Εξέλιξη Κομματιού

Περιβάλλον ανάπτυξης

  • Απαιτήσεις περιβάλλοντος ανάπτυξης
  • Xcode και το iOS SDK
  • Εγγραφή στο Apple Developer
  • Οικονομικές αιτίες απόρριψης εφαρμογών

Εγχειρήματα Xcode iOS

  • Οδηγίες για την ανθρωπική διεπαφή
  • Δημιουργία εγχειρήματος iOS
  • Εκτέλεση σε προσομοιωτή και πραγματικά συστήματα
  • Διαχείριση μνήμης
  • Μαζικές και αδύναμες αναφορές

Swift

  • Επισκόπηση της γλώσσας προγραμματισμού Swift
  • Χρήση Xcode για την ανάπτυξη εφαρμογών Swift

Σκηνές

  • Δημιουργία σκηνών
  • Εφαρμογή View Controllers

Κλάσεις Swift

  • Δημιουργία κλάσεων Swift
  • Εκδοχές και αρχικοποίηση παραγόντων
  • Τύποι κατασκευής
  • Πρωτόκολλα, Hashable και Printable
  • Κληρονομικότητα

Εργασία με γραφικά

  • Προσθήκη εικονών και εικονιδίων
  • Χρήση του API SpriteKit
  • Εγχείρημα ανατροφής φυσιολογικού κινήματος (Animating sprites)

Χρήστης Αλληλεπίδραση

  • Κουμπιά και διαχειριστές (handlers)
  • Αναγνώριση πανοραμικού χειρισμού (Pan gesture recognition)
  • Αναγνώριση απλής άφιξης (Tap gesture recognition)

Περίπτωση μελέτης

  • Ανάπτυξη νέας εφαρμογής χρησιμοποιώντας Swift

Κατανομή Εφαρμογών

  • Μετακίνηση εφαρμογών σε συσκευές για δοκιμή
  • Εισαγωγή εφαρμογής στο AppStore
 35 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (1)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες