Course Outline

Εισαγωγή στον Διεθνή Αποκαταστάτη Management

  • Η έννοια και οι πλεονεκτήματες του διεθνούς προσφοράς
  • Τα κινδύνα και τα προβλήματα στη διεθνή αγορά
  • Οι διαφορές μεταξύ των Δυτικών και Ασιατικών αγοράς

Business Πολιτισμός στην Κίνα

  • Συνήθειες, έλεγχος και επιχειρηματικές πρακτικές της Κίνας
  • Communication και συζητήσεις
  • Η σημασία των επαφών (guanxi) και της αμοιβαίας εμπιστοσύνης

Ανάπτυξη και Επικύρωση Κινέζων Αποκαταστάτων

  • Στρατηγικές για τη αναδήλωση και μεταφόρτωση συμβαλλομένων
  • Τεχνικά και εμπορικά όρια έλεγχου
  • Οι αναπόσπαστες διαδικασίες ελέγχου (due diligence) και συμμόρφωσης
  • Τεχνικά πρότυπα, υποστήριξη (π.χ., CCC, ISO), και βαθμολογίες ποιότητας
  • Τεχνικές επισκέψεις, απο μακρής απόστασης ελέγχου και ακολουθία

Προσαρμογή Προσφορών για Διεθνείς Αποκαταστάτες

  • Συνηθισμένα εμπόδια για διεθνείς αποκαταστάτες (γλώσσα, έγγραφα, προθήκες, φόροι)
  • Πώς να κάνουμε τη διαδικασία των προσφορών πιο εύπλακτη και πιο συμπεριφορική για διεθνείς αποκαταστάτες
  • Μεταγλωτισμοί, εξηγήσεις και υποστήριξη στο σύνολό του διαδικασία
  • Στρατηγικές για αυξημένη απάντηση και εμπλοκή

Περιπτώσεις και Πράξεις Αγοράς

  • Πραγματικές περιπτώσεις ελληνικών εταιρειών που ανέπτυξαν συμβάλλοντες στην Κίνα
  • Εργαλεία για την εκτίμηση της δύναμης απόδοσης των εξωτερικών συμβάλλοντες
  • Μετά-έλεγχους και υποδείξεις έλεγχου

Σύνοψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Κατανόηση των διαδικασιών αγοράς
  • Εμπειρία στη διαχείριση προμηθευτών ή υπολήψεων

Πελάς

  • Διευθυντές αγοράς
  • Επαγγελματίες λογιστικών καταστημάτων
  • Ειδικοί διεθνούς εμπορίου και υπολήψεων
 7 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (2)

Upcoming Courses

Related Categories