Course Outline

Εισαγωγή στην ανάλυση δεδομένων για Marketing

Η σημασία της ανάλυσης δεδομένων στις Marketing Στρατηγικές

Εγκατάσταση και διαμόρφωση εργαλείων για δεδομένα Marketing

    Tableau Google Analytics Zarget Instapage Autopilot Radius TapClicks

Χρήση του Tableau για προβολή και κατανόηση δεδομένων για μάρκετινγκ

    Social Analytics Web Analytics Δεδομένα πελατών

Μέτρηση του αντίκτυπου των Marketing καμπανιών σας με το Google Analytics

Σχεδιασμός και υλοποίηση Marketing Δοκιμές στρατηγικής με χρήση του Zarget

Βελτιστοποίηση των Marketing δαπανών σας και τακτικές για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιώντας το Instapage

Τμηματοποίηση του Marketing κοινού σας με χρήση αυτόματου πιλότου

Βελτίωση των ποσοστών απόκρισης μέσω προγνωστικής μοντελοποίησης με ακτίνα

Εφαρμογή της αφήγησης δεδομένων με χρήση TapClicks

Περίληψη και Συμπέρασμα

Requirements

  • Δεν απαιτείται εμπειρία προγραμματισμού
  • Προηγμένη γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών
 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (5)

Related Courses

QGIS for Geographic Information System

21 Hours

Fluentd for Log Data Unification

14 Hours

Related Categories