλμάτων
  • Εργασία με gdb (Gnu Debugger)

Δημιουργία Στατικής Βιβλιοθήκης

  • Το πώς συνδέεται μια στατική βιβλιοθήκη σε εκτελέσιμο αρχείο
  • Δημιουργία στατικής βιβλιοθήκης

Δημιουργία Κοινότητων Βιβλιοθήκης

  • Στατικές βιβλιοθήκες απέναντι σε κοινότητες (δυναμικές) βιβλιοθήκες
  • Το πώς συνδέεται μια κοινότητα και φορτώνεται στη μνήμη κατά τη διάρκεια εκτέλεσης
  • Δημιουργία κοινότητας βιβλιοθήκης

Αφαίρεση Δεδομένων σε Πρόγραμμα

  • Επισκόπηση της διεπαφής, της περιγραφής και της υλοποίησης
  • Δημιουργία οριζόντων δεδομένων
  • Εξέταση της παλινδρόμησης ενός ορίζοντα δεδομένων

Αναζήτηση και Ταξινόμηση Δεδομένων

  • Αναζήτηση πίνακων χρησιμοποιώντας γραμμική αναζήτηση, δυαδική αναζήτηση, κλπ.
  • Ταξινόμηση πίνακων χρησιμοποιώντας επιλογή ταξινόμησης, εισαγωγή ταξινόμησης, αέριος βουβά

Διαχείριση Προϊόντων και Σήματα

  • Κατανόηση των προϊόντων, σοκέτ και σήματων
  • Εφαρμογή IPC χρησιμοποιώντας κοινά αρχεία, κοινή μνήμη, pipes, message queues, sockets, semaphores, κλπ.

Εκτέλεση Του Προγράμματός σας Σε Συνδυασμό

  • Εκτέλεση διαφορετικών μερών ενός προγράμματος συνχρόνως χρησιμοποιώντας multithreading
  • Γραφή μίας θρέαδ

Προηγμένη Δικτυακή Προγραμματισμός

  • Επανάληψη των TCP, UDP, IP και άλλων κυρίαρχων πρωτοκόλλων
  • Υπηρεσία σε πολλά ports, επιβίωση από άφνιες διακοπές δικτύου, κλπ.
  • Γραφή δυναμικών socket APIs

Προς τη Υψηλή Ποιότητα Κώδικα

  • Συνεργασία με κώδικα και παράλληλος προγραμματισμός
  • Η σημασία του iterativήs προγραμματισμού (refactoring)

Συνοπτική Περίληψη και Συμπέρασμα

Απαιτήσεις

  • Εμπειρία προγραμματισμού στη C

Συμμετέχοντες

  • Προγραμματιστές
  • Αναπτυξείς
 28 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (2)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες