Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

Προετοιμασία του Πεζού για την Απόδοση WebGL Περιεχομένου

Επισκόπηση της Διαδικασίας Δημιουργίας Γραφικών

Δημιουργία Ενός 2D Στατικού Αντικειμένου

Προσθήκη Χρώματος στο Αντικείμενο

Περιστροφή του Αντικειμένου

Καθιέρωση του Αντικειμένου ως 3D

Κατανόηση Των Σημείων, Βάκτορων και Δικτύων

Μετατροπή του Αντικειμένου

Προσθήκη Διευθυντικής και Περιβαλλοντικής Φωτισίας

Προσθήκη Διαφάνειας, Τεξτουρ και Ανακαμπυλώσεων

Εισαγωγή Άλλων Αντικειμένων

Προσομοίωση Κινήσεων Κάμερας

Προγραμματισμός Vertex και Pixel Shaders

Εκκίνηση του Αντικειμένου

Χρήση του Ποντικιού για να Ελλείψετε με το Αντικείμενο

Συμπέρασμα και Συμπέρασμα

Απαιτήσεις

  • Εμπειρία προγραμματισμού σε JavaScript
  • Η γνώση των διανυσμάτων και πινάκων είναι χρήσιμη, αλλά όχι απαραίτητη
  • Γνώση γραμμικής άλγεβρας (πολλαπλασιασμός, πρόσθεση πίνακα/διανύσματος)
  • Γνώση τριγωνομετρίας (έλεγχος και ημίτονο...)
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες