Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή στο Domain-Driven Design

  • Αρχές και κίνητρα πίσω από το DDD
  • Ομοιόδοξη γλώσσα και συνεργασία με εμπειρογνώμονες πεδίου
  • Διάκριση των πυρήνειων, υποστηρικτικών και γενικών επιδόματων

Στρατηγική Σχεδίαση και Οριακά Περιβάλλοντα

  • Ορισμός οριακών περιβάλλοντων και των ευθυνών τους
  • Χάρτης περιβάλλοντος και μοτίβα ενσωμάτωσης
  • Διαχείριση ομάδων, οργανικών ορίων και διαθέσιμων δεδομένων

Τακτικά Μοτίβα — Συστατικά Μέλη του Μοντέλου Πεδίου

  • Οντότητες και διαχείριση ταυτότητας
  • Τιμητικά αντικείμενα και άμεταβλήτητοτητα
  • Συστάδες και τακτικά όρια

Υπηρεσίες Πεδίου, Αποθετήρια και Εργαστήρια

  • Όταν να χρησιμοποιούνται υπηρεσίες πεδίου αντί για εφαρμογές
  • Παραδείγματα Αποθετήρια και υποστηρικτικά παράγοντες
  • Παραδείγματα Εργαστήριων για σύνθετη δημιουργία αντικειμένων

Μοντελοποίηση Σύνθετης Κυβέρνησης και Εξ αρχής

  • Σχεδιασμός εξ αρχής και εφαρμογή υπολογιστικών κανόνων
  • Συνδυασμένη μοντελοποίηση και περιστασιακά πεδία
  • Υπολογιστικές μοντέλα: τελική συνταγματικότητα και αρχές

Ενσωμάτωση DDD με Σχεδίαση και Τεχνικές Πρακτικές

  • Συμφωνία του DDD με μικρούπηρεσίες και περιθώρια μονάδες
  • Σχεδίαση API, αντι-συμφέροντα όρων και στρατηγικές ενσωμάτωσης
  • Έλεγχος της λογικής πεδίου: μοναδικές δοκιμές, συνδυασμένες δοκιμές και απόδοση

Εφαρμογή DDD σε Ομάδες και Διοικήσεις

  • Λειτουργία εργαστηρίων ανάπτυξης πεδίου και Event Storming
  • Δημιουργία και διαχείριση ομοιόδοξης γλώσσας σε όλες τις ομάδες
  • Μέτρηση επιτυχίας και διαμόρφωση του μοντέλου πεδίου

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Απαιτήσεις

  • Ισχυρή εμπειρία προγραμματισμού σε αντικειμενο-συνταξιακές γλώσσες
  • Κατανόηση των αρχών του σχεδιασμού λογισμικού
  • Γνώση των πρακτικών Agile development

Ακροατήριο

  • Διευθυντές ανάπτυξης
  • Αρχιτέκτονες λογισμικού
  • Τεχνικοί πρωτοπόροι
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (1)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες