Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

Περίληψη του Kotlin

Οργάνωση των εργαλείων

  • Χρήση των εργαλείων γραμμής εντολών
  • Εγκατάσταση του JDK για Kotlin
  • Εγκατάσταση και οργάνωση του IDE: IntelliJ
  • Εγκατάσταση των πλυνέζων

Ξεκίνημα με Kotlin

  • Εισαγωγή στο βασικό κώδικα Kotlin
  • Μάθημα της αρχιτεκτονικής του Kotlin
  • Διαδρασμός με το Kotlin χρησιμοποιώντας το REPL
  • Δημιουργία μεταβλητών στο Kotlin
  • Κατανόηση των διαφορετικών τύπων δεδομένων στο Kotlin
  • Χρήση χαιρετισμών στο Kotlin
  • Κατανόηση της αναλλοίωτης κατάστασης στο Kotlin
  • Εφαρμογή εκφράσεων, διαθηκών και αποδοχών
  • Χρήση νέων μεταβλητών στο Kotlin για ασφάλεια null
  • Δημιουργία της πρώτης εξόχως καθορισμένης εφαρμογής Kotlin

Εφαρμογή των συνθηκών διατάξεων στο Kotlin

  • Διαχείριση υπολογισμών προγραμματικής ροής με διάταξεις "if"
  • Διαχείριση επιλογών χρησιμοποιώντας διάταξεις "when"
  • Εξερεύνηση των προηγμένων κυλίσκων του Kotlin για συνθηκοτικές διάταξεις
  • Δημιουργία τυχαίων αριθμών χρησιμοποιώντας συνθηκοτικές διάταξεις

Χρήση πίνακων και λίστων στο Kotlin

Εφαρμογή επαλληλους δομών ανάθεσης στο Kotlin

  • Κωδικόποιση "for" περικύκλωσης
  • Κωδικόποιση "while" περικύκλωσης
  • Εφαρμογή διατάξεων "break"
  • Εφαρμογή διατάξεων "continue"
  • Χρήση διατάξεων "return"
  • Χρήση ετικετών περικύκλωσης
  • Υπολογισμός αθροίσματος αριθμών χρησιμοποιώντας περικύκλωση

Χρήση συναρτήσεων στο Kotlin

  • Δημιουργία συναρτήσεων
  • Απόκλειση συναρτήσεων
  • Χρήση παραμέτρων και επιστροφή τιμής
  • Χρήση επεκτάσιμων συναρτήσεων
  • Χρήση inline συναρτήσεων
  • Χρήση υψηλότερων επιπέδων συναρτήσεων

Προσωπικοποίηση προγραμματισμού με Kotlin

  • Περίληψη του προσωπικοποιημένου προγραμματισμού με αντικείμενα
  • Δημιουργία κλάσης
  • Προσθήκη μεθόδων σε κλάσεις
  • Ορισμός βασικών κατασκευαστών
  • Χρήση ονομασιακών παραμέτρων και προεπιλεγμένων τιμών
  • Χρήση ανοιχτών κλάσεων για διακληρονόμηση
  • Χρήση αφηρημένων κλάσεων
  • Δημιουργία και χρήση διεπαφών
  • Εξάλειψη πολυμορφικότητας
  • Δημιουργία δεδομένων κλάσεων
  • Χρήση Singleton και συντρόφων αντικειμένων
  • Χρήση επιμορφώσεων
  • Ομαδοποίηση κλάσεων σε πακέτα
  • Χρήση εισαγωγών
  • Εφαρμογή κρύβευσης πληροφοριών
  • Χρήση getters και setters
  • Εφαρμογή επίδειξης προσβασιμότητας
  • Κατανόηση generics
  • Εφαρμογή εξυπηρετητή στοίβας generic
  • Χρήση generics συναρτήσεων

Χρήση διαφορετικών αριθμητικών συστημάτων

  • Χρήση εξαδεκαδικών αριθμών
  • Χρήση δυαδικών αριθμών
  • Χρήση bitwise operators

Εφαρμογή λειτουργιών είσοδου και εξόδου

Χρήση Java από Kotlin

Χρήση Kotlin από Java

Τεστ με Spek

Εξαναγκάζοντας προβλήματα

Σύνοψη και συμπέρασμα

Απαιτήσεις

  • Βασική γνώση υπολογιστών
  • Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία σε προγραμματισμό
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (1)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες