Course Outline

Εισαγωγή

  • Τι είναι το Microsip SCM και το ERP και γιατί να τα χρησιμοποιήσουμε;
  • Επισκόπηση των λειτουργιών και μονάδων Microsip SCM και ERP
  • Εγκατάσταση και ρύθμιση παραμέτρων Microsip SCM και ERP
  • Ρύθμιση ενός βασικού έργου

Απόθεμα Management

  • Δημιουργία και χρήση στοιχείων αποθέματος, κατηγοριών και τοποθεσιών
  • Διαχείριση κινήσεων αποθεμάτων, μεταφορών και προσαρμογών
  • Εκτέλεση αποτίμησης και κοστολόγησης αποθεμάτων
  • Χρήση αναφορών αποθέματος και πινάκων εργαλείων

Αγορά Management

  • Δημιουργία και χρήση προμηθευτών, εντολών αγοράς και αποδείξεων
  • Διαχείριση αιτήσεων αγοράς, εγκρίσεων και επιστροφών
  • Εκτέλεση προγραμματισμού και πρόβλεψης αγορών
  • Χρήση αναφορών αγορών και πινάκων εργαλείων

Παραγωγή Management

  • Δημιουργία και χρήση προϊόντων, λογαριασμών υλικών και δρομολογίων
  • Διαχείριση παραγγελιών, λειτουργιών και πόρων παραγωγής
  • Εκτέλεση προγραμματισμού παραγωγής και προγραμματισμού χωρητικότητας
  • Χρήση αναφορών παραγωγής και πινάκων εργαλείων

Διανομή Management

  • Δημιουργία και χρήση πελατών, παραγγελιών πωλήσεων και παραδόσεων
  • Διαχείριση προσφορών πωλήσεων, τιμολογίων και επιστροφών
  • Εκτέλεση σχεδιασμού και βελτιστοποίησης διανομής
  • Χρήση αναφορών διανομής και πινάκων εργαλείων

Logistics Management

  • Δημιουργία και χρήση αποθηκών, μεταφορέων και διαδρομών
  • Διαχείριση εργασιών αποθήκης, συλλογής, συσκευασίας και αποστολής
  • Εκτέλεση σχεδιασμού και βελτιστοποίησης logistics
  • Χρησιμοποιώντας αναφορές logistics και πίνακες εργαλείων

Απόδοση Εφοδιαστικής Αλυσίδας Management

  • Καθορισμός και μέτρηση βασικών δεικτών απόδοσης της αλυσίδας εφοδιασμού (KPIs)
  • Ανάλυση και βελτίωση της αποδοτικότητας, της αποτελεσματικότητας και της ευελιξίας της εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Χρήση εργαλείων επιχειρηματικής ευφυΐας και ανάλυσης

Εφοδιαστική Αλυσίδα Collaboration και Communication

  • Ενοποίηση με άλλες μονάδες Microsip ERP
  • Ενοποίηση με άλλα συστήματα και εφαρμογές
  • Κοινή χρήση και ανταλλαγή δεδομένων με προμηθευτές, πελάτες και συνεργάτες
  • Επικοινωνία και συντονισμός με προμηθευτές, πελάτες και συνεργάτες

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική γνώση των εννοιών της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας (SCM) και του προγραμματισμού πόρων επιχειρήσεων (ERP).

Ακροατήριο

  • Διευθυντές και αναλυτές εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Σύμβουλοι και διαχειριστές ERP
 21 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (2)

Related Courses

Supply Chain Management in China

14 Hours

SAP Sales Order Processing and Supply Chain Management

14 Hours

Supply Quality Management

14 Hours

Managing Cyber Risks in the Supply Chain

7 Hours

Related Categories